Voorjaar 23 maart: reparatie motor meet en greet 3e editie!

Bedankt allemaal voor de gezelligheid. Klussen inderdaad op tijd klaar en volgens mij allemaal geslaagd.

@Clank en @Umop3p1sdn in het bijzonder bedankt voor het verantwoordelijkheden! De saté was heerlijk!

Bij de volgende sleuteldag wordt het alleen wel eigen gereedschap meenemen want helaas zijn er wel gereedschappen gesneuveld / kwijt.
 
Bij de volgende sleuteldag wordt het alleen wel eigen gereedschap meenemen want helaas zijn er wel gereedschappen gesneuveld / kwijt.
:/ Wat mis je?

Ik heb vandaag een werkplaats opgeruimd en heb alles qua doppen, sleutels etc nu ongeveer x6.
 
:/ Wat mis je?

Ik heb vandaag een werkplaats opgeruimd en heb alles qua doppen, sleutels etc nu ongeveer x6.
Aardig van je! Maar ik heb het meeste ook dubbel. Alleen is het gewoon vervelend als sets niet compleet zijn. Maar het is goed gekomen, ik heb inmiddels contact en alles is prima.

Mochten jullie nog leuke foto’s hebben, kom vooral door. Erg leuk om te zien!

@badkuip je bent je beker vergeten!
 
Bedankt allemaal voor de gezelligheid en de saté. Fijn dat alle klussen op tijd klaar waren en er was blijkbaar voldoende ondersteuning om dat voor elkaar te krijgen. Hulde!

Hier vanmorgen de brommer ontdaan van alle blubber. Zoals een aantal van jullie zagen, was ik mijn rugzak vergeten. Daar kwam ik op de pont achter toen ie al aan de overkant was. Ik heb dus twee extra ritjes met de pont moeten doen. De pontman kon er wel om lachen en ik hoefde ze niet te betalen. ;)
 
Bedankt voor de gezelligheid en het leren afgelopen zaterdag. Het was leuk om de gezichten van de MF-ers een keer in het echt te zien.
@Zwetje bedankt voor het beschikbaar stellen van je werkplaats en je overkapping. Was zeer welkom met al dat slechte weer. De beker ben ik inderdaad vergeten maar ik doneer hem graag voor de volgende sleuteldag of aan de jury die de mijne verkozen heeft tot de mooiste :).
Ook is het fijn te horen dat je gereedschap weer terecht lijkt te zijn. Mocht je daar toch nog kosten gemaakt hebben dan doe ik graag een bijdrage.

@Plexat bedankt voor je hulp bij het afstellen van de ketting

@Umop3p1sdn bedankt voor het lekkere eten!

En ieder ander bedankt voor de gezelligheid, wat mij betreft tot een volgende keer!
 
Bij de volgende sleuteldag wordt het alleen wel eigen gereedschap meenemen
Dat is niet tegen dovemansoren.
De volgende editie heb ik eigen gereedschap bij:

1711901291342.png1711901491739.png1711901722078.png
 
Die Mannesmann groene (middelste plaatje) heb ik ook, prima setje om mee te beginnen. Is een goede koop.
Volgende editie wil ik graag vloeistoffen vervangen, maar ik heb helaas geen momentsleutel en ook geen vacuümpomp voor remmen.
Zat gisteren een paar oude topics door te lezen over ironside, daar kwam Mannesmann ook naar boven als degelijk voor de hobbyist.
De keus wat makkelijk gemaakt.
De sleutels moeten zich gaan bewijzen, geen idee wat de kwaliteit is. Verwacht ook wel dat die zich staande gaan houden voor de frequentie waar ik ze in ga gebruiken.
Ik wil 1 deze weken de meeste olieën gaan vervangen en bougietjes vernieuwen, remolie laat ik nog even voor wat het is. Het koste bij de dealer 600 euro, vond ik te gek.
 
Die heb je geen van beide nodig.
maar is beide wel verekkes hendig.
Die Mannesmann groene (middelste plaatje) heb ik ook, prima setje om mee te beginnen. Is een goede koop.
Volgende editie wil ik graag vloeistoffen vervangen, maar ik heb helaas geen momentsleutel en ook geen vacuümpomp voor remmen.
Laat dat weten in het volgende topic. Dan neem ik die mee.
 
Spul is zo rete handig. Ik zat altijd te klooien met remmen ontluchten. Van de week nieuwe remleidingen op de motor van een vriend gezet en ontluchten van zowel voor als achterrem kostte nog maar een paar minuten. Zelfs de goldwing met zn enorme leidigen was goed te doen.
Zo te horen weer iets voor op mn lijstje, vorige meet een centerlift, deze een vacuumpomp, ik voel een traditie aankomen. Na elke meet nieuw gereedschap aanschaffen :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan