Jerryt's eigenbouw deel 9

En die koplamp.... -O- maar wel een lekker kontje *O* .

Die wordt nog verplaatst ;)
Voorpoten zijn nu wat omlaag gegaan ivm clipons ipv sbk stuur, dus de lamp zit ook veel hoger dan hij hoort.
Misschien andere clips printen voor de onderkant aangezien de voorvork daar iets dikker is, maar dat gaat goed komen :)
 
Gaat mij vooral om de koplamp zelf, vind 'm niet mooi. Maar smaken verschillen en als jij 'm mooi vindt is het goed.
 
Zit een tjopperblok onder :N
Wel een gekieteld tjopperblok. Nu twee bougies per cilinder t.o.v. de XV 1700 Warrior, andere ECU en gewijzigd binnenwerk. Nu cruiser én bruiser.

wel 150 nm koppel *O*

En da's nog standaard. Met enig gekietel en Stage 2 ga je al richting de 160-165.

Das wel lekker maar om nu te zeggen dat ik hem mooi vind,nee.
Nee, hij is mooi van lelijkheid, zullen we maar zeggen, maar daarom vind ik hem zo mooi.

Beetje als deze BMW:
204073d1256928768-ls1-into-99-bmw-z3m-coupe-pre-suspension-set-up.jpg

De Z3 Roadster is meer een herenkappersauto en dit is z'n misvormde krachtige broertje, de Z3 Coupé M.

Greetz, kowalski.
 
Gerard ingrijpen ! nu plaatsen de krengen hier ook al auto`s , moet niet gekker worden hier .. _O-
:+
 
Laatst bewerkt:
Was vanmorgen even bij je op het erf met de duuc maar helaas niemand tuus😬

Heb ik even geluk gehad , anders had ik ook nog een pak op de sodemieter gekregen van je .. _O-

Nu even serieus``

Ik ben druk bezig met boot perikelen , net weer een andere kano gekocht , moest weer even een nieuw trailertje bouwen

etc etc .. ( trailer heb je misschien wel zien staan achter de tractor )



Als je weer eens langs brult en je ziet leven om de deur , waai je maar aan ...
 
Laatst bewerkt:
Voor de belangstellenden.....heb net mijn ouwe vertrouwde Speed Triple T509 op MP te koop gezet,het vrouwtje heeft het er maar moeilijk mee want ze was nogal verknocht aan dat ding.(ik toch ook wel,toch jaren veel plezier mee gehad.)
Op naar de Multistrada 1200! *O*
 
Laatst bewerkt:
Voor de belangstellenden.....heb net mijn ouwe vertrouwde Speed Triple T509 op MP te koop gezet,het vrouwtje heeft het er maar moeilijk mee want ze was nogal verknocht aan dat ding.(ik toch ook wel,toch jaren veel plezier mee gehad.)
Op naar de Multistrada 1200! *O*
Ha , hypert en triple er uit. :Y
Multistrada er in. :Y
Goed bekeken man :Y , nieuwe ronden nieuwe kansen. :Y :]
 
Consructieve pic,de baas wilde nog wel een mv,vooruit dan maar😇
full
 
Ha , hypert en triple er uit. :Y
Multistrada er in. :Y
Goed bekeken man :Y , nieuwe ronden nieuwe kansen. :Y :]

Precies,zo is het maar net 😀
Al was ik echt wel verknocht aan deze fietsen,en had de duc nog maar net!En de ouwe triple was absoluut een goede keus om ooit aan te schaffen👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan