OBT nr 33, Lauwe klauwe editie

Welke datum zou je mee gaan (meerdere opties mogelijk)

  • Zondag 14 April 2019

    Stemmen: 21 77,8%
  • Zondag 21 April 2019 (1e paasdag)

    Stemmen: 14 51,9%
  • Zondag 28 April 2019

    Stemmen: 16 59,3%

  • Totaal aantal stemmers
    27
  • Opiniepeiling gesloten .
Bij mij staat de 14e ook nog niks in de agenda.
Eens kijken wat ik uit de schuur kan trekken voor een brikkentoertje. Mijn span is in principe altijd klaar voor vertrek, mijn F650 is niet echt een brik, mijn K1100 is nog lang niet klaar, mijn GSX1100 is wel degelijk een brik maar niet zo heel erg geschikt om langzaam mee te rijden maar ik denk dat ik met de TS185 continu volgas moet rijden om er maar een heel klein beetje in de buurt te kunnen blijven. Dat is natuurlijk het leukst.
Ik twijfel nog.
 
Niet te lang twijfelen.... Als ik de specificaties moet geloven haalt een TS185 snelheden van boven de 130. Ik denk dat je met de helft snelheid zat hebt, dus die volgas om in de buurt te blijven zal wel loslopen. Bovendien past een oldtimer-tweetakt-crosser prima bij de OBT-cultuur :P

(Ik weet ook nog niet waarmee ik meerijd hoor... zie ik dan wel weer. ;))
 
Laatst bewerkt:
Niet te lang twijfelen.... Als ik de specificaties moet geloven haalt een TS185 snelheden van boven de 130. Ik denk dat je met de helft snelheid zat hebt, dus die volgas om in de buurt te blijven zal wel loslopen. Bovendien past een oldtimer-tweetakt-crosser prima bij de OBT-cultuur :P

(Ik weet ook nog niet waarmee ik meerijd hoor... zie ik dan wel weer. ;))

Bij mij voor nu het idee om de XL500 te pakken. Paar weken geleden was het idee nog om het CB-span te pakken.
Wat het uiteindelijk wordt bepaal ik die ochtend wel. :Y
 
ff niet op zitten letten! zo maar heleboel bladzijden verder.....
14 april kan ik nog steeds- iemand nog een achteropje over?
 
Ik wil wel.......

Eerste datum misschien...........

Ik ben nogal onzeker, en een zelfverzekerde milf kan er verandering in brengen :9

Alle aangemaakte Tinder profielen ten spijt, ik ben nog net zo onzeker, als het al niet erger is geworden :P
En dan ben ik ook nog over de komende vijf maanden maar 9 dagen thuis.
Bijvoorbeeld de 14e april. En ik weet, het is heel flauw, maar dan wil ik gewoon thuis zijn.:X
 
Alle aangemaakte Tinder profielen ten spijt, ik ben nog net zo onzeker, als het al niet erger is geworden :P
En dan ben ik ook nog over de komende vijf maanden maar 9 dagen thuis.
Bijvoorbeeld de 14e april. En ik weet, het is heel flauw, maar dan wil ik gewoon thuis zijn.:X
Flauw.
 
Alle aangemaakte Tinder profielen ten spijt, ik ben nog net zo onzeker, als het al niet erger is geworden :P
En dan ben ik ook nog over de komende vijf maanden maar 9 dagen thuis.
Bijvoorbeeld de 14e april. En ik weet, het is heel flauw, maar dan wil ik gewoon thuis zijn.:X
Nog geen overtuigende PB gehad van die MILF? -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan