Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Al een tijdje lees ik wel mee op dit forum. Fantastische bron van informatie en ervaring. Dit draadje heb ik van voor naar achter uitgeplozen en ik zal het blijven volgen!
Vorige week heb ik een Versys 650 '07 aangeschaft. Ben er zeer tevreden mee (ik kom van een BMW F650GS '03).
Die BMW was ook echt tof, maar wilde toch graag eens een eigen 2 cilinder een wat speelser stuur gedrag, en meer geschikt voor licht tour werk. Wellicht dat anderen die kleine f650gs als een speelfiets betitelen. Maar na mijn eerste 500km op een Versys 650, ben ik er van overtuigd dat ik een goede koop heb gedaan. Vergeleken met de Versys stuurde mijn BWM als een stadsbus. En de kawa is VLUG! (voor mij dan )
Dit is hem:
Bekijk bijlage 1380943
heeft ie ooit regen gezien ? lijkt wel een nieuwe
heeft ie ooit regen gezien ? lijkt wel een nieuwe
Soms kun je een pareltje vinden, blijft leuk. Paar weken terug heb ik een bj2009 opgehaald met 18500km. Soortgelijk verhaal, ding is nieuw. Zal binnekort wel een plaatje posten.De fiets is van 2007 en ziet er overall super netjes uit. De vorige eigenaar moet van poetsen hebben gehouden :-)
Hoi,
Sinds een week rijd ik met een Versys 650 van 2009. Prima fiets hoor. Ik kom van een 1000 af en zat daar redelijk uit de wind .
Wat zijn de ervaringen met bijv. de MRA varioruit?
Mvg, Peter
Al een tijdje lees ik wel mee op dit forum. Fantastische bron van informatie en ervaring. Dit draadje heb ik van voor naar achter uitgeplozen en ik zal het blijven volgen!
Vorige week heb ik een Versys 650 '07 aangeschaft. Ben er zeer tevreden mee (ik kom van een BMW F650GS '03).
Die BMW was ook echt tof, maar wilde toch graag eens een eigen 2 cilinder een wat speelser stuur gedrag, en meer geschikt voor licht tour werk. Wellicht dat anderen die kleine f650gs als een speelfiets betitelen. Maar na mijn eerste 500km op een Versys 650, ben ik er van overtuigd dat ik een goede koop heb gedaan. Vergeleken met de Versys stuurde mijn BWM als een stadsbus. En de kawa is VLUG! (voor mij dan )
Dit is hem:
Bekijk bijlage 1380943
Zeer netjes ,je zou het zo op de foto niet zeggen dat deze al 12 jaar is , veel km's met de versys .
Dagje eifel met het vrouwke
Even kort voorstellen op het Forum. Mijn naam is Stefan en ik rijd sind een een klein jaar op de Versys 650 uit 2016. Ik heb hem gekocht met 6K kmop de teller en hij staat inmiddels op een kleine 15K Ik heb wel wat kleine aanpassingen gedaan om hem wat uitdagender te maken. maar de beste aanpassing heb ik vorige maand gedaan. Een bezoekje aan Hyperpro in werkendamn en je herkend je motor niet meer terug. De motor is zoveel meer stabieler op het rechte stuk en bij hogere snelheden. Daarnaast blijft hij echt perfect op zijn lijn in de bochten en bij ongelijkheden in het asvalt.
Zijn er meer hier op het Forum die deze aanpassing gedaan hebben? Ik heb de voorveer laten vervangen en de achterveer. Heb wel de originele schokdemper behouden.
Een kleine waarschuwing, bij mijn motor waren de voorvork keringingen reeds verdroogt met slecht 15K kilometers dus let hierop bij je eigen motor.
p.s de foto is van Februari daar zit dus nog de originele achterveel op gemonteerd.
Even kort voorstellen op het Forum. Mijn naam is Stefan en ik rijd sind een een klein jaar op de Versys 650 uit 2016. Ik heb hem gekocht met 6K kmop de teller en hij staat inmiddels op een kleine 15K Ik heb wel wat kleine aanpassingen gedaan om hem wat uitdagender te maken. maar de beste aanpassing heb ik vorige maand gedaan. Een bezoekje aan Hyperpro in werkendamn en je herkend je motor niet meer terug. De motor is zoveel meer stabieler op het rechte stuk en bij hogere snelheden. Daarnaast blijft hij echt perfect op zijn lijn in de bochten en bij ongelijkheden in het asvalt.
Zijn er meer hier op het Forum die deze aanpassing gedaan hebben? Ik heb de voorveer laten vervangen en de achterveer. Heb wel de originele schokdemper behouden.
Een kleine waarschuwing, bij mijn motor waren de voorvork keringingen reeds verdroogt met slecht 15K kilometers dus let hierop bij je eigen motor.
p.s de foto is van Februari daar zit dus nog de originele achterveel op gemonteerd.
Uhhh , kom je van een Versys 1000 of van een ander iets 1000 .
Bedankt!!!!!Mooi kleur!! Ben benieuwd naar je verder ervaringen met Hyperpro. Zit er wel over te denken maar is nog best een uitgaaf.
Mooie combi zo met het groen, persoonlijk ben ik voor een zwarte achterveer gegaan. Maar even een vraagje, ik heb de indruk dat je veer verkeerdom gemonteerd zit. Het progressive gedeelte van de veer zit bij jouw onder gemonteerd ipv boven.Bij mijn Versys (parel uit 2008) was ik erg tevreden over de standaard veren aan de voorkant, dus die liet ik zo.
Maar aan de achterkant koos ik ook voor de Hyerpro veer in combinatie met standaard demper.
Ik ben nogal gevoelig voor dat paars (lekker retro) op mijn groene Kawa dus kon die veer niet weerstaan.
Ennuh de wegligging werd er ook nog merkbaar beter van.
Bekijk bijlage 1383256
Bekijk bijlage 1383250
Ok dan , waarom van en Versys 1000 naar een 650 dan , vanwege de wendbaarheid van de 650 of vond je de 1000 te zwaar dan , zelf ook voor een 650 gaan kijken maar bij mij is het de 1000 geworden omdat ik veel met vrouw lief achter op rijd dus was de 650 te licht en ook te klein om met zijn tweetjes te kunnen rijden .Van een Versys 1000 model 2013
Bij mijn Versys (parel uit 2008) was ik erg tevreden over de standaard veren aan de voorkant, dus die liet ik zo.
Maar aan de achterkant koos ik ook voor de Hyerpro veer in combinatie met standaard demper.
Ik ben nogal gevoelig voor dat paars (lekker retro) op mijn groene Kawa dus kon die veer niet weerstaan.
Ennuh de wegligging werd er ook nog merkbaar beter van.
Bekijk bijlage 1383256
Bekijk bijlage 1383250