Dank je Mathh,Ik heb ooit dempers van Busso voor de Z1300 DFI ingekocht en verkocht, zo'n 15 sets in totaal. De eerste 7 sets kosten toen 900 euro en de kwaliteit was perfect, gelijk origineel. De latere sets werden steeds goedkoper: via 700 euro naar 450 euro op dit moment als ik me niet vergis. De kwaliteit werd echter steeds slechter: In het chroom zat op verschillende plekken donkere (goudkleurige) vlekken, niet consequent maar random. In het begin kon ik nog ruilen maar later al niet meer. Toen ben ik er ook mee gestopt. Op het Engelse Z1OwnersClubUK hebben ze verleden jaar of misschien nog iets eerder een verzamel inkoop voor complete sets uitlaten gedaan, een behoorlijk aantal zelfs. Die hebben van begin tot eind problemen gehad. Slechte communicatie, veel te late levering, kwaliteitsproblemen, teveel om op te noemen eigenlijk. De laatste die zich meldde had zijn uitlaat in de verpakking gelaten en toen hij die recent wilde gebruiken zat de hele set onder het roest. Wat je op de foto's kon zien is eigenlijk schandalig. Ga maar eens naar hun forum en zoek maar op "Busso".
Dit is info waar ik van zeg niet doen dus. Ik geef liever t dubbele uit dan zulke problemen te krijgen. Ook hier geld dus weer kwaliteit dient betaald te worden. Echter qua uitstraling en beeld zijn het perfecte replicaas. Maar als dat maar tijdelijk is hoef ik ze niet.