Motor uit de veren trekken

Ik trek mn baby GS wel altijd uit de vering. Die is enorm zacht geveerd, en even de vering ontlasten zorgt ervoor dat ie lekker scheef staat.
Doe ik het niet, staat de motor dermate rechtop dat het me nooit helemaal lekker zit. Altijd bang dat ie dan met een goede windvlaag de andere kant op valt.
Ik heb die vier jaar gehad, de vering is fijn als je rechtdoor over de heuvels van een rotonde wil. :+
Bij ongeveer 500 kilometer een Hyperpro schokbreker en voorveren laten monteren bij de fabriek.
Toen werd het ineens een strakke stuurfiets. :9
De Metzeler Tourance banden werden er blauw van op de wangen.
 
Ik heb dat ook geleerd bij de lessen, en doe het nog steeds uit gewoonte. Ik ga er maar vanuit dat ik dan iig zeker weet dat hij stabiel genoeg staat.
 
Ap

Apart, die honda standaard zit er juist op omdat ie met de standaard standaard te weinig stabiel staat.
Aha, dat hoort dus gewoon? Dacht dat hij krom was, daarom vorig jaar de standaard eraf gehad en rechter gebogen. Staat nu iets stabieler, maar het is het nog steeds behoorlijk teleurstellend.
 
Ja, de Falco staat er om bekend. De standaard standaard (jaja) is kort en staat gewoon te dicht bij de centerline van de motor. Oftewel een weinig stabiele situatie. De honda versie staat verder naar buiten en zal waarschijnlijk wat langer zijn, ik heb het niet nagemeten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan