OBT nr 33, Lauwe klauwe editie

Welke datum zou je mee gaan (meerdere opties mogelijk)

  • Zondag 14 April 2019

    Stemmen: 21 77,8%
  • Zondag 21 April 2019 (1e paasdag)

    Stemmen: 14 51,9%
  • Zondag 28 April 2019

    Stemmen: 16 59,3%

  • Totaal aantal stemmers
    27
  • Opiniepeiling gesloten .
Ziet er uit als een Russische WOII jager, wat is het precies?
Goede vraag. Staat in Hilversum op een dak. Ik houd het op de overblijfselen van een P51 Mustang (met hier en daar flinke schade), maar zeker weet ik het niet.

Nog een plaatje:
IMG_20190413_095409.jpg
 
Laatst bewerkt:
OK , het is een beetje spannend of we aankomen:
we hebben de carburateur van Ladyfoks laten reviseren en ik heb die vanmiddag laat weer gemonteerd.
Als we Helmond niet redden dan eh, weten jullie wat er fout gegaan is. Maar we gaan het proberen :t
 
Goedemorgen Brikkentocht rijders. Wij wensen jullie een goede rit toe en hopelijk toch nog wel een beetje stijging van de temperatuur.
Gister hebben wij de motor van gjvh op kunnen halen (alleen de moer was eraf gehaald dus de ketting moest er nog om) maar nu bleek de accu ook helemaal dood te zijn, zit geen sprankje leven meer in :N
Ik had al niet de verwachting dat het ons ging lukken voor vandaag, maar nu is het wel heel erg zeker dat het niet gaat lukken. Motor van gjvh nog niet in orde, mijn motor niet geschikt voor duo en met al die accu perikelen (gister ook al een nieuwe accu gehaald voor mijn motor, alleen dit hadden we dus gedaan voordat we die van gjvh hadden opgehaald) verwacht ik dat de DR ook een overleden accu zal hebben.
Wij gaan onze dag maar een andere invulling geven. Jullie in ieder geval heeeeeel veeeeeeel plezier !!
 
maar zo warm mogelijk aangekleed zo die kant maar eens op positief bekijken het is droog gister sneeuwde het hier op dit tijdstip
 
Iedereen heel veel plezier, het is voor mij deze keer helaas niet haalbaar, volgende keer beter.
Had dit al via pb doorgegeven aan rdz.
 
Mijn klauwen zijn niet lauw geworden vandaag, het weer was prima. Ik had wel het voordeel dat Helmond dichtbij is. Mooie tocht, goed gezelschap, tot de volgende keer!
Ik sluit me hier helemaal bij aan.
ook voor mij bijna een thuiswedstrijd en dus lekker dichtbij.
Echt niet koud gehad!!
Mooie tocht, voor- en achterrijder bedankt, ook de catering een pluim.
Tot een volgende keer:W:W
 
Op de terug rit nog even stil gestaan aan een afrit. Overschakelen naar reserve wilde niet. Dus maar even bellen dat we vertraging opliepen En daarna startte die weer prima (uiteraard op reserve).

Verder geleerd dat je met drie personen erop prima kunt boemelen. Maar snelweg moet je echt niet willen. :N
Dus de achteropzittert maar gauw naar de solo achterop gestuurd.

Allemaal bedankt. Ik heb me weer prima vermaakt vandaag. *D
 
leuke rit, schitterend weer en gezellige mensen, heerlijke dag :]*O*
vooraf gegaan door een gezellige avond en nu wachten op kind die eten mee brengt
mijn weekendje is top :Y
nogmaals bedankt Magna en Roestendoenze en de rest voor de gezellligheid
 
Op de terug rit nog even stil gestaan aan een afrit. Overschakelen naar reserve wilde niet. Dus maar even bellen dat we vertraging opliepen En daarna startte die weer prima (uiteraard op reserve).

Verder geleerd dat je met drie personen erop prima kunt boemelen. Maar snelweg moet je echt niet willen. :N
Dus de achteropzittert maar gauw naar de solo achterop gestuurd.

toch vond ik jouw motor de motor van de dag.
Reden: Zo'n klein oudje en dan drie mensen en drie wielen voortsleuren :Chapeau.

Allemaal bedankt. Ik heb me weer prima vermaakt vandaag. *D

Ik ook: Het was een leuke rit; vooral toen jouw span voorop reed; af en toe kon ik zelfs in zijn 4e versnelling.
Veel leuke dingen onderweg gezien én leuk gezelschap.
Thanks voor de organisatie.
 
Ook weer thuus. Heerlijk dagje. Genoten als de koningin in het Russische bakje! Wel blij dat ik het schaap meegenomen had. Billy, eeeuuh, Nejra, heel veel hartelijk megadank.
Magna en RDZ- mooi tochie!
 
Heerlijk gereden op mijn nieuwe fiets. Hem lekker ingereden met iets van 450 km. Wat snort dat ding lekker. Mooie route en lekker fris. Heb er van genoten.
Organisatie bedankt en alle anderen ook bedankt voor de gezelligheid.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan