Niet echt meer in N-H maar ik heb mijn velgen ooit naar Mid-coat in Soest gebracht, daar bleek de achtervelg als eens gecoat te zijn. Zij hebben de velg bij straal- totaal laten chemisch ontlakken.Ik ben benieuwd.
Zal morgen nog eens wat bedrijven proberen te bellen hier in Noord Holland.
Welkom en je zit hier op de goede plek.Hoi Hoi, ik weet niet of ik hier goed zit? Ik ben een nieuw lid en heb twee Kawasaki z1000 a1 één uit 1977 en één uit 1978.
Mijn vraag is, ik ben de 77er totaal aan het renoveren, echter de originele 4 in 2 uitlaten zijn dusdanig slecht dat ik ze wil vervangen voor de imitatie versie van Busso silencers uit italie. Deze lijken qua styling het meest op de originele die totaal niet meer verkrijgbaar zijn.
Heeft er hier iemand ervaring met deze uitlaten. hoe is het chroom en komt er veel verkleuring in de bochten voor?
Het ziet er allemaal weer heeeeeel netjes uit. Zo te zien is t niet je eerste projectje?We zijn weer een stapje verder.
Frame en aanbouwdelen zijn terug van de kootert.
Her is erg netjes geworden ze hadden ook alle draadgastjte afgedopt en framenummer afgeplakt behalve bij de laatste laag.
Wel vind ik het erg dik zo'n 3 lagen systeem, ik ga voor de volgende vragen of het ook wat minder kan.
De cilinderkop was chemisch ontlakt, dat scheelde ook een berg werk en het tast het aluminium niet aan.
Ik heb hem nog een keer goed schoongemaakt, afgedopt en gestraald.
Vandaag mijn naaldlagers voor de achtervork binnen gekregen, dus ik kon weer eea monteren.
Nu eerst een lijstje maken van de pruttel die ik nog nodig heb en alles naar de verzinkerij brengen.
Voor nu heb ik gebruikt wat ik nog had liggen van gesloopte fietsen.
Bekijk bijlage 1974316
Bekijk bijlage 1974309Bekijk bijlage 1974310Bekijk bijlage 1974311Bekijk bijlage 1974312Bekijk bijlage 1974313Bekijk bijlage 1974314Bekijk bijlage 1974315
Ik heb even 2 en 3 sets ingevuld in de webwinkel en tot aan afrekenen toe ingevuld.Ik heb nog geen navraag gedaan over de verzendkosten maar € 150, lijkt mij ook erg duur.
Ik woon in Ulestraten Zuid Limburg.
Het is inderdaad een overweging om ze samen te laten verzenden.
ik weet alleen nog niet zeker of ik wel voor Busso ga kiezen.
Hallo ik ben het klaar met mijn restauratie Z1000 A1 1977heb nog een z1000 in onderdelen over, o.a de uitlaten. Als je intresse hebt graag een pm bericht.Hoi Hoi, ik weet niet of ik hier goed zit? Ik ben een nieuw lid en heb twee Kawasaki z1000 a1 één uit 1977 en één uit 1978.
Mijn vraag is, ik ben de 77er totaal aan het renoveren, echter de originele 4 in 2 uitlaten zijn dusdanig slecht dat ik ze wil vervangen voor de imitatie versie van Busso silencers uit italie. Deze lijken qua styling het meest op de originele die totaal niet meer verkrijgbaar zijn.
Heeft er hier iemand ervaring met deze uitlaten. hoe is het chroom en komt er veel verkleuring in de bochten voor?
Nou Hydroleo,Ik heb even 2 en 3 sets ingevuld in de webwinkel en tot aan afrekenen toe ingevuld.
De verzendkosten blijven 150 Euro.
Waarschijnlijk verzenden ze op een pallet of met een hele grote doos.
Ze zullen willen dat het heel blijft onderweg.
Er staat op de site trouwens wel dat de bochtensets allemaal dubbelwandig zijn, zoals originale!
Ik heb ooit dempers van Busso voor de Z1300 DFI ingekocht en verkocht, zo'n 15 sets in totaal. De eerste 7 sets kosten toen 900 euro en de kwaliteit was perfect, gelijk origineel. De latere sets werden steeds goedkoper: via 700 euro naar 450 euro op dit moment als ik me niet vergis. De kwaliteit werd echter steeds slechter: In het chroom zat op verschillende plekken donkere (goudkleurige) vlekken, niet consequent maar random. In het begin kon ik nog ruilen maar later al niet meer. Toen ben ik er ook mee gestopt. Op het Engelse Z1OwnersClubUK hebben ze verleden jaar of misschien nog iets eerder een verzamel inkoop voor complete sets uitlaten gedaan, een behoorlijk aantal zelfs. Die hebben van begin tot eind problemen gehad. Slechte communicatie, veel te late levering, kwaliteitsproblemen, teveel om op te noemen eigenlijk. De laatste die zich meldde had zijn uitlaat in de verpakking gelaten en toen hij die recent wilde gebruiken zat de hele set onder het roest. Wat je op de foto's kon zien is eigenlijk schandalig. Ga maar eens naar hun forum en zoek maar op "Busso".Hoi Hoi, ik weet niet of ik hier goed zit? Ik ben een nieuw lid en heb twee Kawasaki z1000 a1 één uit 1977 en één uit 1978.
Mijn vraag is, ik ben de 77er totaal aan het renoveren, echter de originele 4 in 2 uitlaten zijn dusdanig slecht dat ik ze wil vervangen voor de imitatie versie van Busso silencers uit italie. Deze lijken qua styling het meest op de originele die totaal niet meer verkrijgbaar zijn.
Heeft er hier iemand ervaring met deze uitlaten. hoe is het chroom en komt er veel verkleuring in de bochten voor?