Ach, veel nuttigs post ik hier toch niet ....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ach, veel nuttigs post ik hier toch niet ....
Het nuttige met het aangename gecombineerd word hier toch gewaardeerdAch, veel nuttigs post ik hier toch niet ....
gewoon altijd met groot licht rijden en dan vooral je grootlicht op ooghoogte mikkenFazer heeft idd groot en dimlicht gescheiden.
Er zijn er die dit eigenhandig aanpassen met ali setjes omdat dat er mooier uitziet, maar dat leid vaak weer tot verblinding.... schiet ook niet op.
Waarschijnlijk dezelfde collega,s die ook nog bij elke kassabon grappend lopen te vertellen dat ze toch niks terug krijgen van de belastingdienst en dan al snoevend rondkijkend verwachten dat de hele sjop over de grond op ligt van het lachen van een grapje wat in 1960 al niet meer grappig was."Heb je geen last van de regen?"
En, bizar genoeg, nog steeds collega's die vragen "ben je met de motor" terwijl je in vol ornaat kantoor binnen loopt en dat al vijftien jaar iedere dag doet....
Hee, je kent hem?Waarschijnlijk dezelfde collega,s die ooknog bij elke kassabon grappend lopen te vertellen dat ze toch niks terug krijgen van de belastingdienst en dan al snoevend rondkijkend verwacten dat de hele sjop over de grond op ligt van het lachen van ene grapje wat in 1960 al niet meer grappig was.
Goeiemoggel is ook zo een kreet waar ze vaak grappig mee denken te zijn.
Les gravillons sont tres dangereux, vertelde een Franse dorpsgek mij ooit met een priemende vingerEen steentje en je ligt, is er ook zo een.
Had ook zo'n collega. Hij kon me niet bijhouden met 900cc, waar ik een 650 rijdHaha ja of mensen die denken dat cc's alles zeggend is en 1200cc cruisers, choppers harder gaan dan je 1000cc supersport .
Ik ga de discussie niet meer aan..
GoeiemoggûhlWaarschijnlijk dezelfde collega,s die ook nog bij elke kassabon grappend lopen te vertellen dat ze toch niks terug krijgen van de belastingdienst en dan al snoevend rondkijkend verwachten dat de hele sjop over de grond op ligt van het lachen van een grapje wat in 1960 al niet meer grappig was.
Goeiemoggel is ook zo een kreet waar ze vaak grappig mee denken te zijn.
Ik reageer vaak, "het is ook verstandig om eerst je rijbewijs te halen voordat je gaat rijden".Ik zou mij dood rijden zo’n snelle motor….ik zeg: ben je zo onhandig met de gashendel…..
Die dorpjes zijn bijna helemaal verlaten, alleen de dorpsgekken wonen er nog.Les gravillons sont tres dangereux, vertelde een Franse dorpsgek mij ooit met een priemende vinger
Das waarom je hier hoort te zijnAch, veel nuttigs post ik hier toch niet ....
Mais là il a raison !Les gravillons sont tres dangereux, vertelde een Franse dorpsgek mij ooit met een priemende vinger
Om kwart over 2 smiddags?Goeiemoggûhl
Legendarische HildoHaha ja of mensen die denken dat cc's alles zeggend is en 1200cc cruisers, choppers harder gaan dan je 1000cc supersport .
Ik ga de discussie niet meer aan..