zie wat opmerkingen over motorrijders die ik herken...helaas...
"jij denkt zeker ook dat de A7 een racebaan is, of niet?"
(zeikende buurtjes die es een keer op de A7 ingehaald zijn door een motorrijder die het gas wat verder opentrekt dan mag)
"motorrijders? die zijn allemaal levensmoe!"
(wel es bij een verenging voor depressieve en pessimistische mensen geweest recentelijk???)
"trap mijn zoon vierkant van zo'n ding af als ie eraan begint! zijn wel andere manier om normaal dood te gaan!"
(en voorbeelden geven ze dan niet van wat zij verstaan onder
normaal doodgaan...)
"en als je van je motor afstapt, stink je dan ook naar olie en benzine?"
(ja tuurlijk! dat ding van mij is zo lek als een vergiet en spuugt alles over mij uit tijdens het rijden
)
* ik durf het niet hoor, rijden op 2 wielen. stel je voor je rijdt op de snelweg met 100 en je valt ineens om omdat je op maar 2 wielen rijdt!"
(daarom rij ik ook met steunwieltjes.....
)
"zag laatst weer een bericht in de krant dat er weer een motorrijder doodgereden is door automobilist die hem niet zag aankomen. moeten ze niet uitkijken op zo'n motor?"
(en wie had er moeten uitkijken als die motorrijder door een niet-oplettende automobilist is aangereden???)
Ik kan zo wel een hele boek vullen met allerlei kromme, nergens opslaande opmerkingen... De meeste kramen dergelijke onzin uit puur uit volledige onwetendheid en domheid. Of een ander napraten en herhalen wat die weer zegt om hun eigen onzinnige uitspraken te voorzien van enige, ver te zoeken, geloofwaardigheid.