Vriendin is begonnen met lessen, dus dan toch ook maar een rond gaan kijken voor een leuke motor, toen we deze kle voor niet al teveel geld tegenkwamen hadden we bedacht om eens te gaan kijken, ik heb zelf al bijna een jaar een kle (de rode) en ik vind het een erg fijne motor
Stond geadverteerd als ''Technisch perfecte staat'' bleek bij aankomst dat de banden al een goeie 7 jaar oud zijn, de voorvorken waren zo lek als en mandje, net zoals de uitlaat, die is nog net niet helemaal door geroest, remblokken zit ook niet veel voering meer op.
ook was het contactslot doormidden gebroken (Poging tot diefstal denk ik
) en miste het slotje om de rechter zijkap vast te zetten
ook was de kle voorzien van 2 powerfilters, gelukkig zit de originele luchtbox er nog bij want goedkope powerfilters op een allroad motor is niet het meest geweldige plan.
na alle kosten op een rijtje te hebben gezet hebben we besloten om hem volledig te strippen, frame en losse delen te laten poedercoaten en de kappen gaan we zelf spuiten.
Het frame en achterbrug word mat zwart, losse dingen als de remklauwen, zijstandaard, schetsplaten, stuur etc word goud, en de kappen worden hoogglans zwart. ben benieuwd hoe het er uit gaat zien
het zadel zal verlaagd worden en dit gaan we zelf weer bekleden.
druk bezig met het demonteren, ook hebben we een klein hok in de schuur schoongemaakt met dasty, de hogedrukspuit en borstels, omdat dit hokje geisoleerd is werkt het mooi als verwarmde spuitcabine, afgelopen weekend alvast 2 kappen gespoten als proef.
Mochten mensen nog onderdelen te koop hebben, we zijn opzoek naar het volgende:
-sloten set (contactslot, tankslot en het slotje van de zijkap)
-voor remschijf
-Uitlaat
zal afentoe wat foto's online gooien om het resultaat te delen