KTM topic deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een stel gebruikte SX 22 mm kroonplaten op de kop getikt.
ga ik 's uitproberen op de EXC
 
Ik ben op zoek naar een andere KTM, nu heb ik mijn oog laten vallen op de 300 EXC nu hoorde ik dat er qua versnellingsbak verschil in zit, klopt dit en hoe ga ik dit merken met rijden.
 
Hier maar ff "spammen", niet van mij...., wél te koop. :o

Te koop: KTM 530 EXC-R

Mét plaatjes. })

misc.php


misc.php


misc.php


misc.php


misc.php


misc.php


misc.php


misc.php


misc.php
 
Heren, misschien dat jullie mij kunnen helpen.
De teller van mijn 525 uit 2003 is laatst 'vastgelopen'. Hij bleef hangen op een bepaalde snelheid en telde ook geen km's meer op bij het totaal. Ook reageerde hij niet met op de knopjes.
Nu heb ik alles losgetrokken en de batterij er opnieuw in gedaan. Nu werkt hij wel, maaaaaar, het totaal aantal km's en uren staat nu op 0! Iemand enig idee hoe ik deze weer terug kan zetten?
 
Heren, misschien dat jullie mij kunnen helpen.
De teller van mijn 525 uit 2003 is laatst 'vastgelopen'. Hij bleef hangen op een bepaalde snelheid en telde ook geen km's meer op bij het totaal. Ook reageerde hij niet met op de knopjes.
Nu heb ik alles losgetrokken en de batterij er opnieuw in gedaan. Nu werkt hij wel, maaaaaar, het totaal aantal km's en uren staat nu op 0! Iemand enig idee hoe ik deze weer terug kan zetten?

Raar. Ik heb de batterij er ook weleens uitgehaald en bij mij bleven alle oude standen erin staan.

Wat je kunt doen; net zoveel kilometers rijden als waar hij op stond, dan staat hij weer goed. :+
 
Ik zou opnieuw beginnen met de km stand, kun je de boel mooi oplichten met verkoop.
Oude motor met weinig km's, ideaal!

Verkopen is ook een optie.
Tellers met 0 uren stand zijn gewild en geld waard om bovenstaande reden o.a.
En voor de helft van het geld koop je 1 terug met ongeveer de juiste km stand.

Verder heb je niet veel keuzes.
 
Laatst bewerkt:
:+ Ik heb bij mijn huidige motor ook een teller die vast liep. Die deed alleen helemaal niks meer. Is toen door ktm voor niks vervangen voor een nieuwe. Maar inderdaad op 0 uren en km beginnen weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan