Jerryt's eigenbouw part 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reken daar maar niet op! _O-
Ieder zijn ding uiteraard maar niet mijn ding en word het ook niet. :N
 
*O*

full
 
Nouja,ze zeggen dat je alles moet proberen maar sommige dingen weet je wel zeker dat het niks voor je is...toch? :+
Geinig span hier boven. :)
 
De Nuda,lekker eigenwijze speelse fiets. *O*
De oriuitlaat(optisch niet echt vekeerd)en linkpijp/katzooi er onder weggesleutelt,staat nu al beter,hier komt een mooi slank nieuw linkpijpje op met vol carbondemper.Komt ook een stuk hoger en mooi strak tegen de fiets aan. *O*
Hij is nog niet aan de beurt maar slope is zo leuk. ;)
full
 
Laatst bewerkt:
Piet hoever is jouw superbrede kawasaki eigenlijk? zie er niks meer van dus zal ook wel zo'n Jerryt karretje's project worden of een NR (Never Ready)
 
Gerard, gewoon wat minder aan die computer en wat meer aan de motoren. Vanaf 12.49 tot aan 16.41 aan die toverdoos gezeten. Lekker sleutelen en op een vaste tijd, s,avonds na het eten de berichtgeving naar de rest van Nederland. Veel productiever. :] :]
De rest wacht het wel af.
 
Neeeuu,vind het wel lekker zo,is maar hobby en moet wel leuk blijven en hoeft absoluut niet productief te zijn.(Ben ik bij de baas wel :) )
En als je in de loop van de laatste jaaaren kijkt dan ben ik al productief genoeg geweest dacht ik. :+
Word ook een dagje ouder. _O-
Zolang er maar wat in de werkplaats aan hobby staat vind ik het al prima. *O*
Wil dit jaar ook absoluut meer motorrijden en die ouwe toko van mij heeft toch echt ook wat onderhoud nodig. O-)
 
Was ook maar voor de gein, Gerard. Maar ik vind jou wel productief als ik zo de projecten de revue laat passeren.
Maar meer rijden is zeker een must. Zeker met een goede houding en een betrouwbare rug.
Rijd zelf erg veel de laatste tijd, wordt steeds verslavender.
Genieten, man. :Y :Y :Y :Y
 
Precies,als het weer nou ook eens meewerkt! :(

Subframe TL schiet ook mooi op.

Weet je waar ik niet aan kan wennen,dat mensen van alles mailen en willen met hun mototrfiets en waar je dan niks meer van hoort. :r
Gaat me echt niet om de klus opzich(hobby zat momenteel) maar laat godzamme effe wat horen. :(
Zal in het bedrijfsleven net zo gaan maar zelf zit je zo niet in elkaar en zo'n kleine moeite om effe een bericht terug te geven.....sorry...moest het effe kwijt. :+
full
 
Prioriteiten heet dat.....en wachten op een ander..... :+

Kreeg vanmiddag een app van een afproject van mij die verkocht is en naar Nieuw Zeeland gaat,is die zwart/oranje TR1 die hier en op MP te koop stond.Vind ik leuk,ik denk ik deel dit effe. O-)
 
Een berichtje retour sturen is met alle communicatie apparatuur van tegenwoordig nog steeds heel lastig voor sommige mensen. Auch ja afwachten dan maar :Z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan