Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Ja, is helemaal van Ohlins vering voorzien, voor en achter. En een volledig Akra systeem, dynojetkitje en K&N luchtfilter. Heeft +- 127 pk..
Remmerij voor is ook verbeterd met radiale klauwen.
:9~:]*O*
 
Dat is een mooi rondje geweest, was er goed weer voor.... :]
Zeker, rond vier uur gaat de temperatuur ineens wel snel naar beneden. :Y ;)


Zat er ook nog aan te denken om een rondje te doen, maar het is bij denken gebleven. Gisteren na het rondje hardlopen de led-lampen en xenon uit het koekblik gehaald, die kan dan overgezet worden naar de nieuwe over 1,5 week... :)
Dat is ook nuttig. :9
Goedemorgen! Morgen ga ik bij deze ZRX kijken:
Kon mezelf weer eens niet inhouden...:+:]:)
Is voorzien van vele opties, en ik ben verkocht.
Ik lees het al, dat worden zware onderhandelingen. :+ ;) :t
Ziet er mooi uit met leuke opties @ uitlaat/vering/zadel/carbon/(Arashi?) remschijven. :Y
 
Zeker, rond vier uur gaat de temperatuur ineens wel snel naar beneden. :Y ;)


Dat is ook nuttig. :9
Ik lees het al, dat worden zware onderhandelingen. :+ ;) :t
Ziet er mooi uit met leuke opties @ uitlaat/vering/zadel/carbon/(Arashi?) remschijven. :Y
Remschijfjes zijn van Galfer. Dat ken ik verder niet, en het is misschien het enige wat ik ga vervangen aan deze fiets. Maar misschien ook wel niet.
Ik heb al langer contact met de verkoper, die zit ook op MF, en de fiets staat ook in het verkooptopic hier.
Onderhandelen ga ik er niet voor, vind 3250 echt een hele nette prijs voor de ZRX. Als je alleen al kijkt naar wat een Akra systeem moet kosten, en die Ohlins vering..:9~:]:t
 
Remschijfjes zijn van Galfer. Dat ken ik verder niet, en het is misschien het enige wat ik ga vervangen aan deze fiets. Maar misschien ook wel niet.
Ik heb al langer contact met de verkoper, die zit ook op MF, en de fiets staat ook in het verkooptopic hier.
Onderhandelen ga ik er niet voor, vind 3250 echt een hele nette prijs voor de ZRX. Als je alleen al kijkt naar wat een Akra systeem moet kosten, en die Ohlins vering..:9~:]:t
De schijven zag ik ook als laatste, minst bijzondere optie bij deze motor. :Y /stijl kwestie. :?

Galfer is zeker een topmerk uit het verleden :9, maar ze lijken op mijn oude bamischijven. Die verder goed zijn trouwens.
De nieuwe eigenaar van mijn ZX-10R zit ook op MF en gebruikt ze al vier jaar, ook op het circuit.

Radiale klauwen zijn lekkerrr om te hebben. :9~
 
De schijven zag ik ook als laatste, minst bijzondere optie bij deze motor. :Y /stijl kwestie. :?

Galfer is zeker een topmerk uit het verleden :9, maar ze lijken op mijn oude bamischijven. Die verder goed zijn trouwens.
De nieuwe eigenaar van mijn ZX-10R zit ook op MF en gebruikt ze al vier jaar, ook op het circuit.

