Omgeving Harderwijk, Zeewolde, Ermelo, enz. DEEL 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas ben ik er morgen niet bij. Ik ben vanavond dapper begonnen om mijn uitlaatsysteem te vervangen maar dat duurt wat langer als gehoopt. Voor diegene die wel gaan: Have fun
 
Nou mensen, voortaan zien jullie niet meer mijn GS door de buurt rijden maar rijd ik op deze rooie:
2012-06-02110844.jpg


2012-06-02110833.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dankjewel! Ben er erg blij mee! Rijdt een stuk pittiger dan mijn oude motor! Lichthuis gaat m vandaag voor me ophalen, jammer dat ik geen tijd heb om er op te rijden dit weekend...
 
Laatst bewerkt:
Top, Mooie motor maar dit wordt zeker meer poetsen :P
Veel mooie kilometers gewenst :]

En Jesse is niet zo actief meer op het forum ;)
 
Top, Mooie motor maar dit wordt zeker meer poetsen :P
Veel mooie kilometers gewenst :]

En Jesse is niet zo actief meer op het forum ;)
Bedankt! Tja, meer poetsen zal best maar bij deze motor zie je ook meer resultaat!
Die foto komt dan wel weer in het volgende deeltje ofzo....
 
Boms away :]



De planning is om rond de jaarwisseling een motor te kopen, welke dit wordt is nog onduidelijk ook het budget :+ Maar je moet toch ergens naartoe leven _O-
 
Laatst bewerkt:
Mooie 2 cilinders die vtr !
Alleen vind ze erg prijzig vooral eentje met weinig kilometers. voor een sp2 betaal je al gauw rond de 6000 dan heb je er een van 2002-2003.
Voor dat geld heb je ook een 2006 r6 of een gsxr uit 2007 maar toch heeft zon vtr wel wat :P.
 
Mooie 2 cilinders die vtr !
Alleen vind ze erg prijzig vooral eentje met weinig kilometers. voor een sp2 betaal je al gauw rond de 6000 dan heb je er een van 2002-2003.
Voor dat geld heb je ook een 2006 r6 of een gsxr uit 2007 maar toch heeft zon vtr wel wat :P.

Zeker waar, Wordt dus uitvoerig proefrijden *O*
Het staat ook niet vast maar kom na uren marktplaats zoeken altijd uit op een VTR SP2
Nog ruim zes maanden de tijd B|
 
Mooie 2 cilinders die vtr !
Alleen vind ze erg prijzig vooral eentje met weinig kilometers. voor een sp2 betaal je al gauw rond de 6000 dan heb je er een van 2002-2003.
Voor dat geld heb je ook een 2006 r6 of een gsxr uit 2007 maar toch heeft zon vtr wel wat :P.
Of een V-Raptor 1000 uit 2007 :P

Maar ik moet toegeven, zo'n VTR blijft een gaaf ding! :Y
 
Mooie 2 cilinders die vtr !
Alleen vind ze erg prijzig vooral eentje met weinig kilometers. voor een sp2 betaal je al gauw rond de 6000 dan heb je er een van 2002-2003.
Voor dat geld heb je ook een 2006 r6 of een gsxr uit 2007 maar toch heeft zon vtr wel wat :P.

Inderdaad, zo snuffel ik ook wel eens rond. Maar ik weet ook niet zo goed wat ik wil. Een jonge 600, of een 750. Of een wat oudere dikke V-twin?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan