KTM topic deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Se Sua, :W

Crossen op Curacao met die warmte.. :} :}

Ola terug. Tja liever met 30+ graden in de zon dan in een 'freezing' 10 graden in de blubber. Tis lekker prakties, motor schoon in 10 minuten, alleen ff stof eraf spoelen.

Ander voordeel zweet en stof geven je een 'expert' uiterlijk zonder te veel moeite :P


:W
 
Hallo! Ik ben onderzoek aan het doen naar een frontend swap voor een Honda VF1000F.

Ik weet nu dat het frontend van een KTM 950 SMR 88cm lang is, maar heb een grote moeite met de andere afmetingen te vinden.

Kan iemand me alsjeblieft helpen om de volgende afmetingen te bekomen?

- Hartmaat van de vorkpoten (afstand van het midden van de ene poot tot het midden van de andere poot) gemeten aan de kroonplaat

- afstand van de remschijven t.o.v. elkaar

- afstand tussen de poten onderling onderaan (breedte van de as tussen de poten gemeten)


.. of als jullie een beter topic kunnen aanwijzen om deze vraag te stellen..? :?
 
Hallo! Ik ben onderzoek aan het doen naar een frontend swap voor een Honda VF1000F.

Ik weet nu dat het frontend van een KTM 950 SMR 88cm lang is, maar heb een grote moeite met de andere afmetingen te vinden.

Kan iemand me alsjeblieft helpen om de volgende afmetingen te bekomen?

- Hartmaat van de vorkpoten (afstand van het midden van de ene poot tot het midden van de andere poot) gemeten aan de kroonplaat

- afstand van de remschijven t.o.v. elkaar

- afstand tussen de poten onderling onderaan (breedte van de as tussen de poten gemeten)


.. of als jullie een beter topic kunnen aanwijzen om deze vraag te stellen..? :?

Volgens mij is voor die 2 cilinder meuk een apart topic idd
 
Hallo! Ik ben onderzoek aan het doen naar een frontend swap voor een Honda VF1000F.

Ik weet nu dat het frontend van een KTM 950 SMR 88cm lang is, maar heb een grote moeite met de andere afmetingen te vinden.

Kan iemand me alsjeblieft helpen om de volgende afmetingen te bekomen?

- Hartmaat van de vorkpoten (afstand van het midden van de ene poot tot het midden van de andere poot) gemeten aan de kroonplaat

- afstand van de remschijven t.o.v. elkaar

- afstand tussen de poten onderling onderaan (breedte van de as tussen de poten gemeten)


.. of als jullie een beter topic kunnen aanwijzen om deze vraag te stellen..? :?

je kan bijna elke USD gebruiken,
Ik heb er één van een 520, hardere en kortere veren erin en gaan!
ik heb alleen wel (maar) één remschijf... maar ik kan best hard knijpen..
 
Weet iemand waar ik een SM voorspatbord kan kopen? Heb een 525 van 2003 maar heb nieuw type koplamp er op zitten 2006
 
pm me ff ik heb dr nog wel 1 liggen die weg mag.
is wel een zwarte

7730821000030.jpg


Zo eentje. Meen dat dr wel 2 gopro stickertjes op heb zitten maar die kan ik dr wel goed vanaf halen mocht je dit niet willen ;)
 
Laatst bewerkt:
Goedesmorgens!!

Ik ben aan het rondkijken voor een andere motor en na twee racers wil ik toch eens een SM proberen.
Nu is mijn oog gevallen op de 950 SM maar ik kan hier geen topic over vinden. Zit ik hier goed? En zijn er nog bepaalde punten waarop gelet moet worden bij aankoop van een tweedehands 950 SM?

Alvast bedankt voor evt. tips/info!

Gr. Jozzz
 
Goedesmorgens!!

Ik ben aan het rondkijken voor een andere motor en na twee racers wil ik toch eens een SM proberen.
Nu is mijn oog gevallen op de 950 SM maar ik kan hier geen topic over vinden. Zit ik hier goed? En zijn er nog bepaalde punten waarop gelet moet worden bij aankoop van een tweedehands 950 SM?

Alvast bedankt voor evt. tips/info!

Gr. Jozzz

De LC8 hoogpoten afwerkplek deel 9

Een 950 is ook een LC8. ;)

Waarom specifiek een 950 en geen 990?
 
Laatst bewerkt:
Ik zie het nut van een sixday niet meer. Nu standaard ook voortaan zwarte kroonplaten en sella della vella zadelhoes (naast zwarte wielen en oranje frame)
 
Laatst bewerkt:
Ik snap die hele bouwjaren niet meer. We zitten nog niet op de helft van 2015 en nu komt het '16 model al uit. Noem het dan gewoon een 2015 model.
 
Ik zie het nut van een sixday niet meer. Nu standaard ook voortaan zwarte kroonplaten en sella della vella zadelhoes (naast zwarte wielen en oranje frame)

Daarom ook des te meer geïnteresseerd hoe de SixDays 2016 eruit gaat zien...! :)
 
Ik zie het nut van een sixday niet meer. Nu standaard ook voortaan zwarte kroonplaten en sella della vella zadelhoes (naast zwarte wielen en oranje frame)
Meerprijs is het inderdaad niet meer waard. Voorheen had je ook een fannetje, maar zit er tegenwoordig ook standaard.
Nu heb je nog maar een paar dingetjes extra, naast andere stickers, is eigenlijk de meerprijs niet meer waard.
Zie trouwens dat ze ook het "ouderwetse" type voorvorkkapje er weer op hebben zitten :?
Makkelijker demonteren, maar niet mooier...
 
Laatst bewerkt:
Daar was wat mee had ik laatst ergens gelezen daar hadden ze een rede voor.

Hoeveel verschil zit er dan eigenlijk tussen de gewone exc en de sixdays. En wat is dan nog het verschil met husqvarna..

Niet dat ik een nieuwe kan/wil halen maar gewoon uit nieuwschierigheid hahaha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan