MF-ers in Ede Deel 18

is wel het voornemen voor 2019.
nu net verhuisd, nog bezig om alles een plek te geven.
dan nog iets creëren voor de motoren maar komt goed.
 
In afwachting van beter weer ben ik maar met een andere motor bezig...

Volgend jaar moeten we zeker weer een tocht plannen! Ik wil 's ochtends wel weer voor koffie en koeken zorgen.

20181229_183917.jpg
 
Ha Kees, ook de beste wensen voor 2019! En natuurlijk ook voor de rest. Wellicht tot spots of tot ziens bij een ritje :] De dagen lengen al weer *O*
 
Allemaal een gelukkig nieuwjaar. Laten we nu vast wat datums prikken voor ritjes in het voorjaar en de zomer, misschien lukt het dan wel om een ritje te regelen.
 
Dat is een uitstekend idee! Zullen we iets van een datumprikker proberen, of heeft iemand een beter idee om een paar momenten te prikken?

Is het ook een idee om te kijken of we samen naar de motorbeurs kunnen?
 
Pff de motorbeurs.. je hebt zeker niks nodig? Want als je iets zoekt hebben ze het niet, en als ze het hebben is t in de winkel goedkoper.. is me al zo vaak gebeurd..

En vanaf eind maart beginnen bij mc de kraats de woensdagavondritten weer.. Dan is er altijd wel iemand!
 
Nee, naar de motorbeurs ga ik niet om iets te kopen, maar meer voor de gezelligheid...

Ik neem mij al een tijd voor om eens bij mc de Kraats te kijken, nog nooit geweest eigenlijk. Wellicht dat ik daar dit jaar eens verandering in breng.
 
hynsterider en ik gaan wel naar de motorbeurs, maar we weten nog niet op welke dag. Als het weer niet al te slecht is gaan we op de motor.

@Eric1977: een datumprikker is een goed idee. Moeten wij jou een PB sturen met ons e-mailadres of heb je een beter idee?
 
Prima, hoor. Als iedereen aan mij een pb stuurt met zijn of haar e-mailadres, zal ik een datumprikker rondsturen.
 
He kijk, ik zag geen meldingen van dit topic langskomen :?8)7
met een hele groep naar de beurs is ook zo wat, vaak al te druk om met zn 2e de ander niet kwijt te raken.
ik hoop tegen die tijd al in de zon te zitten, maar voor iedereen die gaat,veel plezier :t
 
Aangezien ik nog maar twee reacties heb ontvangen, even een herinnering: het zou leuk zijn als we dit jaar weer één of meerdere groepsritten kunnen maken. Om te zorgen dat zoveel mogelijk mensen mee kunnen, zal ik een datumprikker rondsturen. Dus: heb je zin om dit jaar één of meerdere keren mee te rijden met een langere rit, stuur mij even een pb, dan kunnen we hopelijk zo snel mogelijk enkele data vastleggen.
 
Vanochtend gelukkig weer een hard, wit zadel. Dat sterkt mij in mijn idee om op de motorbeurs te regelen dat er zadelverwarming op mijn motor komt.
hynsterider en ik gaan op zondag (uiteraard op de motor) naar de motorbeurs. Mocht er iemand mee willen gaan, laat het daneven weten. Dan spreken we iets af.
 
Ik rij wel een paar ritten mee, dus als er meerdere reacties zijn en we er een paar hebben kunnen we data prikken.
 
Ik rij wel een paar ritten mee, dus als er meerdere reacties zijn en we er een paar hebben kunnen we data prikken.

Gezellig! Er waren namelijk nog maar drie reacties. Met vijf moeten we toch wel een tochtje kunnen maken. Als je mij even in een berichtje je email adres stuurt, dan zal ik komend weekend even een datumprikker rondsturen.
 
Vanochtend gelukkig weer een hard, wit zadel. Dat sterkt mij in mijn idee om op de motorbeurs te regelen dat er zadelverwarming op mijn motor komt.
hynsterider en ik gaan op zondag (uiteraard op de motor) naar de motorbeurs. Mocht er iemand mee willen gaan, laat het daneven weten. Dan spreken we iets af.

Zadelverwarming klinkt wel heel aangenaam! Veel plezier op de beurs. Ik ga vanavond even kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan