Omgeving Harderwijk, Zeewolde, Ermelo, enz. DEEL 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* Ten Kate PITSTOP Dag! *O*
Zaterdag 14 April van 9 tot 17 uur​

Met onder andere:
- GRATIS run op een van de vermogens testbanken
- SPECTACULAIRE kortingen op banden en ketting + tandwielen
- Tot 15% korting op onze kledingafdeling
- Zeer aantrekkelijke kortingen op onderdelen/ accessoires
- GRATIS vering/ demping afstellen
- DEMO rijden op de nieuwste Honda modellen
- Aanwezigheid van het Ten Kate Honda Race-team
- Coureurs aanwezig
- Inschrijving Ten Kate circuitdag
- Hapje en drankje
-Optrede Erwin Nyhof
- Etc. Etc.

Be There!



Verzamelen om 9:00 uur bij Shell in Harderwijk (N302)
Wie gaan er mee ? :+

  • Klinknagel
  • Jethro (Via Kampen)
  • Venco (Heen reis niet mee)



Geen echte animo, jammer :/
Staan jullie motor's nog in het vet :P
 
Laatst bewerkt:
Hallo luitjes.

Ik heb sinds kort een R6 gekocht, maar de vorige eigenaar was niet zo'n nette poetser... : |(
Nu ben ik al een tijdje bezig met hem te poetsen etc. maar die velgen zijn echt een drama!

Ik heb het met velgenreiniger van de action geprobeerd maar het is niet te doen. :N

het is er zo erg aangekoekt! ;( het gaat er wel heeeel langzaam(half uur op een stukje poetsen voor een beetje tot minimale resultaat) af zoals je kunt zien op de foto's hieronder.
Zelfs op de plek waar ik echt super lang heb gepoetst zoals je kunt zien daar glimt hij nog steeds niet zoals het moet!!

Ik vroeg mij af of jullie wat tips hebben om deze doffe grijze bende van mijn glimmende zwarte velgjes af te krijgen! O-)

Zo zagen ze eruit na een volledige wasbeurt en dan op één plekje heeeel gepoetst om het eraf te krijgen en dan nog zien ze er dan zo uit.
[afbeelding]
[afbeelding]

alvast bedankt :}

Schubbie
Heb hiervoor een wonder wondermiddel :+
DIRT BIKE SUPER CLEANER (PUTOLINE)!
 
Ik weet niet, maar volgens mij zijn die velgen van Schubbie al een beetje kaal en is er een heleboel zwart verdwenen.. :o

En trouwens.. volgens mij is het verzoek een beetje achterhaald, dateert van ruim een jaar geleden..
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet, maar volgens mij zijn die velgen van Schubbie al een beetje kaal en is er een heleboel zwart verdwenen.. :o

En trouwens.. volgens mij is het verzoek een beetje achterhaald, dateert van ruim een jaar geleden..

Haha inderdaad, ik zag in een snelle blik, Maart, dus ik denk, dat kan nog :P . Maar maart 2011 is inderdaad wel een tijdje geleden ;) .

Overigens is het zwarte er inderdaad gewoon af. Had ik bij mijn vorige motor ook, al was toen alleen het groene eraf :)
 
Klinknagel schreef op 08 april 2012 @ 07:51:
*O* Ten Kate PITSTOP Dag! *O*
Zaterdag 14 April van 9 tot 17 uur​

Met onder andere:
- GRATIS run op een van de vermogens testbanken
- SPECTACULAIRE kortingen op banden en ketting + tandwielen
- Tot 15% korting op onze kledingafdeling
- Zeer aantrekkelijke kortingen op onderdelen/ accessoires
- GRATIS vering/ demping afstellen
- DEMO rijden op de nieuwste Honda modellen
- Aanwezigheid van het Ten Kate Honda Race-team
- Coureurs aanwezig
- Inschrijving Ten Kate circuitdag
- Hapje en drankje
-Optrede Erwin Nyhof
- Etc. Etc.

Be There!




Ik ga op eigen gelegenheid, Dus misschien tot daar ;)

Tip; De Zuiderzeestraatweg van Harderwijk tot Nunspeet is niet zo goed voor de motor!
De weg is namelijk weg :+
 
Laatst bewerkt:
Hallo mensen,

bij deze wil ik me hier ook graag even aanmelden want vanaf volgende week ben ik ook woonachtig in Harderwijk.

Mijn naam is Gerben en kom vanuit Groningen. Sinds een maand of twee werk ik in Lelystad bij Pinlock en aangezien de polder niks voor mij is heb ik woonruimte kunnen vinden in Harderwijk.

Mijn motor:
2011-12-2813.jpg


Word er in dit topic veel afgesproken om te rijden?

Gr,

Gerben
 
Ha Gerben, welkom in dit topic.
Je woont dus tijdelijk in Harderwijk begrijp ik?

Hier wordt wel zo af en toe wat afgesproken om te gaan toeren. Hopen dat we snel mooi weer krijgen...
 
Ha Gerben, welkom in dit topic.
Je woont dus tijdelijk in Harderwijk begrijp ik?

Hier wordt wel zo af en toe wat afgesproken om te gaan toeren. Hopen dat we snel mooi weer krijgen...
Dankjewel,

Lijkt me leuk om eens te gaan rijden. Ik ga voor permanent wonen trouwens.

Gr
 
Hallo mensen,

bij deze wil ik me hier ook graag even aanmelden want vanaf volgende week ben ik ook woonachtig in Harderwijk.

Mijn naam is Gerben en kom vanuit Groningen. Sinds een maand of twee werk ik in Lelystad bij Pinlock en aangezien de polder niks voor mij is heb ik woonruimte kunnen vinden in Harderwijk.

Mijn motor:
[afbeelding]

Word er in dit topic veel afgesproken om te rijden?

Gr,

Gerben


Wat Marsm104 zegt dus :+
Daarnaast, van harte welkom in Harderwijk! en hopelijk veel mooie kilometers over de veluwe :)
 
Veluwe???

Het is hardstikke mooi weer om lekker in de Eifel rond te karren!
2012-04-21161232.jpg

Net weer thuis, regenskills lekker opgevijzeld! ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet, maar volgens mij zijn die velgen van Schubbie al een beetje kaal en is er een heleboel zwart verdwenen.. :o

En trouwens.. volgens mij is het verzoek een beetje achterhaald, dateert van ruim een jaar geleden..

haha klopt! het is al ruim een jaar geleden. Maar toch bedankt. :+
Ik vind dat mijn velgen toch nog redelijk mooi zijn geworden. Het zwarte is nog lang niet helemaal weg. Ik krijg aanstaande zaterdag een nieuw setje banden, dus ik zal daarna gelijk wel even een foto'tje uploaden hoe mijn velgen zijn geworden voor de nieuwsgierigen. :')
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan