Jerryt's eigenbouw deel 9

Dat is volgens gewoon standaard op die nieuwe multistrada's. Die electrisch verstelbare veertjes. Voor een bejaardebrommer is het zeker geen slechte keuze. Heb op een vstrom gezeten (zelfde concept) en zit fantastisch en stuurt ook goed. Maar op die brommer (650cc) had ik weinig beleving. Komt volgens mij door de zit en het hoge ruitje (en weinig power).

Hoop dast do dat gefoel net hest op dizze brommert.

Ga er maar van uit piet dat ik die sv van jouw helemaal zoek rij😃
Snap wat je bedoelt met de zithouding maar heb al op een multi gezeten en is wel wat ik zoek👍
 
Laatst bewerkt:
Zou ook niet verkeerd staan maar denk dat ik deze mooi zo laat kwa kleur.En het mag gezien worden dat er lekkere Ohlins op zit Had ook met mijn klauwen van die Hypermotard moeten afblijven(maar goed toen dacht ik deze gaat nooit weg weg _O- ) want je steekt er toch weer behoorlijk centen in,en je krijgt er geen drol meer voor met wat leuke hebbedingetjes,misschien dat het wat sneller verkoopt maar dat is dan ook. :+
 
Laatst bewerkt:
Zou ook niet verkeerd staan maar denk dat ik deze mooi zo laat kwa kleur.En het mag gezien worden dat er lekkere Ohlins op zit Had ook met mijn klauwen van die Hypermotard moeten afblijven(maar goed toen dacht ik deze gaat nooit weg weg _O- ) want je steekt er toch weer behoorlijk centen in,en je krijgt er geen drol meer voor met wat leuke hebbedingetjes,misschien dat het wat sneller verkoopt maar dat is dan ook. :+
Zo is het , kleine dingetjes veranderen en de rest zo laten.
Die dingen zijn gewoon al helemaal af. :t
Voor de rest van de merken geld dat eigenlijk allemaal. :X
 
Ga er maar van uit piet dat ik die sv van jouw helemaal zoek rij😃
Snap wat je bedoelt met de zithouding maar heb al op een multi gezeten en is wel wat ik zoek👍

:t ik doe geen wedstrijden op de openbare weg. Maar wil volgend jaar wel een circuitdagje doen. Lijkt me ontzettend leuk (niet op mijn eigen sv).
 
9 .......... NEGEN dagen geen werkplaats-update ................. gaan we het nog meemaken of niet, krullebol? ;)
 
:t ik doe geen wedstrijden op de openbare weg. Maar wil volgend jaar wel een circuitdagje doen. Lijkt me ontzettend leuk (niet op mijn eigen sv).

Lijkt mij ook geweldig maar vrouwtje denkt daar anders over,met jouw leeftijd zegt ze........ :N :+
 
Das waar maar we zijn er nog!En dat kan niet iedereen meer zeggen van vroeguh M. ;)

Heb je gelijk in , er zijn al een stuk of wat gesneuveld ..


Dus`` morgenochtend vroeg weg met motorkar en motortje er op (of busje?) , drukke dag en een heel gevlieg .

Dat krijg je met dat Internet , je vliegt wat af voor en om spullen .. ;) ik kom soms ook
in de gekste uithoeken terecht. _O-
 
Laatst bewerkt:
Morgen om halfacht de deur uit,triple staat al op de kar👍We maken er een gezellig dagje van :)
 
Laatst bewerkt:
Net tuus!Vanmorgen halfacht de deur uit.
De Triple staat nu in Dordrecht en de Multistrada in Terkaple. *O*
En morgen gaan we er met de Multi er op uit. :+
 
Laatst bewerkt:
Dat krijg je met dat Internet , je vliegt wat af voor en om spullen .. ;)
ik kom soms ook in de gekste uithoeken terecht. _O-

Idd, ik kwam zelfs een paar keer in Terkaple terecht. _O-

Net tuus!Vanmorgen halfacht de deur uit.
De Triple staat nu in Dordrecht en de Multistrada in Terkaple. *O*
En morgen gaan we er met de Multi er op uit. :+

Mooi weer morgen, veel plezier. :]

=> Pics ;)
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag met vrouwtje er op uit geweest op de Multi en in 1woord GEWELDIG,ding heeft het helemaal kwa zit/comfort/vering/remmen en het blok loopt als een turbine en die dynamische Ohlins is helemaal geweldig.Al met al een goede keus zoals het nu lijkt maar de Hypermotard 821 is gewoon mooier en heeft een hogere funfactor.
Het geluid is veelt te zacht,daar gaan we wat aan doen. :+
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag met vrouwtje er op uit geweest op de Multi en in 1woord GEWELDIG,ding heeft het helemaal kwa zit/comfort/vering/remmen en het blok loopt als een turbine en die dynamische Ohlins is helemaal geweldig.Al met al een goede keus zoals het nu lijkt maar de Hypermotard 821 is gewoon mooier en heeft een hogere funfactor.
Het geluid is veelt te zacht,daar gaan we wat aan doen. :+

Een bizarre alleskunner is het, zeker die combinatie van mappings/vering was voor mij een openbaring. :}

Fijn dat ie bevalt, veel plezier ermee :]
 
Vanmiddag met vrouwtje er op uit geweest op de Multi en in 1woord GEWELDIG,ding heeft het helemaal kwa zit/comfort/vering/remmen en het blok loopt als een turbine en die dynamische Ohlins is helemaal geweldig.Al met al een goede keus zoals het nu lijkt maar de Hypermotard 821 is gewoon mooier en heeft een hogere funfactor.
Het geluid is veelt te zacht,daar gaan we wat aan doen. :+

Toppie, vrouwtje ook tevreden. :}

Standaard Sucks => 'Standaard Rules'. })

Weet ze het al wbt dat laatste zinnetje/ meer geluid. O-) O ja, was :+

Pics moeten nog ontwikkeld worden, we hebben geduld......
 
Laatst bewerkt:
Vrouwtje ook helemaal blij,zit voortreffelijk. *O*
De kat/demper van de Multit ligt al uit elkaar,zit me toch een zooi in.Komt nu een perfopijp met keramische doek omheen,dus een extra demper in die grote bak en daar dat mooi Termignonipotje weer op.En zo kan de vlinderklep ook blijven bestaan,dat leek me voor het koppel wel een goed idee. :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan