Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan heb je t goed gedaanEr stonden drie andere collegaatjes zeer vertwijfeld te kijken maar niemand durfde meer.
Of heb je het over dat plakspul op je tank?
Ik dacht aan zo'n zuignap handvat voor passagiers.
Mijn moeder van 70 vraagt altijd aan mij (48) of ik even een berichtje stuur als ik weer veilig thuisgekomen ben, al ik de twee uur durende rit terug naar huis onderneem. Mijn familie is gelukkig nooit zo van "o maar dat is zo gevaarlijk!" maar vind het eigenlijk wel stoer en m'n zwager wil nu ook z'n A gaan halen.Hier idem rij voorzichtig maar geniet wel hoor zegt m’n moeder van 96 en ik ben 70 hahaha.
Je bent niks veranderd !Een kleine 20 jaar geleden ging ik met een vriendin van me met de motor op vakantie. Zegt mijn moeder tegen haar: "pas je goed op mijn jongetjeskind?"
We lachen er nog wel eens om
Maar zit die niet aan de verkeerde kantIk heb van nature zo'n knop waar ze zich aan vast kan houden, beetje als op een paardrijzadel
Vasthouden is niet er over heen gaan zittenMaar zit die niet aan de verkeerde kant
En ga nooit weg zonder een Hug en een zoen... het kan altijd de laatste keer zijnToch even gezegd hebben: al die moeders die hun (ruim) volwassen zonen zeggen voorzichtig te doen en/of laten weten of je al thuis bent, zo aandoenlijk om te lezen
Koester die vrouwen
Goeie ouwe Toon citaat. Maar inderdaad.. zo nu en dan er toch ff bij stilstaan (niet te vaak hoor )En ga nooit weg zonder een Hug en een zoen... het kan altijd de laatste keer zijn
Goeie ouwe Toon citaat. Maar inderdaad.. zo nu en dan er toch ff bij stilstaan (niet te vaak hoor )
ik dacht dat het een liedje was van sjef van oekel
Dan moet dit een enorme teleurstelling zijn. Wel terug blijven komen op MF hoorik dacht dat het een liedje was van sjef van oekel
Dit is er bij ons thuis ook met de paplepel ingegoten.En ga nooit weg zonder een Hug en een zoen... het kan altijd de laatste keer zijn
sterker nog, ze zijn jouw aandacht niet waard, beetje alsof je met kleuters moet discussiëren. Weglopen terwijl hij nog aan het praten isof eergisteren nog deze, uitgesproken alsof het een vaststaand feit was: ´met jouw motor kom jij niet op de snelweg, daar heb je de power niet voor...´
Dan ga ik niet eens meer met ze in discussie
Dergelijke lieden zijn vaak imo toch niet voor rede vatbaar....
Af en toe denk ik, misschien is dat geen slecht idee.Kom je in vol ornaat met helm op en beschermende kleding, handschoenen en motorlaarzen aan op kantoor, bij iemand op bezoek krijg je de volgende vraag: "Ben je op de motor?"
Nee ik ben op de fiets, maar veiligheid voor alles.
Of deze: een keer op een motorfiets van een neef/buurman/oom gereden en ik reed op mijn achterwiel de hele straat door, daarna nooit meer opgestapt.
Nou en? Uitkijken moest je toch al en met de schuldvraag denk ik dan maar dat ik over een week een nieuwe deur in mijn bus heb maar dat hun het risico hebben genomen tot de dood in een rolstoel te zitten... met hun "onschendbaarheid"ach ja speedpedelecs, ook puur idioterie, rijden hier door het dorp net als fatbikes in de stad.
Altijd standje vol gas en superieur want "groen" bezig.