OBT nr 33, Lauwe klauwe editie

Welke datum zou je mee gaan (meerdere opties mogelijk)

  • Zondag 14 April 2019

    Stemmen: 21 77,8%
  • Zondag 21 April 2019 (1e paasdag)

    Stemmen: 14 51,9%
  • Zondag 28 April 2019

    Stemmen: 16 59,3%

  • Totaal aantal stemmers
    27
  • Opiniepeiling gesloten .

roestendoenze

MF veteraan
28 feb 2002
21.878
5.802
omg.Helmond
Op voorspraak van CB400F gaan we weer een OBT-tje doen. *O*
magnamaniac heeft een opzet gemaakt voor een route en heeft aangeboden om hekken te sluiten. 8-)

In de pol je kun op een of meerdere dagen stemmen. Liefst stemmen op alle dagen dat je zou mee gaan. Deze pol sluit vanzelf aan het einde van deze maand en op dat moment zetten we 'n datum vast.


Al weer haast 17 jaar volgens OBT-voorwaarde #1: 'Als je bereid bent te rijden achter een fiets die zijn berijder dwingt tot een behouden rijstijl.'
Het volgnummer (#33) is zoals altijd bij benadering. :P

De route is een kleine 100 kilometer en zal gaan van mijn pittoreske geboorteplaats (=Helmond) en gaat lopen tot bij magnamaniacs huidige stek (= Druten).
Ik zal hier later nog een gedetailleerde route plaatsen, aangezien wat mij betreft ieder voor zich rijdt. O-)
Uiteraard staat het individuen vrij om achter mij aan het verkeer deel te nemen en om op eigen vrijwillige basis als aanwijzer te dienen. (door tussentijds te pauzeren naast de weg met de voorkant van de motor in de richting van de hier geplaatste route)

Aangemeld voor 14 april:
@J@@ST
@Nejra
@Zeroground
@dolfijneflipper & @gjvh :N helaas broem stuk
@Sternotherus & co :N helaas afgemeld
@leluk2000 (ovb) :N helaas afgemeld
@Wimis on
@kleintje_b (ovb)
@Momotortje
@honda_power
@Rob RD (d.v.)
@DrsRob & @Lady N
@Coert65 :N helaas afgemeld
@ootje
@Fozzy (met Ovbeetje) :N helaas afgemeld
@Smuiger
@CB400F (ovb)
@Flopmeister (ovb)
@VeryMeanMachine (ovb)
@Hellracer (met keuze stres)
@Brêge & @brêge-miss (ohvvb)
@@nne
@Theaterbeest (ovb) :N helaas broem stuk
@foks & @LadyFoks
@Outdoor Man (probeert)
@Steven65


Achteraan:
@magnamaniac & @Biker Beertje
Achteraan na de pauze:
@roestendoenze

Route verkenning gehad. Is oké bevonden. 8-)

We gaan om half elf verzamelen en elf uur vertrekken vanaf de macDonalds in Helmond. Voor route een veerpont info zie onderstaande quote:
We hebben vandaag lekker een ritje gehad met z'n 4en en voor de route nog de puntjes op de i gezet.
Voor wie zelf de route wil hebben: Kurviger - Your Motorcycle Route Planner
En nog een mededeling van huishoudelijke aard, zorg dat je €1,50 bij hebt (liefst gepast) per motorfiets, we steken de maas per pont over namelijk.
RDZ, wil jij het beide ook in de startpost zetten?
 
Laatst bewerkt:

Om eens te proberen wat ouwe garde naar dit topic te lokken ga ik eens spammen met apestaartjes. Zal geen uitputtende lijst zijn maar zo maar een greep van MFers uit de tijd dat we nog foto-CD-tjes maakten na een OBT. :P

Wie kent ze nog? @LCB @Reetje @Sjaap @JohnK6 @sideburns @De Highlander @bierelier @Jochem - SOHC4 @jkoehorst @joeltje @NitroMax @Niels @Hellraiser @J@@ST @BM Werner @Laffie @TingTing @Mark @BackFire en last but not least @Cadcatz :]

Uiteraard zijn sommigen nog wel actief hier en de meesten niet. En nog allerlei andere brikkers die nog wel actief zijn die spreek ik nog wel in de diverse topics.
 
..... en nog een paar. :Y
Maar die krijgen het denk ik ook al mee via het andere topic.
Zoals ik. :Y
Leuk idee! Gelegenheid om een exemplaar uit de verzameling Russisch Roest uit te laten in groepsverband :] (En dan houd ik ook nog een SR400 in Back-up :X). Behouden rijstijl gegarandeerd _O-
28 april kan ik zowiezo niet. De andere twee heb ik op gestemd, doch met een (klein) voorbehoud
 
Laatst bewerkt:
Blader net nog even het tpoic van Ting door, Ouwe Brikkentourhistorie. Hilarisch, en verdrietig- aardig aantal namen van brikkers die er niet meer zijn.....
 
*O* lekker achterop *O*





Aaargh, die weg langs het kanaal |(
tenor.gif
 
Gezellig zal eens de data opschrijven en kijken hoe ik nu de planning heb gemaakt op het werk, kan ik em zelf nog aanpassen :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
Hier moet alleen nog even een motor omheen gebouwd worden... zou moeten lukken voor april.*O*
540.jpg


(tevens ontzettende rotschop voor het topic)

Een frame met wielen, stuur en een zadel om mee te beginnen...wordt vast een leuke klus :YY
 
Hoe oud moet de motor minimaal zijn? Of gaat het om motor + berijder O-)
 
Hoe oud moet de motor minimaal zijn? Of gaat het om motor + berijder O-)
Het is ooit ontstaan met mensen met spul wat te oud was voor hip en je jong voor klassiek. Maar inmiddels zijn sommige van die motoren boven de 40 jaar en hebben andere brikkers spul met alle moderne gadgets die je maar kunt bedenken.
Allergaartje dus.

Jij bent sowieso ruimschoots oude garde hier op MF en tweetakt spul is sowieso mega oldschool. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan