daan944
MF veteraan
Ah in het Duitse deel staat het uitgebreider idd. Thnx!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Oma!
Weet iemand hoe het ruilen bij FC Moto te werk gaat? Betaal je dan opnieuw verzendkosten? (Ik snap dat je zelf de retourverzendkosten betalen moet).
Ik zal hun daar ook wel over mailen, maar vorige keer duurde het ook erg lang voor ik reactie kreeg.
Daarom koop ik nooit kleding via internet. Kleding moet je "voelen". In de winkel kan je altijd nog een maat groter of kleiner passen. Of mss zit dat andere merk toch net effe beter!
Ik zie dat je ver weg woont. Anders zou ik zelf effe naar Aken rijden. Trouwens van de motor-kleding-winkels in Aken eo vind ik FC Moto de minste. Een beetje te rommelig en komt ietwat ongeorganiseerd over.............
Prijzen zijn wel goed.Zeer goede ervaringen mee, snelle service en goede prijzen.
Niet alle gangbare maten zijn altijd op voorraad, webshop geeft goeie indicatie.
Tja, voor het prijsverschil kon ik wel een gokje wagen. Als je via paypal betaalt kan je ook gratis terugsturen (is paypal service). Om nou helemaal naar Aken te rijden Meestal ga ik naar MKC, dat is wel dichtbij, maar ook zij hebben niet alles wat op de site op voorraad staat in de winkel klaarliggen.
Interessant!
Dat wist ik niet. Daar ga ik mij eens in verdiepen.
Met aankopen in Duitsland of Amerika zou dat wel heel gaaf zijn namelijk.
ben er afgelopen week geweest (moest toch in de buurt zijn)
veel spullen/keuze maar wat een onwetend (zeg maar onbekwaam) personeel loopt daar rond....
Ik zeg waar ik voor kom (merk/type), vertel hem dan ik een VFR750 heb/had. En hij neemt mij naar het rek met enduro helmen?????
Vertel hem nog maar 1x wat ik zoek, dat ik maat XL heb. Na 10 minuten komt ie met helmen in de maat............... L
die passen niet hij terug maar moet dan eerst 2 dames helpen.......
Zijn collega weet NOG minder..... ja dat het schoene Farben sind..
dus nee, danke aber nein danke...
De helmen die ik wilde passen zelf gevonden in de rekken (waarom dan zeggen dat ze ze gaan halen) en besloten welke ik wil hebben. Mijn lokale dealer is 45 euro duurder; ik gun hem de business...
YMMV
Omdat een eerlijke representatie van de voorraad status eigenlijk heel belangrijk is bij een webshop.Waarom staart iedereen zich altijd blind op de verzendtijd? Verzendtijd heeft weinig met service te maken, maar meer of de logistiek op orde is. En tegenwoordig is dat (meestal) wel op orde. Behalve dan bij fcmoto. Als men zelfs dat niet op orde hebt, dan weet je genoeg. Maar after sales service en kennis van zaken zijn veel belangrijker.
Omdat een eerlijke representatie van de voorraad status eigenlijk heel belangrijk is bij een webshop.
Al met al kijkt men toch rond bij verschillende shops en vergelijkt prijs en levertijd. Dus een expres verkeerde voorraad status is ook gelijk vieze concurrentievervalsing (maar we mogen er vanuit gaan dat ze eerlijk zijn, toch? ).
En het heeft voor een groot deel te maken met verwachtingsmanagement. Als er staat dat iets op voorraad is en direct verstuurd gaat worden dan verwacht men dat ook, niet 1,2 of 3 weken later.
Dus het is dan al de eerste, direct negatieve ervaring met een bedrijf. Als je de aftersales niet nodig hebt blijft dat ook de enige ervaring met een shop.
Verzendtijd heeft weinig met service te maken, maar meer of de logistiek op orde is. En tegenwoordig is dat (meestal) wel op orde. Behalve dan bij fcmoto.
En bij motozoom. Van mijn 3 bestellingen daar was de snelste levertijd 2 weken (en de traagste ruim 2 maanden). Bestel daar nu in principe niets meer tenzij het iets is waar totaal geen haast bij is en daar het aller aller goedkoopste is.
Heb zelf wel een paar keer op het punt gestaan iets bij fc-moto te bestellen, gelukkig niet gedaan nu ik dit zo lees.
En bij motozoom. Van mijn 3 bestellingen daar was de snelste levertijd 2 weken (en de traagste ruim 2 maanden). Bestel daar nu in principe niets meer tenzij het iets is waar totaal geen haast bij is en daar het aller aller goedkoopste is.
Heb zelf wel een paar keer op het punt gestaan iets bij fc-moto te bestellen, gelukkig niet gedaan nu ik dit zo lees.
Soms snap ik het hier niet helemaal......?
We zijn allen motorrijders en maken graag een ritje.
Als je dan spullen nodig hebt wil je daar niet weken op wachten.
Ik combineer dan vaak het aangename en het nuttige. Binnen 150km zijn er meerdere motorzaken in zowel NL als in D binnen bereik. (voor mij) Dan wordt het een mooie rondrit en ben je met 300-400km thuis. Termaat, maar ook verschillende vestigingen van Polo en Louis in DLD zijn prima bereikbaar.
Zelfs Aken is dan een mogelijkheid. Iets meer km's maar dan is ook nog een stuk Z.Limburg op de route.
In Aken zitten Polo, Louis, Gericke en FC Moto niet ver van elkaar.
Andere keer wordt het Münster en komt er een stuk Twente of Achterhoek bij..............
Ik weet niet hoe dat met anderen is, maar voor mij is de grens niet meer dan een streepje op de kaart, niet eens in het landschap. O, ja ze spreken dan ineens ook ein Bisschen anders, Na und....?