Omgeving Harderwijk, Zeewolde, Ermelo, enz. DEEL 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jongens en Meisjes. :)

Help! Ik ben nu al bijna 1 jaar opzoek naar de mooiste boven rond Harderwijk. :]
Gewoon om s'Avonds even langs te rijden, dus post jullie mooiste stukje! *O* (max. 30min van Harderwijk)

Mijn leukeste stukje weg van vorige jaar was de Karekietweg, niet veel spanneds maar toch. Er ligt nu een drempel midden in de bocht! dus deze is afgeschreven :(

Edit; Gewoon de mooie bochten waar voor omgereden wordt, Dus KD zijn geen eis :9
 
Laatst bewerkt:
Jongens en Meisjes. :)

Help! Ik ben nu al bijna 1 jaar opzoek naar de mooiste boven rond Harderwijk. :]
Gewoon om s'Avonds even langs te rijden, dus post jullie mooiste stukje! *O* (max. 30min van Harderwijk)

Mijn leukeste stukje weg van vorige jaar was de Karekietweg, niet veel spanneds maar toch. Er ligt nu een drempel midden in de bocht! dus deze is afgeschreven :(
Ligt eraan waar de bocht aan moet voldoen... KD? Weet genoeg bochten die mooi zijn, maar te gevaarlijk om KD's te maken / oefenen... ;)
 
Vandaag een groepje de Eemmeerdijk op zien gaan, Lijkt me niet echt een mooi stukje weg maar toch eens kijken. :+
 
Jongens en Meisjes. :)

Help! Ik ben nu al bijna 1 jaar opzoek naar de mooiste boven rond Harderwijk. :]
Gewoon om s'Avonds even langs te rijden, dus post jullie mooiste stukje! *O* (max. 30min van Harderwijk)

Mijn leukeste stukje weg van vorige jaar was de Karekietweg, niet veel spanneds maar toch. Er ligt nu een drempel midden in de bocht! dus deze is afgeschreven :(

Edit; Gewoon de mooie bochten waar voor omgereden wordt, Dus KD zijn geen eis :9

Kan je wel een route (gpx) mailen met wat leuke bochtjes, route in de buurt van nijkerk, barneveld, renswoude enz. En idd heel veel leuke bochten zijn vernaggeld door drempels en wegversmallingen is me afgelopen dagen opgevallen. Wordt steeds minder leuk rijden in nl! De paar leuke bochten die er liggen zijn ons ook niet gegund B|
 
Kan je wel een route (gpx) mailen met wat leuke bochtjes, route in de buurt van nijkerk, barneveld, renswoude enz. En idd heel veel leuke bochten zijn vernaggeld door drempels en wegversmallingen is me afgelopen dagen opgevallen. Wordt steeds minder leuk rijden in nl! De paar leuke bochten die er liggen zijn ons ook niet gegund B|


Je kunt ook de kamperzeedijk eens rijden. Lekker snel bochtenwerk :]

Ja mail maar, Staat in profiel ;)
Maatje heeft een Zumo 660 gekocht, en dit werkt gewoon super! Even door sparen dus :)
Wil dit weekend even kijken, Zin om mij rond te leiden ;)

Of iemand die zich geroepen voelt :+
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

eindelijk internet in mijn nieuwe huisje. Gelijk maar even een voorstel doen. Zijn er mensen die zin hebben morgenavond een rondje te rijden (mits droog). Ik hoor het wel

gr,

Sniep
 
Zo ik ben weer terug uit Rusland!

2 dagen in Taganrog geweest, wat een droevige ouwe bende daar . Daar wil je nog niet dood gevonden worden... Moskou was wel nice, maargoed, wel beetje jammer dat er bijna niemand engels spreekt.. :N

Maar het is hier super weer, dus volgende week op een avondje maar een rondje doen?
 
Ja mail maar, Staat in profiel ;)
Maatje heeft een Zumo 660 gekocht, en dit werkt gewoon super! Even door sparen dus :)
Wil dit weekend even kijken, Zin om mij rond te leiden ;)

Of iemand die zich geroepen voelt :+

Zal de route zsm mailen. Dit weeekend hoop ik nog wel te rijden weet alleen niet wanneer. 3 verjaardagen en moet nog aan de klus. Laatste tijd te weinig tijd om te rijden B| Ga iig snel weer eens een hele dag plannen. Lekker rond een uur of 8 weg en tegen een uur of 6 weer terugkomen.
 
Zo ik ben weer terug uit Rusland!

2 dagen in Taganrog geweest, wat een droevige ouwe bende daar . Daar wil je nog niet dood gevonden worden... Moskou was wel nice, maargoed, wel beetje jammer dat er bijna niemand engels spreekt.. :N

Maar het is hier super weer, dus volgende week op een avondje maar een rondje doen?

Wat moet je in Rusland dan? Voor je werk ofzo?
Volgende week een ritje zal wel goedkomen. Helemaal als het weer zo blijft!
 
Wat moet je in Rusland dan? Voor je werk ofzo?
Volgende week een ritje zal wel goedkomen. Helemaal als het weer zo blijft!

Ja voor m'n werk. We werken samen met een russische partner, welke daar onze producten maakt. Wij ontwerpen, zij fabriceren. Dus we waren bij een paar gigantische staalbouw fabrieken. Ze kunnen daar wel veel, alleen is het allemaal wel een beetje oude bende :P

Volgende dinsdag of donderdag komt mij denk ik wel uit!
Weet niet of er dan nog meer mensen kunnen?
 
Laatst bewerkt:
Lekker druk op het Forum! Top *O*
Dit weekend een dag afspreken voor een mooie rit? is namelijk lang weekend :)

Volgende maand ben ik bijna de hele maand Motor-loos |( Dus wil komende tijd zoveel mogelijk rijden :]
 
Donders wat is het Warm in dat pak B|
Dat denken er meer, geloof ik.. Ik heb deze paar dagen echt een recordaantal lui in t-shirtjes en spijker- of fladderbroeken zien rijden op de snelweg. Vanavond in de spits reed er een nog zowat achterop zijn voorganger (auto). "Ja, die stond wel snel stil hè?" :X


Verder reed er bij mij nog zowat een vol in de zijkant van m'n auto. Ik reed binnendoor met een gangetje van 90 van Almere naar Dronten over de Vogelweg, gooit een of andere klojo zo opeens zijn auo voor me de weg op. Kon nog nét uitwijken.. :o

Je maakt nog eens wat mee onderweg.. :')
 
Dat denken er meer, geloof ik.. Ik heb deze paar dagen echt een recordaantal lui in t-shirtjes en spijker- of fladderbroeken zien rijden op de snelweg. Vanavond in de spits reed er een nog zowat achterop zijn voorganger (auto). "Ja, die stond wel snel stil hè?" :X


Verder reed er bij mij nog zowat een vol in de zijkant van m'n auto. Ik reed binnendoor met een gangetje van 90 van Almere naar Dronten over de Vogelweg, gooit een of andere klojo zo opeens zijn auo voor me de weg op. Kon nog nét uitwijken.. :o

Je maakt nog eens wat mee onderweg.. :')

Ook gezien, veel motorrijders zonder "Geschikte" motor kleding :/
De laatste tijd kunnen veel mensen niet meer inschatten of het wel kan, Heb een haat aan remmen maar de laatst tijd gooit iedereen hem er lekker voor :(
 
Ook gezien, veel motorrijders zonder "Geschikte" motor kleding :/
De laatste tijd kunnen veel mensen niet meer inschatten of het wel kan, Heb een haat aan remmen maar de laatst tijd gooit iedereen hem er lekker voor :(
Nouja, gelukkig reed ik in mijn eigen auto met brede sloffen.. Nog maar kort geleden reed ik een tijd in de Daeoo Lanos van m'n moeder. Ik wil niet weten wat er dan was gebeurd, volgens mij was dat ding geheid in de slip geraakt.. -O-
 
Ik rij elke dag naar Arnhem op en neer binnendoor maar je maakt elke dag wel weer wat mee. Vandaag weer zon gast op een bmw 1200 op zen t-shirt en dergelijke maar wat et afmaakte ook nog op slippers >.<
Vandaag nog even een bler pijpje gemonteerd:
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan