MF-ers in Ede Deel 18

Mijn hoofdkwartier is afgeketst op de bouwtechnische keuring, maar we zijn al bezig met de volgende*D

Gefeliciteerd Jeulle! Hoop dat je motor snel weer de weg op kan:t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,
Ik zit vaker op MF maar niet op dit Ede-forum.

Mijn vraag is of er iemand stallingsruimte weet voor 1 en in de winter voor 2 motorfietsen.
Ik denk bijv aan het samen gebruiken van 1 grotere garage.
Mijn voorkeur is in de omgeving van oud Ede-zuid.
Natuurlijk wel voor een beetje normale maandhuur!

Ik heb nu wel stalling, maar deze is niet geheel wat ik wens.
Daarom ben ik op zoek naar een garage, of evt een halve garage in onderhuur.
Wie kan me helpen....................??
 
sorry MM, dit topic is niet zo snel :P

Als mijn nieuw gevonden woning voor de verandering wel doorgaat dan heb ik een ruimte aan ruimte, het zal niet volgende week zijn maar ik hou je op de hoogte. (of je moet al wat hebben gevonden in tussentijd
1397609
)
 
:W

Ik heb geen stalling meer.
Voorheen had ik een leuke werkplaats maar die is verkocht.
Werk nu weer aan huis en moet zeggen dat dat eigenlijk wel bevalt.
Ik kan zo even omkleden en wat gaan doen als ik daar zin in heb, alleen is niet iedereen even behendig in het manoeuvreren door het tuinhek.

Afgelopen Maart ben ik door Portugal gefietst en heb daar de camino naar Santiago de Compostella gefietst.

Het is daar (portugal) niet meer dan gebruikelijk dat men werkt op de plek waar men ook woont, aangezien de gemeente geen woonvergunning wou verstrekken bij mijn werkplaats is dat niet doorgegaan en werk ik nu op mijn huisadres.
Los van wat geluid van mijn 2 cilinder compressor veroorzaakt dat verder geen geluid / overlast dus dat komt wel goed.

de gemiddelde bladblazer danwel puber zonder koptelefoon maakt meer herrie.

Maar het is wel leuk om te merken dat steeds meer mensen je weten te vinden.
Gisteren nog een remhendel verkocht voor een ZXR 750, ik wou net een rondje gaan motorrijden dus heb die maar gelijk opgehaald bij de importeur.
Dat is financieel gezien niet de meest efficiënte oplossing maar ik ging toch een stukje rijden , dus waarom niet langs Barneveld.

Ik vermaak me wel ;)
 
:W

Ik heb geen stalling meer.
Voorheen had ik een leuke werkplaats maar die is verkocht.
Werk nu weer aan huis en moet zeggen dat dat eigenlijk wel bevalt.
Ik kan zo even omkleden en wat gaan doen als ik daar zin in heb, alleen is niet iedereen even behendig in het manoeuvreren door het tuinhek.

Afgelopen Maart ben ik door Portugal gefietst en heb daar de camino naar Santiago de Compostella gefietst.

Het is daar (portugal) niet meer dan gebruikelijk dat men werkt op de plek waar men ook woont, aangezien de gemeente geen woonvergunning wou verstrekken bij mijn werkplaats is dat niet doorgegaan en werk ik nu op mijn huisadres.
Los van wat geluid van mijn 2 cilinder compressor veroorzaakt dat verder geen geluid / overlast dus dat komt wel goed.

de gemiddelde bladblazer danwel puber zonder koptelefoon maakt meer herrie.

Maar het is wel leuk om te merken dat steeds meer mensen je weten te vinden.
Gisteren nog een remhendel verkocht voor een ZXR 750, ik wou net een rondje gaan motorrijden dus heb die maar gelijk opgehaald bij de importeur.
Dat is financieel gezien niet de meest efficiënte oplossing maar ik ging toch een stukje rijden , dus waarom niet langs Barneveld.

Ik vermaak me wel ;)

Had vanaf mn werk al tijdje geen motoren meer buiten zien staan...hierom dus;)
Jammer dat je er geen woonbestemming op kreeg, was een nette ruimte!
 
@ stalling: Ik ga het blijven volgen!
Moet wel zeggen dat mijn wens is een goed toegankelijke ruimte. Mijn huidige stalling is vooral op dat punt ook niet prettig.
Dat is iedere keer een heel gedoe om de motor op de rijweg te krijgen. Nee, niet fijn!!

@ veenbrink: Ik vond het ook laatste tijd erg stil op locatie industrie-terrein. Op de Hubertus zie ik WEL vaker een motor voor de deur.
 
@ veenbrink: Ik vond het ook laatste tijd erg stil op locatie industrie-terrein. Op de Hubertus zie ik WEL vaker een motor voor de deur.

Alleen/altijd maar eigenlijk voor de deur.
doel is om er in de voortuin een plekje voor te maken , aangezien ik die toch niet actief gebruik.
Ook is het voor de XJ met zijkoffers fijn om niet elke keer door de tuinpoort te moeten.

en zo een oude blackbird wil toch niemand hebben joh ;) :+
Ik vind het wel heen fijn dat ik nu binnen een minuut kan schakelen tussen werken aan de motoren en even compleet wat anders in huis als het even tegenzit.
voordeel is ook dat ik een 2cilinder compressor heb op 220 dus dat maakt nauwelijk geluid, ben gelukkig niemand tot last.
 
Oma even aan de kant schuiven...

Het is rond, ik ga na 7 jaar Ede verlaten, we gaan naar Veenendaal!
 
Terug
Bovenaan Onderaan