Show hier je (nieuwe) gereedschap *3*

• Onderwerp starter Onderwerp starter Fuzy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan daar een compleet motorblok in één keer in, ofzo ?

Martell heeft zeker stroom van "Sophie"... óf zit ik hier zometeen óók in het donker _O-

Laatst bewerkt:
Kan daar een compleet motorblok in één keer in, ofzo ?

Martell heeft zeker stroom van "Sophie"... óf zit ik hier zometeen óók in het donker _O-

Bijna.

75 liter. Verwarmd. En een afvoer van de rommel middels pomp ed....

Werkt op 400 volt.

(ook op 380; voor de achtergestelde gebieden in Nederland O-) )

Laatst bewerkt door een moderator:
Koop je ff bij de Gamma 2 9V batterijen én een penlite .... kom je nog maar een halve volt tekort. Een kniesoor die dáár nog op let :+

Waar kan ik lege unviversele inlays kopen?

Bijvoorbeeld voor een ringsteeksleutelset, doppenzet, tangen, schroevendraaiers...

Kun je die niet ,die van Gedore, gewoon bij je Gedore-leverancier bestellen ?
Ik heb het idee dat die vrij universeel toepasbaar zijn gezien ik er ook allerlei ander merk gereedschap in heb liggen.....

Kun je die niet ,die van Gedore, gewoon bij je Gedore-leverancier bestellen ?
Ik heb het idee dat die vrij universeel toepasbaar zijn gezien ik er ook allerlei ander merk gereedschap in heb liggen.....

In de reguliere winkels, zie ik ze niet.

Diverse merken hebben ook diverse maten. Lengte en vorm handvat en zo, maar een universelen zou mooi zijn.

Ik heb nu mijn ringsteek in één lade liggen, eigenlijk zonde van de ruimte. Schroevendraaiers dito.

_O- _O-

Ja maar die heeft ie niet ;) Wou ff naar inch gereedschap kijken, mijn maat heeft een harley in onderdelen gekregen :oFF hem pb sturen, volgens mij kan ie bijna alles leveren ook al staat het niet op de site ;) ;)

Jawel dat klopt ;) Lang niet alles staat online, dus als je iets zoekt wat niet op de site staat kan je PB-en of op de websites kijken van de merken die ik voer (midlock.nl bijvoorbeeld :X ).

1211532398562.jpg

Gekregen met Sinterklaas *O* Nu de rest van het gereedschap verzamelen...Als eerst opzoek naar een Momentsleutel

Kun je 'm gebruiken als bad :+ ?

:)

Het badje zelf is wel flink, maar echt niet zo heel erg groot.

Er zit een enorme behuizing omheen, en een losse aansturing voor de trillers.

Er zit een afzuig/afroomsysteem in. Een pomp die skimt en vuil afvoert.

Dan nog een verwarming, en als ik het goed heb, nog een soort van condensatie-neerslag-systeem....

Ik denk dat het is gebruikt voor het reinigen van elektraplaten, want hij komt uit het lab van Philips. En dat is een beetje chemischer dan gewoon metalen reinigen.

Ik moet echt even puzzelen met de plek, want het is een wereld apparaat. Maar als ik echt geen plek heb, dan gaat ie gewoon weer in de verkoop, en moet ik toch weer op zoek naar een 25-30 liter versie....

:)

Het badje zelf is wel flink, maar echt niet zo heel erg groot.

Er zit een enorme behuizing omheen, en een losse aansturing voor de trillers.

Er zit een afzuig/afroomsysteem in. Een pomp die skimt en vuil afvoert.

Dan nog een verwarming, en als ik het goed heb, nog een soort van condensatie-neerslag-systeem....

Ik denk dat het is gebruikt voor het reinigen van elektraplaten, want hij komt uit het lab van Philips. En dat is een beetje chemischer dan gewoon metalen reinigen.

Ik moet echt even puzzelen met de plek, want het is een wereld apparaat. Maar als ik echt geen plek heb, dan gaat ie gewoon weer in de verkoop, en moet ik toch weer op zoek naar een 25-30 liter versie....
Gebruiksaanwijzing al aangevraagt?

Gebruiksaanwijzing al aangevraagt?

Ja, want er zit mij iets te veel techniek omheen....

En een beetje op de gok is ook maar zo zo. Het standaard deel is overigens heel duidelijk; ultrassoon krijg je zo aan. Verwarming ook. Werkt als een tierelier.

Maar nu nog dat interne afschuim of reinigingssysteem. Daar zitten natuurlijk filters in en zo....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan