Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vliegensvlug die Kawa'sBekijk bijlage 1941689
Het was nat dus niet veel motoren te zien, maar het was wel gezellig.
Bekijk bijlage 1941690
Er vloog tevens ook nog een (kawa) krukas door de lucht.
Hoi Will ? of hoe je heet.Hallo allen,
Ik heb niet al jullie verhalen gelezen, ik zag dat het eerste bericht uit 2016 komt, dus heel veel verhalen.
Maar heb wel een vraag aan jullie. Mijn neef is in 2000 verongelukt met de motor. Hij was met een project bezig dit was een z1000 bj? ik denk uit de jaren 70 hier wilde hij een turbo op bouwen en alles aanpassen hij wilde daarmee in het blad de steetfighter komen te staan.
Het motorblok en de motor is in die tijd bij mij neer gezet helemaal uit elkaar en in kratten. Ik heb deze al jaren lang in de hoek staan. We zijn er eens een tijd terug aan begonnen met een stel vrienden maar ook niet mee verder gegaan, tot voor een maand terug toen zij mijn zoontje van 15 pap mag ik daar eens aan beginnen. Het boek en de laptop erbij. Nu zit het onderblok in elkaar maar nu moet hij een aantal onderdelen bestellen maar dan moet hij wel weten wat voor een blok het precies is, er staat een nummer op en dat is HK1 KZT 10BE012102. Kan iemand mij vertellen uit welk jaar deze komt en is dit een z1000?
Volgens mij is dit een KZ1100-B2 of GPz1100B2 uit '82.Hallo allen,
Ik heb niet al jullie verhalen gelezen, ik zag dat het eerste bericht uit 2016 komt, dus heel veel verhalen.
Maar heb wel een vraag aan jullie. Mijn neef is in 2000 verongelukt met de motor. Hij was met een project bezig dit was een z1000 bj? ik denk uit de jaren 70 hier wilde hij een turbo op bouwen en alles aanpassen hij wilde daarmee in het blad de steetfighter komen te staan.
Het motorblok en de motor is in die tijd bij mij neer gezet helemaal uit elkaar en in kratten. Ik heb deze al jaren lang in de hoek staan. We zijn er eens een tijd terug aan begonnen met een stel vrienden maar ook niet mee verder gegaan, tot voor een maand terug toen zij mijn zoontje van 15 pap mag ik daar eens aan beginnen. Het boek en de laptop erbij. Nu zit het onderblok in elkaar maar nu moet hij een aantal onderdelen bestellen maar dan moet hij wel weten wat voor een blok het precies is, er staat een nummer op en dat is HK1 KZT 10BE012102. Kan iemand mij vertellen uit welk jaar deze komt en is dit een z1000?
Kijk de kenner, weer wat geleerd mooiVolgens mij is dit een KZ1100-B2 of GPz1100B2 uit '82.
Deze blokken beginnen met KZT 10BE 010401 t/m 016449.
Op de cilinder moet dan 1.089L staan.
Dat is een lees fout er staat KHI Kawasaki Heavy Industrie.Kijk de kenner, weer wat geleerd mooi
Waar staat dat HK1 dan voor ?
GREETZ
Hallo allen,
Het motorblok en de motor is in die tijd bij mij neer gezet helemaal uit elkaar en in kratten. Ik heb deze al jaren lang in de hoek staan. We zijn er eens een tijd terug aan begonnen met een stel vrienden maar ook niet mee verder gegaan, tot voor een maand terug toen zij mijn zoontje van 15 pap mag ik daar eens aan beginnen. Het boek en de laptop erbij. Nu zit het onderblok in elkaar maar nu moet hij een aantal onderdelen bestellen maar dan moet hij wel weten wat voor een blok het precies is, er staat een nummer op en dat is HK1 KZT 10BE012102. Kan iemand mij vertellen uit welk jaar deze komt en is dit een z1000
V.w.b het cilinderblok wat hierbij hoort aan de rechter voorzijde staat 1.089L en de opening voor de nokkenas ketting spanner is rond.Volgens mij is dit een KZ1100-B2 of GPz1100B2 uit '82.
Deze blokken beginnen met KZT 10BE 010401 t/m 016449.
Op de cilinder moet dan 1.089L staan.
Bij een Z1000 staat er rechts onderin 1015 en de opening voor de nokkenas ketting spanner is rechthoekigHoi Will ? of hoe je heet.
Als 1e , kijk eens op het cilinderblok naar de uitlaat poorten dan staat er links onder op het cilinderblok 1015 ingegoten als het om een Z100 gaat .
En plaats hier eens het bloknummer dat is ingeslagen boven op het blok boven waar de koppeling draait.
Zo te zien gaat het wel om een Z1000, die begonnen met KZT00AE-00001, nu nog even de precieze bouw datum zien te achterhalen
GREETZ
OoitTop info, nu nog de pics van Dwill
Die zullen wel nooit meer komen!Top info, nu nog de pics van Dwill
En ook hier.
Verstandig.Hij is tegenwoordig meer van de 2 takten volgens mij.....
Hey Marcel,Aha, een project van Hydro Leo te koop....
Hij is tegenwoordig meer van de 2 takten volgens mij.....