Radiale klauwen zijn lekkerrr om te hebben. :9~
Die stijlkwestie heb ik dus ook. Ik ben niet echt een liefhebber van die wave schijven.:N
Maar goed, ze zijn makkelijk te vervangen.:)
 
Net een soundbar geïnstalleerd.
De kerstman vond mij blijkbaar wel aardig. :P

Wel even wat onverwachte zaken 8)7de HDMI/ARC van de TV praat niet met de soundbar.
Andere kabels.. Helpt niet. De ouderwetse tulpjes via AUX ook niet. :?:?
Uiteindelijk de Optical Cable wel die nog in de verpakking zat en mij overbodig leek. Gelukkig zijn er meerdere opties.
De CD/DVD/harddisk recorder speler had daarna ook eerst geen zin op uitgang 1.
Nu de telefoon aan het streamen met Demis Roussos :+ , de soundbar heeft ook blauwe tand.
:9

Wel steeds de kast heen en weer.
Ondertussen is de koffie koud. :')
 
Nee, gisteren werd het niks. Werd wakker met een stevige griep en ik ben nog steeds niet beter. Maar goed, ik heb afgesproken met Johan dat ik zaterdag aanstaande hem ga kopen, dan heb ik ook een bus geregeld, want zo'n end rijden gaat hem niet worden voor me. De fiets staat helemaal in het uiterste puntje van Groningen. Maar, wat je van ver haalt is lekker!
 
Dankjewel Chris, komt goed hoor! Ik kan die fiets niet laten gaan voor wat ik er voor ga betalen. Al die opties erop, en dan voor die prijs.
Eigenlijk ben ik al een tijdje op zoek naar een ZRX, het liefst inderdaad net als Bert zegt in het groen, ELR variant. maar die zijn haast niet te vinden voor een nette prijs. Sterker nog die worden alleen maar duurder.Net als goede SP1 of 2. Deze is wel zo gaaf dat ik het er voor over heb het hele land door te rijden.
En alle onderhouds historie zit erbij. Is van iemand op het ZRX topic hier.
Een liefhebbersfiets waar veel liefde in zit. Daar hou ik van!
 
Nee, gisteren werd het niks. Werd wakker met een stevige griep en ik ben nog steeds niet beter. Maar goed, ik heb afgesproken met Johan dat ik zaterdag aanstaande hem ga kopen, dan heb ik ook een bus geregeld, want zo'n end rijden gaat hem niet worden voor me. De fiets staat helemaal in het uiterste puntje van Groningen. Maar, wat je van ver haalt is lekker!
Ik kan hem woensdag, donderdag of vrijdagochtend wel voor je terugrijden. ;)
 
En af en toe lekker je hoofd leegmaken :P
En dat kan met woon~werk op de motor ook nog eens lekker. :Y :9
Zeker Nootdorp A4 - A4 Schiedam is met de auto in de ochtend en avondspits vreselijk saai.
Take control op de motor. :9
 
Afgelopen zaterdag wel, aankomende zaterdag niet. ;)
Volgende week kan ik ook dinsdag, woensdag, vrijdag èn zaterdag.
Nou, als je volgende week zaterdag kan hou ik me aanbevolen. Dan hoef ik geen bus te huren en kan jij hem terugrijden als je je genegen voelt. Let wel, de fiets staat helemaal in Finsterwolde hé.
 
Je zal mij niet snel in een auto museum zien. :z
Maar dankzij de BankGiro loterij toch een gratis bezoek aan Louwman gebracht.
Niet slechts tien, twintig of dertig bijzondere auto's, maar iedere hal bleef mij weer verbazen hoeveel er stond. 8)7




De normale toegang van €15,00 is het ook dubbel en dwars waard. :}

En ook nog de nodige leuke motorfietsen tussendoor. (+/- 15)
Na de Brough Superior is de ACE wel één van mijn favorieten.


De volgende keer wat vroeger bezoeken dan pas om 14.30.
Om 17.00 sluiten de deuren. Aanrader! ;)
 
Nou, als je volgende week zaterdag kan hou ik me aanbevolen. Dan hoef ik geen bus te huren en kan jij hem terugrijden als je je genegen voelt. Let wel, de fiets staat helemaal in Finsterwolde hé.
No problem, even pauze bij Zwolle en dóór. ;)

Ik heb wel eens een TL1000R opgehaald in februari.
Met de trein heen en terug rijden. Dat kan ook nog. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan