OBT nr 33, Lauwe klauwe editie

Welke datum zou je mee gaan (meerdere opties mogelijk)

  • Zondag 14 April 2019

    Stemmen: 21 77,8%
  • Zondag 21 April 2019 (1e paasdag)

    Stemmen: 14 51,9%
  • Zondag 28 April 2019

    Stemmen: 16 59,3%

  • Totaal aantal stemmers
    27
  • Opiniepeiling gesloten .
Ook een sfeer plaatje :)
1383818

De transmissie olie zorgde er in ieder geval voor dat de ketting gesmeerd werd (en de achterband ook, dus ik kon zowaar driften met het ijzer op wielen) maar gaf een grote rommel... Dus even afwachten wanneer mijn nieuwe keerring binnenkomt, maar zal er heus wel bij zijn volgende week ;)
 
1384163


Heb je van die moderne 30 jaar oude injectietechniek, moet je nog schoonmaken:')

Maar ik kom dus op een K75 ipv een Vstrom
 
Zijn er nog OBTers die 14-4 vanaf Vianen of Zaltbommel de A2 gezamenlijk willen volgen naar Helmond?
Ik noem: BP De Lucht West, Bruchem? ~9:45 uur Ik verneem wel. :W
 
Laatst bewerkt:
yeah moi .....
Wij komen via de A2 vanuit de Zaanstreek.

Overigens komen wij met ons drieën.
Twee vrinden rijden mee.
Gelijk even introduceren bij MF.
 
potverdorie!! dacht dat ik notificaties kreeg van dit topic, mooi niet dus.....

even praktisch- ik wil nog steeds graag mee! wie heeft er een achteropje, dan wel een bakkieplekje? en hoe en waar verder af te spreken??
 
yeah moi .....
Wij komen via de A2 vanuit de Zaanstreek.

Overigens komen wij met ons drieën.
Twee vrinden rijden mee.
Gelijk even introduceren bij MF.

Is goed, spreken we af bij BP De Lucht West Bruchem
Ik sta op de parkeerplaats achter de Burger King. ~9:45 uur
 
Hoi! Ik ben door Foks meegevraagd en dat leek mij heel leuk. Ik heb pas sinds een maand een motor en rijd graag mee met jullie oude brikkies. Mijn motor is uit 1993, 250cc en houd niet van keihard rijden. Hieronder mijn beauty:
 

Bijlagen

  • 250D9D02-31CF-453E-B255-08652A05AA1B.jpeg
    250D9D02-31CF-453E-B255-08652A05AA1B.jpeg
    226,1 KB · Weergaven: 6
😊 ai, geheugen= zeef
Dan is handig om een instappunt af te spreken? Begin- en eindpunt liggen eindje uit elkaar.
Is de het wegrestaurant bij De Meern langs de A12 een idee? Tussen 9.00 en 9.15 uur in verband met de "hoge reissnelheid" van de Transsiberische driewieler en de 100+ kilometer naar het startpunt.....
 
Laatst bewerkt:
Onder het motto "Een goede voorbereiding is een halve OBT"....

Even een band "preventief geruimd". Als ik er ook mee ga OBT-en krijgt dat ding deze week een kleine 1300 km voor zijn kiezen.... :P
540.jpg


Best handig: zo'n motor met reservewiel. Binnen tien minuten rijdt het op vers rubber, inclusief koffie. O-)
540.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan