Horneteer's goes Eifel part III

ik kan op de "ik wel maar.." lijst blijven staan.

heb echter 2 probleempjes: ik heb geen vrije dagen meer omdat ik alles opgenomen heb voor maleisie .. en dat is ook gelijk het tweede probleem.. ik ga naar maleisie, en heb daar geld nodig zeg maar... geld wat ik maar 1 keer kan uitgeven. heb dus ook geen geld om naar de eiffel te gaan.

[me=]fitrefo zou willen dat hij wat rijker was, en niet zo knap..[/me]

houdt het hier wel in de gaten natuurlijk, mischien dat ik een dag heen en weer rijdt als ik jullie kan vinden daar, en dat haalbaar is. :]

'(
 
Het fietsie moet eerst een grote beurt. Afhankelijk van de kosten en of ik een Eifel trippie nog haal op de huidige achterband ga ik wel of niet mee.
 
vandaag effe vrijj gevraagt, nouja gevraagt
heb gezegt dat ik 14 en 17 september niet kom

dus dat is ook vast geregeld
 
Heeft iemand al gekeken naar de weersvoorspellingen voor 14-17 september?
Stel nou dat het regent het hele weekend? Ik weet niet of ik dan nog wel meega...

:+
 
Heb ik al aangegeven dat je dat kan doen dan? :z

Ik blijf nog even onder voorbehoud...


Is er trouwens al een onderkomen gevonden? Wel een motorhotel dit keer als het lukt ;) Iets waar de bar gewoon laat open blijft :9
:^ Als we maar niet weer buiten kou moeten gaan zitten leiden/lijden...
. En is het goeie weer al besteld?

Goed punt ! Als jij dat nou eens regelt :P
 
Voor de twijfelaars met betrekking tot de financiën nog even de volgende informatie:

Hotel Maas bijvoorbeeld kost p.p. met ontbijt 27 euro per nacht als je een 2 persoonskamer boekt, dus met slapie.
We hebben het hier over 3 nachten dus € 81,=

Eten+drinken gedurende de dag
1 middagmaaltje maal 4 dagen a 15 ? = 60
1 avondmaaltje maal 4 dagen a 25 ? = 100
Bier kost denk voor een normaal glas 1,60 speciaal bier is uiteraard duurder..

Benzine is even duur als in Nederland en meer als 250 km. rijden we niet op dagen dat we in de Eifel zitten. Heen en Terugreis is afhankelijk van waar je huis woont, dus reken zelf maar even uit wat je kwijt bent aan benzine. Ik schat het voor mij even snel op ongeveer 100 euro.

totaal komt op een 350 tot 400 euro en ik denk dat dat aan de ruime kant zit.

Succes dermee
 
ik kan op de "ik wel maar.." lijst blijven staan.

heb echter 2 probleempjes: ik heb geen vrije dagen meer omdat ik alles opgenomen heb voor maleisie .. en dat is ook gelijk het tweede probleem.. ik ga naar maleisie, en heb daar geld nodig zeg maar... geld wat ik maar 1 keer kan uitgeven. heb dus ook geen geld om naar de eiffel te gaan.

[me=]fitrefo zou willen dat hij wat rijker was, en niet zo knap..[/me]

houdt het hier wel in de gaten natuurlijk, mischien dat ik een dag heen en weer rijdt als ik jullie kan vinden daar, en dat haalbaar is. :]
-O-

sorry.... ;(


vindt het wel lief dat je me gaat missen... :P wat moet nessy wel niet denken..
:+

dan zuipen we ons gewoon helemaal lam
voor 100 euro kan je je behoorlijk lam zuipen _O-
 
Het fietsie moet eerst een grote beurt. Afhankelijk van de kosten en of ik een Eifel trippie nog haal op de huidige achterband ga ik wel of niet mee.

Noh, tis toch een suzuki, daar hoef je toch alleen maar olie in te gooien O-) Die motor van jouw is toch piekfijn in orde. enne zoveel kilometer staat er toch nog niet op ?
Kosten voor een beurtje zullen toch wel meevallen ? ze kunnen overal makkelijk bij en met 2 uurtjes hebben ze de olie, filters, boegietjes vervangen en de kleppen gesteld.

Je zal je overigens verbazen over hoeveel je nog kan rijden met nog 2.5 mm profiel, dacht voor de vorige eifelrit dat mijn direct na dat weekend vervangen zou moeten worden, heb er uiteindelijk nog 1500 kilometer mee gereden na terug te zijn gekomen.

dus... *D
 
Laatst bewerkt:
Jaja, hier is hij dan ! na 2 eerder geslaagde edities :}

De 'ik laat nog niks van me weten...' Deelnemerslijst

:z HornEd

Hehe, ben net terug van vakantie, wordt er flink met Hornettopics gestrooid... Moest behoorlijk bijlezen dus.

Maareh LoSBoL: Septemberrit no can do. Ben dat weekend zelf jarig en mijn kleine ‘Avatar’ is dat weekend erna jarig. Denk niet dat mijn wederhelft (de Boss B|) het op prijs zal stellen dat ik dan een verjaardagskaartje vanuit de Eifel naar huis stuur.... O-) :X :+
 
Hehe, ben net terug van vakantie, wordt er flink met Hornettopics gestrooid... Moest behoorlijk bijlezen dus.

Maareh LoSBoL: Septemberrit no can do. Ben dat weekend zelf jarig en mijn kleine ‘Avatar’ is dat weekend erna jarig. Denk niet dat mijn wederhelft (de Boss B|) het op prijs zal stellen dat ik dan een verjaardagskaartje vanuit de Eifel naar huis stuur.... O-) :X :+


Jammer... '(
 
Noh, tis toch een suzuki, daar hoef je toch alleen maar olie in te gooien O-) Die motor van jouw is toch piekfijn in orde. enne zoveel kilometer staat er toch nog niet op ?
Kosten voor een beurtje zullen toch wel meevallen ? ze kunnen overal makkelijk bij en met 2 uurtjes hebben ze de olie, filters, boegietjes vervangen en de kleppen gesteld.

Je zal je overigens verbazen over hoeveel je nog kan rijden met nog 2.5 mm profiel, dacht voor de vorige eifelrit dat mijn direct na dat weekend vervangen zou moeten worden, heb er uiteindelijk nog 1500 kilometer mee gereden na terug te zijn gekomen.

dus... *D


Ik verwacht ook geen gekke dingen. Achterbandje zit er nu al bijna 8000km op. Dat is volgens mij meer dan men er gemiddeld mee doet *O* . Ik zal het profiel eens meten.

Ik vind die status aparte trouwens prima in de startpost *D De rest van de doorgestreepte hoofdstotende vermeldingen mag er wat mij betreft wel uit O-)

ik denk dat ik over een week of 2 pas zeker weet of ik mee ga. Onderhoudsbeurt is dan gedaan. 1 December moet ik mijn huis verlaten (niets ernstigs, gewoon verkocht). Aanstaande donderdag een huis voor de 2e keer bekijken en als dat wat wordt, gaan we daar 1 november in. Kans is klein dat ik dan mee ga -O-

Vandaag lekker gereden. Sinds een paar jaar weer eens in spijkerbroek. Niet verstandig, wel heel erg lekker :Y

Straks lekker BBQ-en. Lekker weer!! *O* *O* Eindelijk...
 
Laatst bewerkt:
Ik verwacht ook geen gekke dingen. Achterbandje zit er nu al bijna 8000km op. Dat is volgens mij meer dan men er gemiddeld mee doet *O* . Ik zal het profiel eens meten.

Ik vind die status aparte trouwens prima in de startpost *D De rest van de doorgestreepte hoofdstotende vermeldingen mag er wat mij betreft wel uit O-)

ik denk dat ik over een week of 2 pas zeker weet of ik mee ga. Onderhoudsbeurt is dan gedaan. 1 December moet ik mijn huis verlaten (niets ernstigs, gewoon verkocht). Aanstaande donderdag een huis voor de 2e keer bekijken en als dat wat wordt, gaan we daar 1 november in. Kans is klein dat ik dan mee ga -O-

Vandaag lekker gereden. Sinds een paar jaar weer eens in spijkerbroek. Niet verstandig, wel heel erg lekker :Y

Straks lekker BBQ-en. Lekker weer!! *O* *O* Eindelijk...


hmmm. email notificatie lag eruit...
Huisie gaat voor, begrijpelijk *O* Wanneer is de House Warming Party O-) Je status aparte houden we er uiteraard gewoon in *D
 
Laatst bewerkt:
Tis stil aan de overkant !
Tis stil aan de overkant !
Tis stil aan de overkant !
Tis stil aan de overkant !
Tis stil aan de overkant !
Tis stil aan de overkant !

ehhhh schopje !
 
Laatst bewerkt:
Tis stil aan de overkant !
Tis stil aan de overkant !
Tis stil aan de overkant !
Tis stil aan de overkant !
Tis stil aan de overkant !
Tis stil aan de overkant !

ehhhh schopje !


:( Gezeik met mijn Internetverbinding thuis.... kan nog 5 ! werkdagen duren.... ;( ;( ;(

enne mijn werkgever niet blij met het internetten achter zijn computer...
 
Terug
Bovenaan Onderaan