KTM topic deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb zelf zo'n trialtech vapor op mijn exc zitten. Werkt perfect. En alles makkelijk aan te sluiten.
incl. toerenteller (heb je niet veel aan maar wel geinig dat t erop zit) temperatuur meter. km meter. urenstand en je gem. snelheid/km's enz enz enz.

Geloof dat die rond de 130a140 euro zitten. Km teller van ktm kun je daar dan gewoon inpluggen plug&play
 
Waarom heb je er de orginele ooit afgehaald? Ik heb liefste orgineel altijd

Daar was ook wat mee, Sterker nog die heeft sinds ik die motor heb nooit fatsoenlijk gewerkt. Teller verlichting sowieso niet, De teller zelf de ene keer wel de andere keer niet. Heb dr toen nog eens niewe bekabeling voor gehaald maar dat bleek niet het euvel te zijn.
Vandaar dat ik er toen die vapor ervoor in plaats heb gehaald.

Die andere teller (orginele ktm) heb ik wel kunnen verkopen aan iemand (en ja daar heb ik eerlijk bij vermeld waarom ik hem weg deed)

Die teller hoorde volgens mij ook NIET bij die motor. Dr zat namelijk al zo'n smalle ktm teller op. Als ik mij niet vergis zit er bij een 04 exc toch nog zo'n bredere teller (standaard) op. ???

197632103-ktm-supermotard.jpg

zo een bedoel ik dus.
Of is dat vanaf de 04' + veranderd...
 
Thanks voor de reacties! Kan in de manual helaas niet vinden of het terug gezet kan worden. Zal morgen de dealer eens bellen, kijken of zij iets weten.
 
Mijn 525 EXC stopte er vanmiddag op de crossbaan ineens na 5 rondjes mee..

Geen vonk meer. Heb alles nagemeten a.d.h.v. de manual:

Weerstand primaire en secundaire spoel vd bobine zijn goed.
Weerstand en spanning van de ontstekingsspoel zijn goed.
Weerstand van de pulse-gever is goed.
-Maar..
Ik krijg geen spanning van de pulse-gever. Vreemd, wél weerstand, dus geen onderbreking intern, maar geen spanning. Weet iemand hoe dit kan? De afstand tussen de sensor en de magneet is 0.75mm, zoals het hoort te zijn.

Verder krijg ik ook geen spanning op de bobine vanuit de CDI, maar dat is natuurlijk logisch als er geen pulse bij de CDI binnenkomt...
 
Cicuit is niet onderbreken, maar spanningsopbouw heeft hij niet. Het werkt op magnetisme toch?
Misschien de pulsgever zelf 'versleten' / kapot?
Opzich simpele reparatie
 
heb nog een een cdi,bobine en pick up liggen.
85 inc verzenden.
dynamo,kabelboom,elec starter etc ook allemaal.
 
Hallo iedereen,

Ik zou graag wat advies willen over het kopen van een motor.
Ik rijd momenteel al 2 jaar op een drz400 en heb nu besloten dat het tijd word voor wat meer vermogen. Nu zit ik te twijfelen tussen een 450/530 of een nieuwere 500. Ik wil in het winterseizoen offroad ritjes rijden en in de zomer wil ik op het circuit rijden. Dit doe ik nu ook met de drz. Ook rijd Ik wel eens met de motor naar mijn werk en dan moet ik ook ong. 30 km over een 100km/h weg rijden. (Dit is voor mij wat minder belangrijk.) Welke motor zouden jullie mij aanraden?
 
Een 15mm radiale rempomp (Brembo RCS15) op een 6 zuiger Beringer klauw, gaat dit wat worden? Of is een grotere zuigermaat aan te raden?
 
Voor mijn EXC 2012 ben ik op zoek naar een plastic kit, heeft iemand nog wat moois liggen hier?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan