Rondje kamperen in Frankrijk op de nieuwe Versys - April 2023

Wat een mooie ronde heb je gereden , lekker weg gelezen dit verslag.
En Hyperpro veren is echt een verbetering , heb zelf een Versys 1000 en heb ze er zowel voor als achter laten monteren maar wat rijdt dat super .
 
Ja op mijn vorige motor beviel het ook heel erg goed dus maar gelijk gedaan zodat ik zo lang mogelijk er profijt van heb. Nieuw pak is ook besteld ik zit alleen nog te wachten op antwoord van topsellerie over de materialen die ik in mijn zadel wil.
 
leuk verslag. Ardèche is mooi, van de zomer met de sleurhut geweest en daarna nog een keer met de motor doorheen gereden. Misschien ben je het tegengekomen, het dorp Les Vans. Eveneens Vianden, toevallig vorige week geweest, ook daar regelmatig een dagtrip met de motor gemaakt. Deze zomer die hoek weer even bezoeken met de motor.
 
Leuk om te lezen zeg,
ik heb vorig jaar het zelfde stukje gedaan, incl de camping met franse eigenaar en zijn beroemde ''coute du bouf'' wat een echte aanrader is

IMG_1225.JPG IMG_1226.JPG

En ook le rock ben ik dus geweest,wist alleen niet dat er bekeuringen waren, ben helemaal naar boven gereden ( geluk gehad dus )
IMG_1073.JPG
 
Leuk om te lezen zeg,
ik heb vorig jaar het zelfde stukje gedaan, incl de camping met franse eigenaar en zijn beroemde ''coute du bouf'' wat een echte aanrader is



En ook le rock ben ik dus geweest,wist alleen niet dat er bekeuringen waren, ben helemaal naar boven gereden ( geluk gehad dus )

De eigenaars van Route 99 zitten er pas sinds oktober in. De eigenaresse (Isabelle) die het vorig jaar zomer nog runde met haar man is in januari overleden.
Bordjes bij Rocamadour staan er pas sinds dit jaar want op de motorcamping (dordogne) wisten zeer nog niet van. Jouw foto is genomen op de tegenover gelegen weg. Ik heb het over het dorpje zelf. Streetview is van vorig jaar augustus.. prijzen zijn nu hoger, maar bordjes stonden er dus al wel.

1683873891844.png
 
Mooi verhaal ! . Ik heb nog een stukje land in het plaatsje Campagne, en de routes van joiu an voor een deel gereden vanaf La Mouche en ook via Montelimar ! Ik krijg nu ook alweer zin, maar eerst een weekend Dasburg met een club motorguys uit Twente. Dank voor je verhaal !!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan