Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

:+

Vanmiddag de kachelpijp gebracht, ik zal het morgen wel horen. O-)


Ze hebben er wel serieus naar gekeken, officieel een PUMA naar BMW Duitsland gestuurd.
Net zoals deze Amerikaan heeft gehad..

Bekijk bijlage 1340607

Ze hebben onder meer gekeken naar de nokkenassensor.
Maar geen enkele storing kunnen vinden. De originele uitlaat is de laatste test.
Ondertussen is het ook niet meer rond de drie graden, dus elke test is dan goed. ;)

Zoals deze meneer zegt: (en velen met hem)
Bekijk bijlage 1340608
Bizar joh, ben ook wel benieuwd waar ze mee gaan komen van BMW...
 
Net wel weer even een paar dingetjes besteld voor navigatie - camera - of telefoon op de motor. :)

Het mag wat kosten. :+;)



En de standaard bobbins voor de achterbok worden ook wat groter en breder.
Bij de val twee weken geleden van de G310GS heeft zoiets in de achterbrug prima werk geleverd.

Nice, door die prijzen van 3x niks, blijft het leuk om allemaal spulletjes te bestellen :Y
 
Nice, door die prijzen van 3x niks, blijft het leuk om allemaal spulletjes te bestellen :Y
Precies, en de 1 inch accessoires heb ik vaker gehad in verschillende uitvoeringen.
Voorheen uitsluitend originele uit Amerika, maar de laatste paar keer via Ebay of Ali.
Prima materiaal.

Alleen die telefoonhouder straks in de gaten houden.
Er zit ook nog een rubberen spinnenweb bij om de telefoon goed te borgen.
En die rubbers kan je zelfs ook los bestellen later.

Een 6.0" Android telefoon voor €44,39 is al een paar weken onderweg.
Mijn huidige heeft Android 4.0 en praat niet met de TomTom die via Bluetooth de WhatsAppjes voor kan lezen en verkeersinformatie bijwerkt.
Op vakantie kon ik de TUI app ook al niet gebruiken om in te checken.

En last but not least vanavond dan ook maar een T-shirt, die was €11,46. :Y;)

T-Shirt.JPG

Nu ook even kijken voor eentje van de G310GS. O-)
 
Aan deze kant een minuut stilte.. afscheid van mijn Carlos Checa Replica. :')

DSC_1404.jpg


Wilde eerst nog de bekleding uitwassen van de bloedsporen.
Maar wegens ruimtegebrek en een klein beetje gezond verstand toch maar weg er mee.
Afscheid van een tijdperk. :Y
 
Aan deze kant een minuut stilte.. afscheid van mijn Carlos Checa Replica. :')

Bekijk bijlage 1340785

Wilde eerst nog de bekleding uitwassen van de bloedsporen.
Maar wegens ruimtegebrek en een klein beetje gezond verstand toch maar weg er mee.
Afscheid van een tijdperk. :Y


Je kunt veel zeggen, maar X-lite heeft toch echt zulke gave prints :9~
Het was dat mijn X-lite snel te ruim werd en nogal gehorig was dat ik overgeschakeld ben naar Schuberth...
Maar damn die prints mis ik zeker! 8-)
Heb de mijne ook niet weggegooid. Plan is om 'm een in de kast te zetten die ik 14 december geleverd krijg (*O*) in mijn woonkamer.
Is te mooi om in de schuur te laten staan vind ik.

Rip jouw helm '( lekker idd die bloedsporen op de zijkant :+
 
Je kunt veel zeggen, maar X-lite heeft toch echt zulke gave prints :9~
Het was dat mijn X-lite snel te ruim werd en nogal gehorig was dat ik overgeschakeld ben naar Schuberth...
Maar damn die prints mis ik zeker! 8-)
Heb de mijne ook niet weggegooid. Plan is om 'm een in de kast te zetten die ik 14 december geleverd krijg (*O*) in mijn woonkamer.
Is te mooi om in de schuur te laten staan vind ik.
Een X-lite die te snel ruim werd :? ;) bij mij zit Nolan/X-lite als gegoten, al zeven jaar lang. :Y
In het begin zit hij dan natuurlijk wel iets strakker, maar ik vind ze nooit oncomfortabel.
Tussendoor een Schuberth gehad door een aanbieding op de motorbeurs (€10,- voor een S1 pro) en die wisselde ik vaak af.
Ook een fijne helm. :Y

Leuk een vitrine in de woonkamer met motorspullen.
Als ik later groot ben dan wil ik dat ook. :9~
Rip jouw helm '( lekker idd die bloedsporen op de zijkant :+
Binnenkant van het vizier en de bekleding wil je niet weten. Ik dacht al, de foto zal toch niet te confronterend zijn. :? :+

Hij zal ook wel niet veilig meer zijn.
Of zou ik hem toch even laten controleren bij de dealer.. :+
 
Echt een dikke machine, mooie kleurstelling ook :9
De looks verbaast mij nog steeds iedere keer. :Y
Jaren genegeerd.

Ik was eerst bezig voor een zwarte via een particulier. Wil al een motorleven lang een snelle zwarte supersport.
Het onderling afspreken duurde even en toen nog even vijf anderen benaderd voor ruil met de S1000R.
En een zwarte vond ik bij nader inzien toch ineens saai. _O-

9 oktober gekocht, niet wetende wat voor een roerige maand oktober zou worden.
31 oktober was ze/hij pas klaar en vorige week pas het tweede ritje - en dat 'we' elkaar weer zagen. :+
Op de openbare weg valt er weinig mee te halen, maar in 2019 wordt het lekker blazen op Zandvoort. :]

Maandje of vijf geduld.
 
Je kunt veel zeggen, maar X-lite heeft toch echt zulke gave prints :9~
Het was dat mijn X-lite snel te ruim werd en nogal gehorig was dat ik overgeschakeld ben naar Schuberth...
Misschien kan er een andere binnenbekleding in.
Dan is de pasvorm weer top en het geluid een stuk minder. :? :)

Maar in de vitrine is ook leuk. :9~
 
Ik vind het met die deksels er op nog mooier ook... :t
Zo had ik er nog niet naar gekeken. Thanks. *O*
Ze hadden het blok zwart moeten maken, dan was het anders geweest. :Y

Ik had bijna een ander/nieuw setje besteld die het blok meer laat zien.
Voor nog geen 12 euro _O- heb je deze uit CNC gefreesd aluminium. 8-)


Uurtje geleden in de auto gesprongen om in Barendrecht achter te laten.
Maar voor de tunnel omgedraaid, wat een file zeg. _O-

De baby BMW komt vandaag dus niet thuis. :')
 
Misschien kan er een andere binnenbekleding in.
Dan is de pasvorm weer top en het geluid een stuk minder. :?:)

Maar in de vitrine is ook leuk. :9~


Ja heb ik ook aan zitten denken. Maar ik heb dat ding welgeteld 6 maanden op gehad (en toen reed ik nog geen woonwerk) voordat ik 'm bijna in de rondte kon draaien. En het geluid is echt niet te harden (ik heb nogal snel last van m'n oren door geluid.) Voor af en toe een ritje was het nog oké, maar iedere dag woonwerk.... nah.

Duurde even voordat ik een plaatje kon vinden maar dit is 'm ;

X-Lite-X-701-Essence-Blue_ml.jpg
nolan-x-lite-x-701-essence-mit-bluetooth-n-com


Foto doet 'm geen justice. In het echt is ie mooier.
(en ja sorry, beetje girly :+ )

Maar qua print zoveel beter dan de kanariegele C3 pro waar ik nu mee rond rij :+ Mijn volgende wordt niet meer zo'n gele... automobilisten zien je toch niet, ongeacht wat voor helm je op je kop hebt imho.
 
Blijft een gaaf ding, volgens jaar misschien eens samen dagje CPZ pakken.
Plannen zijn gewijzigd SV mag blijven NC gaat er uit en komt iets anders voor terug als WW voertuig.

Al enig idee wat er voor in de plaats komt?
Ik wil volgend jaar eigenlijk wat anders ipv de nc, maar ik twijfel aan wat er voor in de plaats moet komen.
 
Al enig idee wat er voor in de plaats komt?
Ik wil volgend jaar eigenlijk wat anders ipv de nc, maar ik twijfel aan wat er voor in de plaats moet komen.

Jep heel saai maar rij veel tot alleen maar ww verkeer en automobilisten letten echt niet meer op de ik ga voor de niu n1s (ja een brommer met verlengsnoer, gratis laden op het werk) hou de SV voor (mooi weer) er bij.
 
een scooter? :+ wat is dit nou! :P

laatst in den haag een electrische motor gespot, ziet er ook steeds strakker uit. maar de range is voor mij nog een beetje een mood killer... zou liever willen dat ze qua bereik toch echt richting de 200-300km gaan. Dan hoef ik niet iedere dag op te laden en heb ik wat rek :+

Dat je 'm op je werk kan opladen is wel heel fijn en luxe :Y
En je hebt wel gelijk over het niet opletten... het lijkt met de dag erger te worden. je moet echt ogen in je achterhoofd hebben tegenwoordig.
 
een scooter? :+ wat is dit nou! :P

laatst in den haag een electrische motor gespot, ziet er ook steeds strakker uit. maar de range is voor mij nog een beetje een mood killer... zou liever willen dat ze qua bereik toch echt richting de 200-300km gaan. Dan hoef ik niet iedere dag op te laden en heb ik wat rek :+

Dat je 'm op je werk kan opladen is wel heel fijn en luxe :Y
En je hebt wel gelijk over het niet opletten... het lijkt met de dag erger te worden. je moet echt ogen in je achterhoofd hebben tegenwoordig.

Hou de SV dus zal ook nog wel veel motor rijden, heb nu ook gewoon te veel, al die voertuigen zijn verzekerd en een paar nog wegenbelasting en als je kijk wat je nou gebruikt is het gewoon zonde.
Scooter/brommer voor mij is ideaal abroek - sdam is super te doen met de brommet, van de zomer paar keer met de snorbrommer geweest geloof 2 stoplichten en voor de rest vol gas en in de zomer heerlijk met de zon en warmte en deed er iets langer over dan met de motor en deed er denk ik korter over dan een dag met de auto en file.

Laar voor de NC zijn 36k beurd uitvoeren en dan gaat die in de verkoop rond april is dat denk ik, is een NC met alle opties en meer dus denk wel redelijk geliefd en ze zijn nu €1000,- duurder geworden.

Die nieuwe Hyundai elektro auto haald geloof ik 500km op een accu dus dat is niet verkeerd.
Je niu zo 50km vol gas en 80km in eco voor mij meer dan genoeg, volle accu kost €0.30,- dus best zuinig ;-)
 
(en ja sorry, beetje girly :+ )
Ik zag vooral blauw, maar nu je het zegt inderdaad ook de hartjes.
Hij is tenminste niet roze :P hoewel dat ook best prettig staat bij sommige rijders. Moet altijd wel even kijken.

Met de kanariegele C3 ga je wel gelijk naar het andere uiterste. :Y _O- ;)
 
Blijft een gaaf ding, volgens jaar misschien eens samen dagje CPZ pakken.
Plannen zijn gewijzigd SV mag blijven NC gaat er uit en komt iets anders voor terug als WW voertuig.
Jaaaaa beste idee eind van dit jaar. *O*
Nog maar een paar maandjes(5) :') wachten totdat we weer kunnen. :}:9~

Ik hoop dat het gaat bevallen met de E-scooter.
Persoonlijk hou ik wel van dit soort experimenten. Beetje de boel op schop gooien. :Y
Maar je kan altijd nog iedere dag met de SV. ;)
 
Die nieuwe Hyundai elektro auto haald geloof ik 500km op een accu dus dat is niet verkeerd.
Je niu zo 50km vol gas en 80km in eco voor mij meer dan genoeg, volle accu kost €0.30,- dus best zuinig ;-)
Mijn vriendin heeft twee weken geleden een Renault Zoë gekocht met maar 22 kW.
In de winter is de actieradius rond de 110 kilometer, in de zomer is 150 kilometer haalbaar.
Maar zodra het 60 kW pakket beschikbaar is kan ze upgraden voor een redelijk bedrag.
(40 kW was ca. vijfendertighonderd euro, maar die upgrade is gestopt wegens te veel storingen en Renault gaat nu doorpakken naar een nog grotere capaciteit)
Op de tweedehands markt doet een Zoë rond de tien mille voor eentje uit 2015 met niet teveel kilometers.
Komt nog wel een acculease bij. O-)

Ook gratis opladen op het werk en bij haar parkeerplek thuis wordt een gratis laadpaal geplaatst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan