Er is niet 1 model van honda waar ik nieuw interesse heb. Er zal wel wat moeten veranderenUiteindelijk wel maar dat duurt even! Honda is ook aardig gedaald op mijn verlanglijstje omdat er zo weinig dealers in de buurt zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er is niet 1 model van honda waar ik nieuw interesse heb. Er zal wel wat moeten veranderenUiteindelijk wel maar dat duurt even! Honda is ook aardig gedaald op mijn verlanglijstje omdat er zo weinig dealers in de buurt zijn.
Even een paar posts naar boven scrollen; daar staat dat MP Goes ook Hondadealer blijft.Ik overweeg / overwoog mijn R1250RT in te ruilen bij aankoop van een Goldwing bij MP Goes.
Dus nu moet ik naar de merkdealer, welke Honda geworden is, voor inruil. = die heeft er geen geld voor over.
Dus de RT particulier verkopen en dan bij een Honda verkooppunt gaan voor een nieuwe??
Wel goed dat je die BMW wegdoet trouwens. De rest is van later zorg toch..weg is weg.Ik overweeg / overwoog mijn R1250RT in te ruilen bij aankoop van een Goldwing bij MP Goes.
Dus nu moet ik naar de merkdealer, welke Honda geworden is, voor inruil. = die heeft er geen geld voor over.
Dus de RT particulier verkopen en dan bij een Honda verkooppunt gaan voor een nieuwe??
Hoe ik het lees verandert er niks in Goes. En Honda dealer waren ze ook al 50 jaar.Ik overweeg / overwoog mijn R1250RT in te ruilen bij aankoop van een Goldwing bij MP Goes.
Gunstig als ze andere merken inruilen.Hoe ik het lees verandert er niks in Goes. En Honda dealer waren ze ook al 50 jaar.
Of een GW een verbetering is ?Wel goed dat je die BMW wegdoet trouwens. De rest is van later zorg toch..weg is weg.
Tuurlijk. Je kunt zelfs achteruit rijden !Of een GW een verbetering is ?
Er zit geen B en een M in,..rijdt goed hoor zo,n verhuiswagen op twee wielen. Dat meen ik trouwens.Of een GW een verbetering is ?
Zelf geen ervaring mee maar mijn zoon die al met zowat alles heeft gereden vertelde mij dat het verbazend goed rijdt.Er zit geen B en een M in,..rijdt goed hoor zo,n verhuiswagen op twee wielen. Dat meen ik trouwens.
In de Lot-et-Garonne zullen de honda dealers niet dik gezaaid zijn vermoed ikIk vind het raar als importeurs dit soort restricties opleggen aan ondernemers. Paar jaar geleden gezien in een totaal andere branche bij ons in de buurt, een groot mechanisatie bedrijf en tractor verkoper had het dealerschap van een ander merk erbij gekregen, daarmee nam het merk dat ze al jaren lang voerde hun het dealerschap af.
Gevolg? Het heeft even geduurd en ze hebben het een paar jaar lastig gehad, maar daarna reedt de hele regio in het nieuwe merk tractor. Ze bleven het oude merk nog wel repareren om hun klanten te bedienen maar maakte hele goede offertes voor het nieuwe merk als het dure reparaties werden. En de ondernemer is nog steeds baas in eigen huis.
Ik ben aardig gecharmeerd van Honda ja, maar zoals eerder hier geschreven, als ik er iedere x 100 km voor moet rijden en er een aantal andere dealers in de buurt zitten die andere merken voeren, ga ik daar wel een brommert uitzoeken. Dan maar geen Honda meer.
Voor de rest komt het mij wel goed uit, hopelijk gaan de huidige dealers opruiming houden van hun huidige voorraad en ik ben nog in de markt voor een Monkey
Dus als ze die ff met korting willen aanbieden wil ik er wel een keer voor rijden.... Die hoeft daarna toch niet meer naar de dealer...
Van kijkers naar nieuwe modellen kunnen ze de zaak niet openhouden. En de Honda importeur vindt kijkers maar niks.Kan me er niet zo druk om maken, onderhoud doe ik zelf. Maar zou wel leuk zijn als Goedhart Honda dealer blijft. Af en toe eens even naar de nieuwe modellen kijken is wel leuk, en ook fijn dat ik om de hoek een sleutel kon laten bijmaken toen die afgebroken was.
Nou dat ligt wel iets anders dan jij voorsteldUiteindelijk wel maar dat duurt even! Honda is ook aardig gedaald op mijn verlanglijstje omdat er zo weinig dealers in de buurt zijn. Voor complexe zaken als een DCT, en fabrieksgarantie, moet je toch bij de dealer zijn. Bij Honda auto's is hetzelfde gebeurd. Ze verkopen vrijwel geen auto's meer in Nederland. Dat ligt aan de prijs en aan het gebrek aan dealers.
Ze werden, bij mij in de buurt, in de jaren 70 veel Lada's verkocht. Simpelweg omdat een dealer om de hoek zat.
Yep, met ophaalservice…..Exact, ik ging verhuizen en zag ineens overal andere merken rondrijden.
Een betrouwbare lokale dealer is zeker bij auto's essentieel.
Maar bij motorfietsen zal ook een bepaalde maximum afstand gelden.
Inderdaad,daar hou ik zelf zeker ook rekening mee.Een betrouwbare lokale dealer is zeker bij auto's essentieel.
Maar bij motorfietsen zal ook een bepaalde maximum afstand gelden.
Is dat nodig danYep, met ophaalservice…..
Kleinonderhoud kan toch in één dag…klaar terwijl je wacht.Hoe kom je dan weer thuis?