Piaggio Beverly Sporttouring 350 met ABS Deel 2

Vandaag opgehaald en meteen een 45km gereden. In het allerbegin heeeel rustig aan en tegen het einde van deze rit de hoek vh gas op een derde. Dat gaat hij mooi mee met het verkeer. Deze rijstijl hanteer ik de eerste 500km. Heel eerlijk......leuk is toch iets anders voor mij maar het is voor een goed doel zeg maar 😉 vanaf een 500km na goed warm rijden nu en dan eens het gas helemaal open en meteen weer toe. En dit naarmate we de 1000km naderen eens wat meer en meer !


hartstikke leuk en n mooie scoot!
Alleen...meteen 45 km gereden? Grinnik.
Voor zo'n kort stukje trek ik mn spullen niet aan hoor ;)

je hebt meteen een paar mooie dagen en de 350 heeft behoorlijk wat pit, lekker genieten.
 
Laatst bewerkt:
Een 140kms op de teller nu. Toch al 3km autosnelweg gedaan. Het was toch file dus dan valt “snel” weg he😄
Ben er heel blij mee maar mijn rechterhand jeukt wel erg en wil de gas meer opendraaien maar eigenlijk is roderen beter voor mijn portemonnee want ik rij overal netjes de aangegeven snelheden. 50 waar 50 70waar70 en als er 100 staat rij ik heel effe 80-85 en dan weer zakken naar 80

Het enige spijtige waar ik nu kan opkomen is dater geen led-verlichting in de koplamp steekt maar wel aan de pinker als dagrijverlichting. Beetje lullig als je wit licht hebt van de led en de koplamp een “warm” licht van de koplamp.
 
Een 150km op de teller nu. Leuke scooter. Eerste bevindingen. Mijn Shoei integraal helm past op geen enkele manier onder het zadel. En de led in de pinkers dan.....spijtig dat ze de koplamp niet van led voorzien hebben. 2 verschillende lichtkleuren vooraan.

Ow dubbele reactie
 
Laatst bewerkt:
Heee, met het licht heeft Piaggio echt geslapen. Net als het overbodige op afstand je buddy openen. Hahaha, wat een flauwekul zeg. Leuk dat de BV je bevalt. Mijn witte BV gaat richting haar zomerslaap, The Police zal dan weer te voorschijn komen.

Veel plezier en hou ons op de hoogte. Laat wat foto's zien :)

Mish
 
Ik begrijp inderdaad niet dat er standaard geen LED verlichting (als hoofdverlichting) is uitgevoerd. Ik heb bij Ali wel een LED verlichting gekocht die ik in de standaard fitting kon plaatsen, maar leverde toch te weinig licht.

Ja, heb zelf ook een Beo 500 gehad. Dit is wel een groot verschil. De 500 was veel logger en het stuurgedrag was ook een stuk minder. Denk dat de BV350 een gulden middenweg is. Zelf heb ik mijn uitlaat een keertje gespoten, maar eigenlijk ziet het er nog steeds goed uit. Met zout en viezigheid spuit ik de BV350 elke dag af, elke week was ik de BV350. Ziet er nog heel goed uit.

Hou mij op de hoogte van de LED set. Ik wil dit wel overwegen. Gr. Michel

Ik rij nu bijna twee jaar met deze LED's en het bevalt mij prima. De eerste doet het nog steeds. US $16.5 30% OFF|2x H1 H3 H7 H8 H11 9005 9006 HB4 HB3 881 COB Led 72W Daytime Running Lights DRL Headlight Conversion Driving Bulb 6000K 3000K-in Car Fog Lamp from Automobiles & Motorcycles on Aliexpress.com | Alibaba Group
 
Ben zelf ook nog steeds aan het kijken voor LED als hoofdverlichting voor mijn Beverly, jammer dat Piaggio nog niet met zo'n unit is gekomen zeker nu alle nieuwe Vespa's wel van LED zijn voorzien.
Wellicht iemand een foto van het eindresultaat ??
 
Waar je rekening mee moet houden met de standaard verlichting is dat je grondplaat vreselijk bruin gaat worden in de loop van de tijd. Nieuwe koplamp kost een kleine 200,-, het is verstandig om dit voor te zijn. Ik heb mijn oude koplamp met zilverfolie weer opgeknapt, mijn nieuwe Beverly zal spoedig een LED krijgen.
 
Ik heb de LED verlichting binnen gekregen en gemonteerd. Wat een enorme lichtopbrengst! Echt heel gaaf en bedankt voor de tip. Direct de stand van de lamp op de laagste stand gezet, ik hoop dat het verblinden van de tegenligger meevalt, tot nu toe geen reactie. Echt een aanrader, zal de 2e lamp in de andere BV schroeven. M
 
Hierbij :)
 

Bijlagen

  • LED1.jpg
    LED1.jpg
    158,9 KB · Weergaven: 32
  • LED2.jpg
    LED2.jpg
    72,7 KB · Weergaven: 29
Wauw, ziet er top uit. Heb je deze led lamp gekocht via de link die Dam023 hierboven weergeeft?

Ik zal de Beverly dringend nog eens van stal moeten halen. Ik zie net dat mijn post al bijna een maand geleden is. Meteen ook sinds dan geleden dat ik er nog mee gereden heb, dus er staat nog steeds een schamele 140-150km op de teller😕
 
Ben heel benieuwd!!!

Heb je het meteen zelf gedaan of zelf eerst info gezocht hoe het in zijn werk ging?

Ik denk dat ik een tijdje geleden een filmpje op youtube heb gezien hoe het moest.

 
Terug
Bovenaan Onderaan