Jerryt's eigenbouw deel 9

denk dat de zadeltjes eerst even naar belgië gaan voor een makeover.

kan een mooi gouden biesje in wat matched met de voorvork _O-

mooi ding, is die oude triumph al verkocht dan? zou die wel eerst verkopen zodat de vrouw geen keus heeft.
 
Potverdomme wat een dikke machine...schitterend, uiteindelijk ben je toch maar mooi bekeerd tot de 2-pitter religie🎉

Je moet er wel wat voor over hebben om helemaal naar die uithoek te rijden om hem op te halen....Terkaple-Horst.....kleine 200km of zo?
 
Nice bike kerel!! Mijns inziens de beste color-combo, black on black met een vleugje gold 😉.

Gefeliciteerd!
 
Laatst bewerkt:
Potverdomme wat een dikke machine...schitterend, uiteindelijk ben je toch maar mooi bekeerd tot de 2-pitter religie🎉

Je moet er wel wat voor over hebben om helemaal naar die uithoek te rijden om hem op te halen....Terkaple-Horst.....kleine 200km of zo?

Klopt,en de Triple bij Nijmegen in de buurt afleveren,is ook verkocht! *O*
Dat hebben we weer mooi geroggelt allemaal,ben een gelukkig mens. :+
 
Dank jongens,ben er ook blij mee en dat heb ik nog niet in het echie gezien. ;)
 
Laatst bewerkt:
Yep,rij niet 2x limburg heen en weer. ;)
Zo is de Triple trouwens ook gekocht,die knaap zit in Rotterdam en ik lever de fiets op de route naar Limburg af.
Heb vertrouwen in de medemens! :+
 
Dank,ook nog met een echte Dynamische Ohlinsvoorvork! *O* Zijn ook net kleine kinderen zegt ze. _O-
 
Bedankt jongens,denk dat de koffers er ook nooit op komen of ik moet het vrouwtje mee krijgen naar het buitenland op de brommer,maar dat zit er nog niet in ben ik bang. :N
Hoor vanmorgen dat de Multi achter ook een dynamische Ohlins(wist die dus niet) heeft,das niet verkeerd en dat zet je niet bij zo'n verkoopadvertentie,heeft voor mij zeker meerwaarde. *O* Aleen die kleur........mmmmm. :+
 
Dat is volgens gewoon standaard op die nieuwe multistrada's. Die electrisch verstelbare veertjes. Voor een bejaardebrommer is het zeker geen slechte keuze. Heb op een vstrom gezeten (zelfde concept) en zit fantastisch en stuurt ook goed. Maar op die brommer (650cc) had ik weinig beleving. Komt volgens mij door de zit en het hoge ruitje (en weinig power).

Hoop dast do dat gefoel net hest op dizze brommert.
 
Dat is volgens gewoon standaard op die nieuwe multistrada's. Die electrisch verstelbare veertjes. Voor een bejaardebrommer is het zeker geen slechte keuze. Heb op een vstrom gezeten (zelfde concept) en zit fantastisch en stuurt ook goed. Maar op die brommer (650cc) had ik weinig beleving. Komt volgens mij door de zit en het hoge ruitje (en weinig power).

Hoop dast do dat gefoel net hest op dizze brommert.

Zit daar maar niet over in , ding ramt de stenen uit de weg , is een rijbewijs vreter .. _O-
:t
 
Dat is volgens gewoon standaard op die nieuwe multistrada's. Die electrisch verstelbare veertjes. Voor een bejaardebrommer is het zeker geen slechte keuze. Heb op een vstrom gezeten (zelfde concept) en zit fantastisch en stuurt ook goed. Maar op die brommer (650cc) had ik weinig beleving. Komt volgens mij door de zit en het hoge ruitje (en weinig power).

Hoop dast do dat gefoel net hest op dizze brommert.

sorry dat is echt niet het zelfde concept, behalve dat ze hoogpotig zijn en allebei twee cilinders hebben houd volgens mij het vergelijk volledig op.

Als ik hem zou vergelijken zou ik hem vergelijken met een SMT, maar verder zou ik niets kunnen verzinnen wat ook maar in de buurt komt van zo'n multistrada en zeker Vstrom 650 niet :N
 
sorry dat is echt niet het zelfde concept, behalve dat ze hoogpotig zijn en allebei twee cilinders hebben houd volgens mij het vergelijk volledig op.

Als ik hem zou vergelijken zou ik hem vergelijken met een SMT, maar verder zou ik niets kunnen verzinnen wat ook maar in de buurt komt van zo'n multistrada en zeker Vstrom 650 niet :N

och god, krijgen we dat. ze hebben beide zo'n rechte zit en een ruitje voor je neus. de zithouding is hetzelfde daar doelde ik meer op.

kommaneukers O-)
 
;)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan