Ervaring met stuurtjes van bijv Louis

Jou originele stuur, is dat inderdaad gewoon een gebogen buis? Of zitten er ook bijvoorbeeld gatjes in voor bekabeling of schroefdraad in het uiteinde voor een einddop?
In een origineel stuur zitten meestal inderdaad gaatjes om te zorgen dat het gashendel en de schakelaars niet kunnen verdraaien.
In een universeel stuur ga je die zelf moeten boren.
 
LSL en Gilles (Huisleverancier van Yamaha's GYTR programma) zijn bekende namen.

Verder...ik zou nooit een motor kopen met een gekleurd stuur want dat is altijd een schadefiets (in mijn hoofd).
 
LSL en Gilles (Huisleverancier van Yamaha's GYTR programma) zijn bekende namen.

Verder...ik zou nooit een motor kopen met een gekleurd stuur want dat is altijd een schadefiets (in mijn hoofd
).
Een beetje kort door de bocht, al snap ik je gedachten wel. Blijft echter dat de ene schade de andere niet is. Een krom stuur door omvallen of een crash met 120 kmh maakt nogal verschil.

Ikzelf het ook mijn stuur (standaard alu kleur)vervangen, originele nog volledig recht nog aanwezig.
 
Een beetje kort door de bocht, al snap ik je gedachten wel. Blijft echter dat de ene schade de andere niet is. Een krom stuur door omvallen of een crash met 120 kmh maakt nogal verschil.

Ikzelf het ook mijn stuur (standaard alu kleur)vervangen, originele nog volledig recht nog aanwezig.
Absoluut waar! Maar onderhuids is het het eerste wat ik niet vertrouw een ander kleur stuur of andere spiegels/handvatten/stuurgewichtjes haha.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan