Iemand ervaring met FC-MOTO??

Ik heb ook alleen maar positieve ervaringen. Ga meestal langs in de winkel in Aken maar bestel ook wel via de webwinkel. In de winkel geduldig geholpen, heb er pak, laarzen en handschoenen gekocht en voor de vrouw laarzen en handschoenen
 
Gister boots en handschoenen van Alpinestar besteld ben benieuwd hoe snel ze hier worden aangeboden. Ik heb onder rembours gedaan zodat ik niet achter mijn centjes aan hoef....
 
Rembours is duurder, bovendien kun je dan hooguit controleren dat je krijgt wat je bestelt.
 
Vandaag een mooi pakketje binnen gekregen!

d70fa74c.jpg


1bbc44f5.jpg
 
Capoeirist says :

Waren daar gisteren , in Aachen, en de winkel was er niet meer, zat een kapperszaak?

We moesten bij louis en hein gericke zijn dus boeide niet maar viel op.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ze nu al en tijdje aan maar idd voelt heerlijk aan! Loopt nog wat lastig maar dat went wel.
Vraagje over de maat van Alpinestars laarzen. Kan je gewoon je eigen maat aangehouden bij bestellen? Stel ik heb normaal maat 43, kan ik deze dan ook als 43 bestellen? Ben benieuwd of ze groter/kleiner uitvallen of gewoon normaal?
 
Laatst bewerkt:
Vraagje over de maat van Alpinestars laarzen. Kan je gewoon je eigen maat aangehouden bij bestellen? Stel ik heb normaal maat 43, kan ik deze dan ook als 43 bestellen? Ben benieuwd of ze groter/kleiner uitvallen of gewoon normaal?

Ze vallen kleiner uit. Ik heb maat 42 van normale schoenmaat, en maat 43 Alpinestars laarzen en dan past het overal prima. Dezelfde maat was bij mij te klein geweest.
 
Zitten iid nu in Würselen, een deelgemeente van Aken. Wel makkelijk bereikbaar, vanaf de snelweg afrit Aken centrum nemen en dan naar rechts richting Würselen :+ , ongeveer 4km verder zie je de zaak liggen aan de rechterkant.

Ben er zaterdagmiddag langs geweest om wat spullen te kopen, mooie grote winkel, enorme keus ook, alleen een beetje stom dat er geen parking is voorzien, heb de Capo maar pal voor de etalage op de stoep geparkeerd. Kweenie of dat mocht maar alleszins geen kriminalpolizei gezien. ;)
 
Bij mij was de levertijd erg lang omdat ze problemen hadden met de leverancier van de helm (shoei) maar het scheelde dik 80 euro dus ik vond het wel waard.
 
Ben ook wat motorspullen bij FC-Moto gaan halen. Echt een goede winkel. Groot assortiment van helmen en merkkledij. Ik denk niet dat je ergens betere prijzen gaat vinden! Per artikel scheelt het toch rap 10-50 euro! Dat was het ritje naar Aken wel waard!

Ook in de winkel zelf helpen ze je (met men gebrekkig Duits en meerendeels Engels) zeer goed!

Ik zie me nog niet naar een andere winkel gaan in de toekomst ;)
 
Zitten iid nu in Würselen, een deelgemeente van Aken. Wel makkelijk bereikbaar, vanaf de snelweg afrit Aken centrum nemen en dan naar rechts richting Würselen :+ , ongeveer 4km verder zie je de zaak liggen aan de rechterkant.

Ben er zaterdagmiddag langs geweest om wat spullen te kopen, mooie grote winkel, enorme keus ook, alleen een beetje stom dat er geen parking is voorzien, heb de Capo maar pal voor de etalage op de stoep geparkeerd. Kweenie of dat mocht maar alleszins geen kriminalpolizei gezien. ;)

Bedoel je niet naar links? Onder de snelweg door? :)
 
Vraagje over de maat van Alpinestars laarzen. Kan je gewoon je eigen maat aangehouden bij bestellen? Stel ik heb normaal maat 43, kan ik deze dan ook als 43 bestellen? Ben benieuwd of ze groter/kleiner uitvallen of gewoon normaal?
Zoals de rest al zei: meestal 1 maatje groter. Heb zelf 44 en laars is 45
 
Ben ook wat motorspullen bij FC-Moto gaan halen. Echt een goede winkel. Groot assortiment van helmen en merkkledij. Ik denk niet dat je ergens betere prijzen gaat vinden! Per artikel scheelt het toch rap 10-50 euro! Dat was het ritje naar Aken wel waard!

Ook in de winkel zelf helpen ze je (met men gebrekkig Duits en meerendeels Engels) zeer goed!

Ik zie me nog niet naar een andere winkel gaan in de toekomst ;)

heb een lazer gekocht voor 186€ terwijl hij daar met korting 226 stond :P
 
ik probeer een helm te bestellen op de website, maar de maat word niet verwerkt :? blijft op standaard XS staan.

mailtje gestuurd naar fc moto en die zeggen dat de pagina even moet laden na invoer bestelling. het probleem blijft echter :X

iemand dezelfde ervaring?
 
Terug
Bovenaan Onderaan