Mappy mini 330 vs Peaklife chinees

Status
Niet open voor verdere reacties.
Opzich ben ik wel relatief handig met dat soort dingen, downloaden is geen probleem.
Heb ook wel enige kennis van software. Daar ben ik niet bang voor.

Meer het punt van. Hoe goed is die nu echt al draaiende.
Tsja... is je eigen... gevoel denk ik...

Zumo... is puur bedoelt voor motornavigatie... zal vast z'n voordelen hebben...

Peaklife... in verhouding goedkoop... werkt goed... koop een paar micro sd-cards en je kunt binnen een paar tellen switchen van software... interne geheugen gebruik ik voor muziek... werkt goed... ook ideaal voor in de auto... voordeel... motor voeiding en sigarettenaansteker ,12v plug... houder voor op de tuf en voor in de auto ... dus qua kosten / prijs verhouding is de peaklife een koopje...

Qua garantie e.d. zal afhandeling waarschijnlijk makkelijker bij Garmin gaan... good luck in je keuze
 
Tsja... is je eigen... gevoel denk ik...

Zumo... is puur bedoelt voor motornavigatie... zal vast z'n voordelen hebben...

Peaklife... in verhouding goedkoop... werkt goed... koop een paar micro sd-cards en je kunt binnen een paar tellen switchen van software... interne geheugen gebruik ik voor muziek... werkt goed... ook ideaal voor in de auto... voordeel... motor voeiding en sigarettenaansteker ,12v plug... houder voor op de tuf en voor in de auto ... dus qua kosten / prijs verhouding is de peaklife een koopje...

Qua garantie e.d. zal afhandeling waarschijnlijk makkelijker bij Garmin gaan... good luck in je keuze



Als ik daar op mag inhaken; de service bij Chinavasion is TOP in tegenstelling tot PostNL maar dat is een ander verhaal. Ik heb kunnen aantonen dat ik de levering niet heb gehad; vervolgens kreeg ik een credit op mijn account bij Chinavasion, heb het apparaat opnieuw besteld en laat hem via DHL leveren. Direct een extra mount (5euro) en een extra 12 kabel (5euro) en batterij (4 euro) besteld ter vervanging en om te monteren op 2de bike. Totaal inclusief verzenden 135 euro kwijt, dat is toch waanzinnig! :Y

Ik heb overigens op andere pagina's gelezen dat wanneer er iets kapot is, bijvoorbeeld scherm, er eenvoudig via chinavasion nabesteld kan worden, vaak gratis, alleen verzendkosten. _O-
 
Klinkt allemaal erg goed, ik denk er nog even een paar daagjes over.

In ieder geval bedankt voor alle ervaringen en uitleg!
 
Dat klinkt allemaal erg positief!

En de extra kostenvan de doaune? Dat is dan wel weer jammer...
Ik heb tot twee keer toe een peaklife via ebay gekocht... is ff zoeken vaak... zitten veel gold diggers tussen die de hoofdprijs vragen... maar geen van beide keren een naheffing gehad...

Is dus ook treffen... hangt ook een beetje van het land van herkomst af... China is veelal onder een bepaald bedrag niet echt een probleem bij de douane... komt het via de US dan betaal je de hoofdprijs over het algemeen...
 
Openschroeven en solderen lukt wel. Garantie.. tja, als hij het nieuw uit de doos doet, dan zal hij het wel blijven doen. Maar inderdaad: een 3,5 mm jack gat is niet waterdicht.
 
Hij is ook niet waterdicht maar spatwaterdicht, daar zit een verschil in. ;) Den dat een 3.5mm jack geen probleem is mits je het een beetje netjes wegwerkt.
 
Ik heb de 2.4-uitvoering al wel binnen gekregen maar nog niet geïnstalleerd. Mijn huidige uitvoering heb ik behoorlijk aangepast en volgens mij weet ik niet meer hoe ik het allemaal gedaan heb. :P
Als die nieuwe uitvoering trager werkt en niets toevoegd dan ben even geen enthousiaste volger...

Ik kan bevestigen dat versie 2.4 een stuk trager werkt in vergelijking met de 2.0. Kan je dus maar beter links laten liggen. ;)
 
Ik kan bevestigen dat versie 2.4 een stuk trager werkt in vergelijking met de 2.0. Kan je dus maar beter links laten liggen. ;)


Dat ga ik dus ook doen. Bedankt ;)

Het afgelopen weekend heb ik geprobeerd iGo Primo op een Mio Moov te installeren. Installeren gaat prima maar de Mio heeft te weinig geheugen om iGo te draaien. Ik ga nu proberen om er Garmin op te zetten. Wellicht gaat dat beter.
 
Mijn Peaklife lijkt te zijn overleden. Met geen mogelijkheid krijg ik hem meer aan de praat. Ik heb al een nieuwe accu besteld met een aparte lader, echter helaas geen succes. Hij reageert niet meer op de aan/uit knop. Als ik hem via USB aanluit gaat er een rood lampje branden, verder niets. Ik heb hem gekocht in China, dus even laten maken wordt een dure geschiedenis ben ik bang...

Heeft iemand mogelijk nog een tip voor mij?
 
Dr zit ergens (ik heb hem even niet bij de hand) een gaatje om te resetten. Volgens mij in de buurt van de USB aansluiting. Heb je dat al geprobeerd?
 
Heeft iemand ervaring met iGO primo 2.0 international edition van zverdim?

Ik merk dat bij het uitrekenen van langere routes, 400 km's, de boel crashed. Ik heb deze versie zelf nog nooit gebruikt. |( Van mijn oude versie heb ik geen backup gemaakt. En sinds ik het kaartmateriaal van Navteq heb geupdated werkte mijn ouder primo niet meer zo soepel. Dus ik ben weer aan het rondkijken naar een goed werkende versie. :)
 
Heeft iemand ervaring met iGO primo 2.0 international edition van zverdim?

Ik merk dat bij het uitrekenen van langere routes, 400 km's, de boel crashed. Ik heb deze versie zelf nog nooit gebruikt. |( Van mijn oude versie heb ik geen backup gemaakt. En sinds ik het kaartmateriaal van Navteq heb geupdated werkte mijn ouder primo niet meer zo soepel. Dus ik ben weer aan het rondkijken naar een goed werkende versie. :)

Die gebruike ik voor dat ik er 2.4 opgezet heb. Nooit geen problemen mee gehad.

Route van 1000km+ bereken geen probleem :)
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand ervaring met iGO primo 2.0 international edition van zverdim?

Ik merk dat bij het uitrekenen van langere routes, 400 km's, de boel crashed. Ik heb deze versie zelf nog nooit gebruikt. |( Van mijn oude versie heb ik geen backup gemaakt. En sinds ik het kaartmateriaal van Navteq heb geupdated werkte mijn ouder primo niet meer zo soepel. Dus ik ben weer aan het rondkijken naar een goed werkende versie. :)


De versie van Zverdim is ook mijn basis geweest. Ik heb er inmiddels zoveel aan versleuteld dat ik niet meer durf over te schakelen naar een nieuwere versie. :+
 
heb nog een nieuwe peaklife gps liggen, nog nooit gebruikt. indien iemand interesse filip.vf@gmail.com


VERKOCHT ! ! ! ! ! ! ! ! !
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan