Mappy mini 330 vs Peaklife chinees

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben ook aan het testen geslagen alleen gaat er iets fout in de resolutie van het qwick menu, de onderste regel valt weg.
Voor de rest nergens problemen met de resolutie.

iffy8d28auja8zfgw847_thumb.jpg
 
Ok, dat is een onverwachte, verder niks dat buiten beeld valt in het navigatie scherm?
Nog iets, heb je de installatie over je oude heen gekopieerd? Dan kan het namelijk zijn dat er nog iets in de oude save folder stond. Ziet er wel heel apart uit omdat duidelijk te zien is dat de icoontjes veel groter zijn dan normaal
 
Ja ik had over de oude heen gekopieerd. Net even alles verwijderd behalve de content map en daarna v1.1 van je er op gezet.
Ziet er nu helemaal goed uit! :Y
zat denk ik nog een oud skin bestand in de weg?

nog even wat toegevoegd aan de sys.txt om de "Voice_Dut-f32 - Marijke v1.4" stem te kunnen gebruiken. deze is wat vloeiender dan die standaard computer stem.
[sound]
csv_voice_enabled=1

bedankt weer! :}
 
Voor de mensen die een Peaklife hebben, of een andere unit met WinCE en een 320x240 resolutie, ik heb even een motor editie voor die resolutie in elkaar geknutseld.

Let wel, ook dit is een test versie. Deze heb ik nog niet veel kunnen testen en hier verwacht ik nog wel wat bugs in. Voor mensen die dus een Peaklife hebben, stuur even een bericht en ik stuur de download link.

Ondanks de lage resolutie heb ik toch het uitgebreide Quickmenu er in gezet. De knoppen heb ik groter gemaakt en zijn beeldvullend zodat het toch met handschoenen goed te klikken is.

Verder zelfde functies en layout:

2rpebkl.jpg


Quickmenu:

sqtq8j.jpg


*update*
fullscreen quickmenu is geen succes, bij het aanpassen van het Quickmenu kun je niet op de knop "Terug" klikken omdat de Quickmenu knoppen er overheen vallen. Zodoende het Quickmenu aangepast naar 3 rijen van 4 knoppen ipv 5 om ze toch redelijk groot te laten zijn, plaatje van Quickmenu aangepast naar huidige situatie.
 
Laatst bewerkt:
Voor de mensen die een Peaklife hebben, of een andere unit met WinCE en een 320x240 resolutie, ik heb even een motor editie voor die resolutie in elkaar geknutseld.

Let wel, ook dit is een test versie. Deze heb ik nog niet veel kunnen testen en hier verwacht ik nog wel wat bugs in. Voor mensen die dus een Peaklife hebben, stuur even een bericht en ik stuur de download link.

Ondanks de lage resolutie heb ik toch het uitgebreide Quickmenu er in gezet. De knoppen heb ik groter gemaakt en zijn beeldvullend zodat het toch met handschoenen goed te klikken is.

Verder zelfde functies en layout:

[afbeelding]

Quickmenu:

[afbeelding]

Ik wel wel testen op de peaklife.

Greetz ame
 
Heb hem nu op twee rage apparaten getest en ik moet zeggen, hij loopt goed.

Start snel op, knoppen zijn groot zat, overzichtelijk en makkelijk te bedienen.

de optie van 2d naar 3d zicht gebruik ik zelf niet, zie het het voordeel niet van in. Maar wel enkele keren op geklikt en gedaan om te testen of die bugged.

Geen enkele foutmelding of freeze gehad dus ik ben zeer positief.

Bedankt.
 
Right, weer wat om af te vinken. De auto skipwaypoint mod werkt niet echt lekker, dus nu heb ik een mod gemaakt welke, binnen de gestelde radius, een knop in beeld toont aan de rechterkant om het volgende waypoint over te slaan:

2w6xmh1.jpg


f39vlh.jpg


Werkt dus voor zowel de peaklife als de rage
Gewoon het zip bestand plaatsen in de folder \Primo\UX\
Radius alleen in te stellen wanneer je het "Extra Instellingen" menu aan hebt staan. Gebruik je dus geen mods, zet dit in je SYS.TXT :

[debug]
experimental_features="1"

https://www.mediafire.com/?j965c4wcdnpuzgw
 
Laatst bewerkt:
Right, weer wat om af te vinken. De auto skipwaypoint mod werkt niet echt lekker, dus nu heb ik een mod gemaakt welke, binnen de gestelde radius, een knop in beeld toont aan de rechterkant om het volgende waypoint over te slaan:

[afbeelding]

[afbeelding]

Werkt dus voor zowel de peaklife als de rage
Gewoon het zip bestand plaatsen in de folder \Primo\UX\
Radius alleen in te stellen wanneer je het "Extra Instellingen" menu aan hebt staan. Gebruik je dus geen mods, zet dit in je SYS.TXT :

[debug]
experimental_features="1"

https://www.mediafire.com/?7a3ladwm25vg2xe

moet de al bestaande Skip_Waypoint.zip dan verwijderd worden uit de UX map?
 
Nee als het goed is niet, de ene mod skipt automatisch waypoints binnen een ingestelde radius, de ander laat een knop zien binnen een ingestelde radius om zelf het volgende waypoint over te slaan. Zou zelf de laatste gebruiken, die automatische werkt niet altijd even lekker. Ze kunnen echter wel naast elkaar draaien. In een toekomstige update voeg ik ze samen en fix ik gelijk het automatisch overslaan
 
oke. Ik heb nu de Autoskip uit staan, die andere op 500 m. Heb even een route met een 5 tal waypoints gemaakt naar het werk voor morgenochtend. Kan ik die functie gelijk proberen :Y

Mijn cockpit ziet er trouwens ongewijzigd uit. Moet ik op een bepaalde manier jouw cockpit nog aanzetten oid?


edit: nevermind. Heb hem er ff afgehaald en er weer opnieuw opgezet. Nu werkt de boel ineens wel. Heb ook hele andere opties in het instellingen menu. Zal vorige keer wel wat verkeerds gedaan hebben :P


op de peaklife is het kruisje linksboven om het Quick Menu te sluiten niet volledig in beeld waardoor je hem niet makkelijk kunt aanklikken. Je kunt dus alleen uit het Quick Menu komen door één van de opties te kiezen, en die dan weer af te sluiten.
 
Laatst bewerkt:
AAh, wellicht ben ik ook niet erg duidelijk geweest bij het geven van de download link:

Als je de motor-editie installeerd, installeerd deze dan NIET over je huidige installatie heen.

Kopieer je Primo map even naar je pc als backup. Verwijder dan alles behalve je CONTENT folder installeer dan de Moto-Editie in je Primo map.

Doe je dit niet kan het voorkomen dat oude instellingen conflicteren met de moto-editie.

Moet er trouwens niet een deeltje nummer 2 gestart worden? Volgens mij zitten we al op pagina 100 :D
 
ah dat laatste heb ik dus net wel gedaan inderdaad. Om de Speedcams, Maps, en POIs te behouden e.d. :Y

werkt nu verder erg smooth! Lekker vlot en responsief Ben benieuwd morgen :)
 
Voor de mensen met een Rage of een andere unit op de resolutie 480x272 een kleine update aan het quick menu:

Nog grotere knoppen, over de gehele breedte van het scherm. Mensen met een peaklife: Dit niet downloaden, in de 320x240 editie is het quickmenu al op max ingesteld.

Quick_Menu.zip

Zip bestand in de map \Primo\UX\ plaatsen en de vorige versie overschrijven. Je menu instellingen blijven bewaard.
 
op de peaklife is het kruisje linksboven om het Quick Menu te sluiten niet volledig in beeld waardoor je hem niet makkelijk kunt aanklikken. Je kunt dus alleen uit het Quick Menu komen door één van de opties te kiezen, en die dan weer af te sluiten.

De knop om het quickmenu af te sluiten was in mijn optiek altijd al te klein. Daarom heb ik deze eigenlijk zo goed als weggelaten. In plaats daarvan heb ik een functie "Menu sluiten" beschikbaar gemaakt. Deze kun je toewijzen aan één van de Quickmenu knoppen. Dit kost dan welliswaar een knop, maar heeft als voordeel dat je hem kunt plaatsen waar je wil en hij groot genoeg is voor gebruik met handschoenen. Standaard heb ik deze al ingesteld rechts onderaan, zie ook eerdere screenshots van het Quickmenu.
 
Laatst bewerkt:
Die gebruik ik nu ook ja. Werkt natuurlijk ook prima.

Hij heeft me feilloos naar mn werk gebracht vanmorgen. Expres een aantal keer fout gereden en het herberekenen gaat heel erg snel.

Kleuren zijn lekker duidelijk! Die skip way point functie werkt goed :)
 
Kijk, dat is goed om te horen. Omdat dit topic inmiddels bijna vol is en voornamelijk bedoeld om de Peaklife en andere Chinese units te bespreken heb ik even een apart topic voor de iGO Primo Motor Editie geopend: iGO Primo 2.4 Motorcycle Edition

Kunnen we daar de ervaringen etc in plempen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan