Horneteer's goes Eifel part III

Je zal je overigens verbazen over hoeveel je nog kan rijden met nog 2.5 mm profiel, dacht voor de vorige eifelrit dat mijn direct na dat weekend vervangen zou moeten worden, heb er uiteindelijk nog 1500 kilometer mee gereden na terug te zijn gekomen.

dus... *D

Zit nog 1,9mm op B|
 
Wat doet ze er toch elke keer mee :?

MPP's toch? Kudt kwaliteit :P

Ze moet gewoon eens stoppen met jan en alleman via de redesseerstrook in te halen O-)


wist je trouwens dat een MPP maar 6 milimeter profiel heeft als je hem nieuw koopt, ff rekenen hoor, volgens mij kan je nog 3000 kilometer rijden voordat hij op is *O*
 
Ze moet gewoon eens stoppen met jan en alleman via de redesseerstrook in te halen O-)


wist je trouwens dat een MPP maar 6 milimeter profiel heeft als je hem nieuw koopt, ff rekenen hoor, volgens mij kan je nog 3000 kilometer rijden voordat hij op is *O*

Neem volgende keer wel een MPS
 
Dat vraag ik me nou ook af |( Elke keer dikke pech, denk ik.... Zulke vage lijnen rij ik nou ook weer niet :? Moest ik weer mijn schatje achterlaten -O-:o

hoeveel spijkers zitten er nu in ;)
Maar internet doet het weer zo te zien

Is er al een hotel bekend O-)
 
Dat vraag ik me nou ook af |( Elke keer dikke pech, denk ik.... Zulke vage lijnen rij ik nou ook weer niet :? Moest ik weer mijn schatje achterlaten -O-:o

Hoe komt ie nou weer terug in het noord-hollandse dan :?

Achtergelaten bij een dealert of moet je een aanhanger lenen voor nop :?
 
Ik begrijp eigenlijk niet waarom het voor zoveel mensen lastig is om over een maand een paar dagen vrij te krijgen. Dat komt misschien wat wereldvreemd over, maar toch...
(en dat is niet tegen die mensen persoonlijk gericht, maar ik ben dat zelf niet gewend)
Misschien gaat het op mijn werk wel te gemakkelijk, als ik zeg dat ik er overmorgen niet ben, gaan ze er vanuit dat mijn werkzaamheden het toelaten en is het meestal geen probleem.

Natuurlijk hangt het van het beroep af. Komt het doordat sommigen in een vast dienstrooster werken of doordat met lange termijnplanningen wordt gewerkt?

Maar ja, je krijgt nu eenmaal vrije dagen, dan moet je ze toch ook kunnen opnemen?
 
Ik begrijp eigenlijk niet waarom het voor zoveel mensen lastig is om over een maand een paar dagen vrij te krijgen. Dat komt misschien wat wereldvreemd over, maar toch...
(en dat is niet tegen die mensen persoonlijk gericht, maar ik ben dat zelf niet gewend)
Misschien gaat het op mijn werk wel te gemakkelijk, als ik zeg dat ik er overmorgen niet ben, gaan ze er vanuit dat mijn werkzaamheden het toelaten en is het meestal geen probleem.

Natuurlijk hangt het van het beroep af. Komt het doordat sommigen in een vast dienstrooster werken of doordat met lange termijnplanningen wordt gewerkt?

Maar ja, je krijgt nu eenmaal vrije dagen, dan moet je ze toch ook kunnen opnemen?

hey,
Bij doen ze niet moeilijk over vrij krijgen, ik ben inrichter/servicemonteur.
Als er wat belangrijks is waar ik heen moet en ik wil vrij hebben, no problem, dan neemt mijn collega het over :Y
Soms moeten we ergens samen heen of met z'n allen tegelijk en als dit ook nog eens samenvalt met een vergadering (boring) gaat het helaas niet lukken.
Ook zitten wij inderdaad om de zoveel tijd vast aan ingeplande dagen, dat is wel lastig.
Nu komt het dus niet uit :( , en daar baal ik echt van, want om mee te gaan lijkt me echt kicke.....meestal is vrij krijgen dus niet lastig maar een enkele keer wel.
En ik heb 38 vrije dagen per jaar, dat ook nog eens... :Y
Sorry |(
 
Laatst bewerkt:
38? Jij mazzelaar!
Wow, ik doe toch echt iets verkeer met 24 |(

Jammer dat het deze keer niet gaat lukken. Het enige wat bij mij bijna altijd voorkomt is dat weekendjes weg samenvallen met meetings/training in Duitsland of Engeland, wat inhoudt dat ik op zondagavond moet vertrekken.
 
hoeveel spijkers zitten er nu in ;)
Maar internet doet het weer zo te zien

Is er al een hotel bekend O-)

geen spijkers helaas, alleen 1 groot gat '( Maar even langs de dealert om het te laten beoordelen, zit nog zoveel profiel op, dat een parachutje de voorkeur heeft...


en NEE internet doet het nog steeds niet...

Hotel zal ik achteraan gaan, want het wordt steeds korter dag...
 
Hoe komt ie nou weer terug in het noord-hollandse dan :?

Achtergelaten bij een dealert of moet je een aanhanger lenen voor nop :?


:} Thanks voor het aanbod ;) Maar het is al geregeld, gisteravond samen met Capoeirist :} die bij mij om de hoek woont de motor opgehaald, met dank aan het tankstation Q8 bolsward, waar hij fijn binnen mocht staan :}
 
opkomst is nog maar laag -O-

Moet je toch eens nagaan wat ze allemaal missen :+

Maar goed, gezellig wordt het toch wel, alleen is het inderdaad jammer dat we er een aantal moeten missen '(

komt waarschijnlijk ook omdat het vrij kort dag is, en omdat we (Nessy en ik) gewoon zelf een datum geprikt hebben
 
hey,
Bij doen ze niet moeilijk over vrij krijgen, ik ben inrichter/servicemonteur.
Als er wat belangrijks is waar ik heen moet en ik wil vrij hebben, no problem, dan neemt mijn collega het over :Y
Soms moeten we ergens samen heen of met z'n allen tegelijk en als dit ook nog eens samenvalt met een vergadering (boring) gaat het helaas niet lukken.
Ook zitten wij inderdaad om de zoveel tijd vast aan ingeplande dagen, dat is wel lastig.
Nu komt het dus niet uit :( , en daar baal ik echt van, want om mee te gaan lijkt me echt kicke.....meestal is vrij krijgen dus niet lastig maar een enkele keer wel.
En ik heb 38 vrije dagen per jaar, dat ook nog eens... :Y
Sorry |(


:N Jammer zeg.... '( -O-
 
Ik begrijp eigenlijk niet waarom het voor zoveel mensen lastig is om over een maand een paar dagen vrij te krijgen. Dat komt misschien wat wereldvreemd over, maar toch...
(en dat is niet tegen die mensen persoonlijk gericht, maar ik ben dat zelf niet gewend)
Misschien gaat het op mijn werk wel te gemakkelijk, als ik zeg dat ik er overmorgen niet ben, gaan ze er vanuit dat mijn werkzaamheden het toelaten en is het meestal geen probleem.

Natuurlijk hangt het van het beroep af. Komt het doordat sommigen in een vast dienstrooster werken of doordat met lange termijnplanningen wordt gewerkt?

Maar ja, je krijgt nu eenmaal vrije dagen, dan moet je ze toch ook kunnen opnemen?

zijn ook allemaal al opgenomen.... 8-)
[me=]fitrefo gaat een maandje in maleisie bivakkeren.. en dat kost hem al zijn resterende vakantiedagen.[/me]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan