Show hier je (nieuwe) gereedschap *3*

• Onderwerp starter Onderwerp starter Fuzy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
laatst maar een nieuwe kabelschoentang besteld. kon het niet laten voor de schappelijke prijs van €11,95.. ziet er wel degelijk uit al zeg ik het zelf..[afbeelding]
Ik heb nog ergens een cheapoding liggen die als je het samen knijpt, alle kanten opgaat :+
Ik zet die dingen vast met een (knip)tangetje, krimpkousje er over..klaar.
Moet ook nog eens een degelijke krimptang aanschaffen :Y

ok, daar heb je een punt :)

Ik was ook al verbaasd over het vele aantal ledjes (die gevenb posities op de velg aan), en instellingen (waarvan ik niet weet wat het is)...

Dan nog drie knoppen. Waarschijnlijk een statisch/dynamisch iets, en dan?

Ik zal een filmpje maken vanavond, ter indicatie. En ik wacht natuurlijk even de fabrikant af. Een instructieboekje zou niet gek zijn.

Ik was ook al verbaasd over het vele aantal ledjes (die gevenb posities op de velg aan), en instellingen (waarvan ik niet weet wat het is)...

Dan nog drie knoppen. Waarschijnlijk een statisch/dynamisch iets, en dan?

Ik zal een filmpje maken vanavond, ter indicatie. En ik wacht natuurlijk even de fabrikant af. Een instructieboekje zou niet gek zijn.

Gisteravond verzoek gedaan, vanochtend ontvangen. Straks even lezen.

pliers-2t-1900.jpg

Nu nog een hek aanschaffen :+

Oohwjah .... 't gaat hier over je "nieuwe" gereedschap, dus ik zal ook maar eens wat posten. Niet vandaag, maar een paar weken geleden:

plaatje is clickable voor wát 't is ;)

Laatst bewerkt:
Zal weinig anders instaan dan dat wat ik je al zei :+

Maar is érg netjes van ze dat ze zó snel reageren met exact dat wat je wil hebben :Y

Een beetje meer. Jij had de basis al helemaal goed aan me door gegeven. En altijd makkelijk om stap voor stap uitleg te hebben, en natuurlijk de lijst met foutcodes (ik had er al twee te pakken bij het testen).

Het zijn de kleine dingetjes: 2 sec een knop ingedrukt houden, 6 sec wachten bij calibreren en dat soort dingen.

En: plaatjes *O* :')

Erg netjes idd. Niet dat ik veel anders verwacht, maar lekker snel en een keurig mailtje. In duits en engels gekregen, met de meest vriendelijke groeten.

filmpje

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb nog ergens een cheapoding liggen die als je het samen knijpt, alle kanten opgaat :+
Ik zet die dingen vast met een (knip)tangetje, krimpkousje er over..klaar.
Moet ook nog eens een degelijke krimptang aanschaffen :Y

dat heeft deze zeker niet, deze is zeer stevig en niet gammel hoor. ik gebruik op mijn werk een duurdere variant van 70euro ongv, en kwaliteit zie ik nog geen verschil..

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan