Show hier je (nieuwe) gereedschap *3*

• Onderwerp starter Onderwerp starter Fuzy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een beetje meer. Jij had de basis al helemaal goed aan me door gegeven. En altijd makkelijk om stap voor stap uitleg te hebben, en natuurlijk de lijst met foutcodes (ik had er al twee te pakken bij het testen).

Het zijn de kleine dingetjes: 2 sec een knop ingedrukt houden, 6 sec wachten bij calibreren en dat soort dingen.

En: plaatjes *O* :')

Erg netjes idd. Niet dat ik veel anders verwacht, maar lekker snel en een keurig mailtje. In duits en engels gekregen, met de meest vriendelijke groeten.

filmpje

Waar kijk ik naar in dat filmpje???

Heb het idee dat ik met m'n dronken kop naar een Oost-europeese pinautomaat aan het kijken ben...

Waar kijk ik naar in dat filmpje???

Heb het idee dat ik met m'n dronken kop naar een Oost-europeese pinautomaat aan het kijken ben...

Ik probeer idd roebels te pinnen _O-

Het is het bediendingspaneel van de balansmachien, met wat knopjes, en ledjes voor plaatindicatie voo rlood op de velg en ledje voor de nauekeuighied van meten (0 gr, 5 gr en 10 gr).

zoek je een remzuigert tang?

_O- _O-

Ja maar die heeft ie niet ;) Wou ff naar inch gereedschap kijken, mijn maat heeft een harley in onderdelen gekregen :o

Bij mij doet ie het, maar kan geen losse slang voor de compressiemeter vinden -O-

FF hem pb sturen, volgens mij kan ie bijna alles leveren ook al staat het niet op de site ;) ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan