Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!
Voorgaande Topics:
gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!
Voorgaande Topics:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
heeft iemand hier toevallig nog een verlengslang voor een compressiemeter "over"? Zelfde aansluitingen als midlock. Een linkje naar een site waar ze die dingen los hebben mag ook
Altijd makkelijkHij is binnen:
[afbeelding]
mijn borescope.
Het is de PV2636 met 90 cm fiber. 5.8 mm en een schacht die je er omheen kunt schuiven zodat je een stevige stok hebt.
Lampje, spiegeltje, en magneetje erbij
Ik heb nog ergens een cheapoding liggen die als je het samen knijpt, alle kanten opgaatlaatst maar een nieuwe kabelschoentang besteld. kon het niet laten voor de schappelijke prijs van €11,95.. ziet er wel degelijk uit al zeg ik het zelf..[afbeelding]
Ik ga NIET klikken!
Yups, dat lukt.
Maar de calibreermodus? En de andere instellingen? De foutcodes?
ok, daar heb je een punt
Onze goede topicvriend is volgens mij dealer van midlock
ik heb geen vrienden , op wie doel je??
Ik was ook al verbaasd over het vele aantal ledjes (die gevenb posities op de velg aan), en instellingen (waarvan ik niet weet wat het is)...
Dan nog drie knoppen. Waarschijnlijk een statisch/dynamisch iets, en dan?
Ik zal een filmpje maken vanavond, ter indicatie. En ik wacht natuurlijk even de fabrikant af. Een instructieboekje zou niet gek zijn.
Ik zal die ook hier posten (pdf-je).
Zal weinig anders instaan dan dat wat ik je al zei
Maar is érg netjes van ze dat ze zó snel reageren met exact dat wat je wil hebben
laatst maar een nieuwe kabelschoentang besteld. kon het niet laten voor de schappelijke prijs van €11,95.. ziet er wel degelijk uit al zeg ik het zelf..[afbeelding]
IK dacht eerst dat of je bij de pinautomaat stond met je lange pincode
Heeft ie wel weer een kerstpakket extraIk denk dat Martell na al zijn aankopen afhankelijk is van de voedselbank voor eten. Er zal wel niets meer te pinnen zijn
Ik heb nog ergens een cheapoding liggen die als je het samen knijpt, alle kanten opgaat
Ik zet die dingen vast met een (knip)tangetje, krimpkousje er over..klaar.
Moet ook nog eens een degelijke krimptang aanschaffen
dat heeft deze zeker niet, deze is zeer stevig en niet gammel hoor. ik gebruik op mijn werk een duurdere variant van 70euro ongv, en kwaliteit zie ik nog geen verschil..
Ik denk dat Martell na al zijn aankopen afhankelijk is van de voedselbank voor eten. Er zal wel niets meer te pinnen zijn
Als het lukt, ga ik morgen weer een verassing ophalen...
\[edit]
Iets voor een liefhebber? -> Veilinginformatie - Nieuw gereedschap & machines en inventaris hobbycentrum te Ootmarsum - BVA Auctions - online veilingen