Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tot op heden altijd goede ervaringen halen/brengen icm winterbeurt, en ze vinden altijd wat meerwerk….banden, remblokken, ketting etc….. Niet erg want dan is de motor weer tiptop in orde voor nieuwe seizoen….geld kost het toch.Voor onderhoud is een winter actie wel handig. Ik had afgelopen jaar een garantie gevalletje; een TPMS sensor moest vervangen worden. Dus ruim een maand vantevoren een afspraak gemaakt (het was niet dringend) en gelijk geregeld dat de betreffende band vervangen werd. Scheelde me montagekosten want de band moest er toch af. Dus dik 1 maand later op komen dagen bij de zaak om 9:00. Zo'n 110km verderop. Komt de man van het magazijn dat de sensor wel dezelfde dag zou binnenkomen maar het kon ook best pas aan het eind van de dag zijn. Of ik hem maar een andere dag kon komen ophalen. Nee dus! Ik heb met steeds grotere ergernis ruim een halve dag in de winkel gewacht. Leenmotor, nee! Heb op een gegeven moment gevraagd waarom ze de sensor niet op tijd besteld hadden. Antwoord, ze hadden een aantal bestellingen bij elkaar laten komen. Dat was goedkoper. Dat was het moment waarop ik besloot om de volgende keer maar een zaak om de hoek te zoeken. OV is helaas geen optie.
Goede zaak.
Dat is altijd fijn, zeker als je hem zo kan meenemenGoede zaak.
Een koffieautomaat boven èn beneden.
Maar twee jaar geleden melden die ook al dat de door mij gewilde CBR650R al een half jaar niet door Honda geleverd werd.
De CBR500R kon ik wel zo meenemen.
Klopt, er zitten er wel een paar maar geen Honda dealers. En ze bedienen ook een grote groep uit België niet te vergeten.Bij mijn weten zitten daar in de buurt weinig andere motorzaken dus ze bedienen best een groot gebied
Klanten bepalen alleen of ze iets wel of niet kopen.Vreemd dat Honda dit doet,ik denk dat ze de kolder in de kop hebben gekregen,de KLANT bepaalt toch???
Hoe gaat dat want motoren zijn toch veel goedkoper in België ?Klopt, er zitten er wel een paar maar geen Honda dealers. En ze bedienen ook een grote groep uit België niet te vergeten.
En stemmen met hun portemonneeKlanten bepalen alleen of ze iets wel of niet kopen.
Voor onderdelen en onderhoud. MP Goes doet ook veel aan export, zelfs HD's richting de VS heb ik weleens begrepenHoe gaat dat want motoren zijn toch veel goedkoper in België ?
Meestal zijn die alleen duurder door de BPM.Hoe gaat dat want motoren zijn toch veel goedkoper in België ?
Sinds wanneerVreemd dat Honda dit doet,ik denk dat ze de kolder in de kop hebben gekregen,de KLANT bepaalt toch???