RG-gamma
MF veteraan
- 29 nov 2009
- 38.199
- 32.840
er zijn er zelfs een paar verkocht afgelopen jaar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
er zijn er zelfs een paar verkocht afgelopen jaar.
Zou het niet weten, wat maakt dat je daar aan denkt?Fiets gebouwd door Arie van der Pouw Kraan?
Bekijk bijlage 1962855
≥ Kawasaki Z 1000MK2 — Motoren | Kawasaki — Marktplaats
Hij komt mij ook wel heel bekent voor.... maar van vroeger. Dan zou er wellicht nog een foto op m'n oude pc moeten staan.Omdat hij ook zoiets had. Volgens Ronbinjo is het er inderdaad eentje van hem.
Vroeger kwamen hij en 2 maten van hem vaak zondagmiddag op dit soort fietsen naar de TTbaan.
Zeker leuke fiets en ik ben wel gecharmeerd over het uitlaatsysteem maar begrijp het rode achterkontje niet helemaal ?
De ontsteking deksels werden volgens mij in Drachten door iemand gefabriceerd, in opdracht van Arie om de ontsteking in het blok beter te beschermen, en je kan de beschadigde rand van het blok mooi weg werken,als de originele deksel finaal was weg geslepen bij het onderuit gaan,de verkoper is een maat van Arie en heeft de motor al jaren in bezit.Zou het niet weten, wat maakt dat je daar aan denkt?
Het ontstekingsdeksel is identiek als op zijn Motoplast, die is overigens naar de zuiderburen gegaan.
Mooi voorvorkje ook trouwens.
Hi Leo, leuk weer eens iets van je te horen/lezen. Long time no see maar dat is vrij logisch, jij in Holland en ik in Oostenrijk.Hey Marcel,
Hoe gaat ie?
Tweetakten valt wel mee hoor, er zijn er zelfs een paar verkocht afgelopen jaar.
En er is een mooie Z1000A2 bij gekomen juist.
Alleen heb ik mijn bedrijf verkocht vorig jaar en moesten alle niet Citroën gerelateerde zaken daar uiteraard weg.
Vandaar dat ik een beetje op moet ruimen en er een paar Z1000A1 projecten naar een nieuwe eigenaar zoeken.
Maar er blijven nog genoeg Kawa's over in mijn verzameling.
Greetzzz Leo.
Dat het bij vallen je blok beschermt, wil ik geloven, het is me een klomp aluminium.De ontsteking deksels werden volgens mij in Drachten door iemand gefabriceerd, in opdracht van Arie om de ontsteking in het blok beter te beschermen, en je kan de beschadigde rand van het blok mooi weg werken,als de originele deksel finaal was weg geslepen bij het onderuit gaan,de verkoper is een maat van Arie en heeft de motor al jaren in bezit.
Oh, jij hebt ook nog genoeg te doen Willem.Moet in de toekomst ook maar eens wat doen met al dat kawa spul hier in de werkplaats (Z1000 mk2 , gpz1100 in verschillende uitvoeringen)
Maar eerst de : CB750 ohc straat racert
dan : Nico Bakker Kawasaki gaat weer een bol dor blok in en dan :
Yamaha TZ met RD35O blok race project
Dan weer kawa : moet nog steeds de ELR op basis van het 1325 kawa blok wat nu in de Bakker zit afbouwen..... ( heb ik al 30 jaar als project gekocht bij Jan Smit)
Dat heb ik al geprobeerd en wordt een dramatische smeerboel, die ouwe poederkloot is net plastic.Poedercoating wordt er ook afgefikt.... gaat wel wat lomp voor jouw cilinderkop waarschijnlijk, maar het is een optie, je kan eens een klein stukje proberen met een felle brander waar een klein vlammetje uitkomt. Ik denk dat zo'n cilinderkop daar misschien wel tegen zou kunnen. Kan me wel voorstellen dat chemisch de voorkeur heeft, maar misschien kan je daar ook pech mee hebben in die zin dat het je alu opvreet.
Afbijt lost het wel op, maar het wordt een smeerboel.Het schijnt als ik Google je afbijt moet hebben met mierenzuur, vraag me alleen af of dat niet te heftig is voor aluminium.
JakkieDat heb ik al geprobeerd en wordt een dramatische smeerboel, die ouwe poederkloot is net plastic.
Stinken en roken en het blijft plakken.
Ik heb ook even in mijn grote oven geprobeerd wat het doet bij 280 graden.
Bubbelen en zacht worden maar meer ook niet.Bekijk bijlage 1966470
Ik ben benieuwd.Jakkie
Poedercoating is prachtig.... zo lang het mag blijven zitten
PS. Ik moet morgen voor het werk bij de poedercoater zijn, ik zal voor de grap eens informeren.