Wimper
MF veteraan
Dank je Mish,
Zoals aangeven sprak de police versie me ook aan maar evengoed dat mat groene. Ik had even goed een muntstuk laten beslissen wat de kleur betreft tussen beide kleuren.
Wat de uitlaat betreft. Ik zie nog wel, je hebt wel goede argumenten vind ik!
Vario en dergelijk zou nooit in me opkomen om te veranderen maar de uitlaat wel. Vele scooters hebben nog een zwartgeverfde uitlaat die begint af te bladeren van zodra hitte en water gecombineerd worden. Goed dat de uitlaatbochten van de Beverly toch RVS zijn.
Toch nog een vraagje! Al overwogen om de koplamp van LED te voorzien? Misschien doe ik dat wel op termijn. En is er bij de nieuwe Beverly ook nog een afstandsbediening bij? Welke functies heeft deze dan?
Zoals ik zei wordt de Beverly in belgie amper verkocht dus wist de dealer me eigenlijk niet veel meer te vertellen dan ik reeds wist. In de shop stonden enkel de Kymco modellen en Vespa’s en een paar MP3
Kijk er, nu ik weet dat ik de knoop doorgehakt heb met de minuut meer en meer naar uit!
De Beverly heeft het in mijn keuze gehaald van de BMW C400x (standaard kost deze 2000€ meer), de Honda Forza300 (leek precies een probleem te zijn om te leveren, motorisch gekend en meer dan degelijk maar met duo beduidend minder pit), xmax300 (prijszetting zoals de Honda en eveneens ok design maar deed me weinig, was mijn laatste keuze eigenlijk), de nieuwe Kymco S400 xciting 2018 (wat mij betreft net de duimen moeten leggen voor de Beverly. Qua design vind ik hem mooier dan de Honda en xmax, een bewezen techniek doch weinig erkenning en wordt nog als een B merk aanschouwd, terecht of niet maar speelde wel mee, navigatie aan boord, wel heel weinig ruimte onder het zadel) en dan nog heel effe getwijfeld aan een nieuwe Vespa 300 met nieuwe HPE motor maar het blijft een Vespa, mooi, heel mooi zelfs, heb er 4 gehad en mijn vrouw deed me er aan herinneren waarom ik de laatste GTS versies toch steeds weer verkocht heb..... qua baanligging komen ze nog niet in de buurt van een High wheel scooter zoals de SH en Beverly.
En een Vespa hier in Antwerpen is zoals een BMW GS in heel Europa, op elke hoek van de straat zie je er wel eentje rijden.
Ik geloof zelfs dat Vespa de meest verkochte motorfiets is in belgie vorig jaar, nog meer dan de bmw Gs
Maar goed, ieder zijn beweegredenen om te kiezen voor een bepaalde scooter en ik heb gekozen voor een sterke motor in combinatie met een goed rijwielgedeelte.
Zoals gezegd heb ik de Scarabeo 500 gehad en deze reed goed maar ik vond hem niet geweldig mede omdat hij te zwaar was, ik bedoel dat ik de gewichtsverdeling absoluut niet goed vond op de zware Beo en De SH deed het hierin beter en hoop dat de Bev350 het compromis is tussen de SH300 en de scarabeo 500
Zoals aangeven sprak de police versie me ook aan maar evengoed dat mat groene. Ik had even goed een muntstuk laten beslissen wat de kleur betreft tussen beide kleuren.
Wat de uitlaat betreft. Ik zie nog wel, je hebt wel goede argumenten vind ik!
Vario en dergelijk zou nooit in me opkomen om te veranderen maar de uitlaat wel. Vele scooters hebben nog een zwartgeverfde uitlaat die begint af te bladeren van zodra hitte en water gecombineerd worden. Goed dat de uitlaatbochten van de Beverly toch RVS zijn.
Toch nog een vraagje! Al overwogen om de koplamp van LED te voorzien? Misschien doe ik dat wel op termijn. En is er bij de nieuwe Beverly ook nog een afstandsbediening bij? Welke functies heeft deze dan?
Zoals ik zei wordt de Beverly in belgie amper verkocht dus wist de dealer me eigenlijk niet veel meer te vertellen dan ik reeds wist. In de shop stonden enkel de Kymco modellen en Vespa’s en een paar MP3
Kijk er, nu ik weet dat ik de knoop doorgehakt heb met de minuut meer en meer naar uit!
De Beverly heeft het in mijn keuze gehaald van de BMW C400x (standaard kost deze 2000€ meer), de Honda Forza300 (leek precies een probleem te zijn om te leveren, motorisch gekend en meer dan degelijk maar met duo beduidend minder pit), xmax300 (prijszetting zoals de Honda en eveneens ok design maar deed me weinig, was mijn laatste keuze eigenlijk), de nieuwe Kymco S400 xciting 2018 (wat mij betreft net de duimen moeten leggen voor de Beverly. Qua design vind ik hem mooier dan de Honda en xmax, een bewezen techniek doch weinig erkenning en wordt nog als een B merk aanschouwd, terecht of niet maar speelde wel mee, navigatie aan boord, wel heel weinig ruimte onder het zadel) en dan nog heel effe getwijfeld aan een nieuwe Vespa 300 met nieuwe HPE motor maar het blijft een Vespa, mooi, heel mooi zelfs, heb er 4 gehad en mijn vrouw deed me er aan herinneren waarom ik de laatste GTS versies toch steeds weer verkocht heb..... qua baanligging komen ze nog niet in de buurt van een High wheel scooter zoals de SH en Beverly.
En een Vespa hier in Antwerpen is zoals een BMW GS in heel Europa, op elke hoek van de straat zie je er wel eentje rijden.
Ik geloof zelfs dat Vespa de meest verkochte motorfiets is in belgie vorig jaar, nog meer dan de bmw Gs
Maar goed, ieder zijn beweegredenen om te kiezen voor een bepaalde scooter en ik heb gekozen voor een sterke motor in combinatie met een goed rijwielgedeelte.
Zoals gezegd heb ik de Scarabeo 500 gehad en deze reed goed maar ik vond hem niet geweldig mede omdat hij te zwaar was, ik bedoel dat ik de gewichtsverdeling absoluut niet goed vond op de zware Beo en De SH deed het hierin beter en hoop dat de Bev350 het compromis is tussen de SH300 en de scarabeo 500