Horneteer's goes Eifel part III

Wij zijn ook weer thuis! Het regende in Noord Holland behoorlijk, en kwamen kletsnat thuis... maar een warme douche doet wonderen :+

Wij vonden het echt een schitterend weekend, en hebben onwijs genoten! Lekker sturen, bier en snitzels :9 en natuurlijk de Nordschleide (2 x) })

Het was erg gezellig mannen :P Iedereen bedankt voor een TOPweekend!

De fotos staan hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=ZEGZYZA6

:W
 
Laatst bewerkt:
Heeft al iemand gezocht naar foto's van de NS? Tering, wat was het druk op die baan. Wel waanzinnig gaaf om gedaan te hebben :Y

:W
:Y En JE staat op de foto!!!

full


})
 
Hee, mooie foto's!
HIER zijn mijn foto's.
Hopelijk zijn er nog meer foto's te vinden van de NS (met een rondetijd van 14 min. zijn de foto's vast haarscherp geworden) :X

Ik moet toch "In de ban van de Ring" nog eens herlezen.... Volgens mij kwamen daar geen motoren in voor :?
 
Laatst bewerkt:
fotos zien er goed uit jongens! (en nessy ;) ). heb weer wat gemist zie ik al..

@erik: balen man. '( gelukkig heb je zelf weinig. ineens te veel grip toen je de weg weer raakte ofzo? op die manier heeft een vriend van me zijn gsx-r eens total loss gereden.
 
:} Beter laat dan nooit, maar ik heb ontzettend genoten afgelopen weekend *O* , op de domper de eerste dag na natuurlijk... Het was niet tof om op de eerste dag al afscheid te nemen van een mede-horneteer en met de auto te zien vertrekken... :N en dan helemaal om een lullig schuivertje, niet het typische geval, 'ik ga naar de eifel toe om te knallen' en vervolgens onderuitgaan. We hadden verdorie net de eerste bochtjes achter de kiezen |( Zo zie je maar dat het de beste kan gebeuren '(

Flaterik, ik zou zeggen, verzekeringsgeld innen, weg dat ding en zo snel mogelijk je kont op een street triple zetten :Y

Verder was het rijden en de gezelligheid 1 groot feest, heb bij alle ritten met een glimlach van oor tot oor gereden, veel bekende plekken gezien (ja ook, waar ik vorig jaar mijn motor neergelgd heb :+ ) Inmiddels is ook het kaartlezen een beetje eigen geworden, en voorop rijden had soms ook wel wat voordeeltjes (de bocht pakken zo hard je wil :] ) Nordschleife was ook te gek, alhoewel ik me het eerste rondje net een rijdende chicane voelde, bij het 2e rondje kon het bijna niet harder }) Helaas weeer geen foto's van mezelf gevonden :( Moeten we weer terug O-)

full


Mensen bedankt ! Wanneer gaan we weer ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan