ruudje385
Die hard MF'er
Doorverbinden.
Of weerstand meten op schakelaar.
Of weerstand meten op schakelaar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goedemiddag allen,
Als nieuwe KLE 500 eigenaar denk ik dat dit forum een hele uitkomst zal zijn. Ik zal meteen met de deur in huis vallen. Sinds dinsdag een KLE 500 uit 2001 bij een kawa dealer gekocht.
Tot gisteren mooi rondgereden, echter bij het starten van de (koude) motor slaat de motor af zodra ik vanuit de 1 de koppeling op laat komen. Direct branden dan de rode lampjes. Ik heb al wat research gedaan en mogelijk kan dit aan de koppelingschakelaar kan liggen of de jiffy schakelaar.
Ik heb de koppelingschakelaar losgemaakt alleen hoe check ik of deze kapot is?
Alvast bedankt!
Heb er nog wel eentje voor de helftHoi,
Ik ga 23 april afrijden en ben op zoek naar een KLE als eerste motor! Er worden er niet veel aangeboden op marktplats dus wil het via dit forum proberen!
dus bij deze de vraag of er hier misschien iemand is die een KLE te koop heeft te staan of misschien een contact heeft voor een KLE? Mijn budget is 2000 euro. Ik ben op zoek naar een KLE van na 1997 ivm A2 rijbewijs.
Alvast bedankt voor de reacties!
Groetjes,
Teije
Leuke woordspeling. Jelle Jawa komt omdat ik al 30 jaar een fervent Jawa fanaat ben. Heb ook ooit een Yamaha XT 600 gehad waar Jawa spiegels op zaten en een topkoffertje van een Jawa. Die werd omgedoopt tot "Jawaha". Met plakletters op de tank. Alleen goede bekenden begrepen dat. Veel lol mee gehad in de bagger. Ik hoop dat met deze KLE ook te hebben.Heb je een origineel systeem gekocht Jelle Kawa?
Bij mij ook eindelijk schot in de zaak. Van de week te horen gekregen dat de zuigerveren het probleem zijn. Dit waarschijnlijk door lang stil staan van de vorige eigenaar. Onderdelen zijn dus eindelijk besteld. Ze zeiden dat ze de zuiger opnieuw afdraaien, weet niet precies wat dat inhoudt maar heb weer goede hoop.
Cilinders honen, en dan nieuwe zuigerveren.Heb je een origineel systeem gekocht Jelle Kawa?
Bij mij ook eindelijk schot in de zaak. Van de week te horen gekregen dat de zuigerveren het probleem zijn. Dit waarschijnlijk door lang stil staan van de vorige eigenaar. Onderdelen zijn dus eindelijk besteld. Ze zeiden dat ze de zuiger opnieuw afdraaien, weet niet precies wat dat inhoudt maar heb weer goede hoop.