Het Voorne-Putten topic deel 45, druppelend de zomer in..

Horror nieuws dat pekelen. :')

Lekker weertje trouwens nog en minimaal dinsdag en woensdag ook. *O*
Iemand dan nog tijd en zin om een stukje (voor) te rijden en een bakkie te doen ergens?

In het geval dat ik de G310GS pak moet ik wel max. 80 km/u rijden met inrijden.
Maar kan ook de S1000R nemen als het wat verder is qua route. ;)
 
Zojuist heel lang bezig geweest naar werk, denk wat is dit dan.... maar kom langs de kruising aveling / hoogvliet.
1 bestelbusje en 1 bmw. compleet in de vernieling. en helaas ik zag 1 motor op z'n kop liggen. bandjes in de lucht.
In het donker leek het een BMW 1200 in die trant ... Zag niet goed uit ...:N:N
 
:^

In het geval van een BMW maakt de 1200GS de meeste kans.
Typisch geval van niet de glimmende kant boven. Bizar. -O-
Als de rijder maar niets heeft.
 
Heb je de volledige lijn gefixt of alleen de dempers? Ben ook wel benieuwd. Weet wel dat de carbonlook in no time vervaagd, zal met de alu versie iig niet het geval zijn.
 
jij durft :-P hopelijk blijft de demper heel met die dike BMW :)
1 cilinder roffel. :t

Het moet ook niet te hard, maar als het eenmaal past dan kan de slip-on ook zo vervangen worden door een andere demper.

Heb je de volledige lijn gefixt of alleen de dempers? Ben ook wel benieuwd. Weet wel dat de carbonlook in no time vervaagd, zal met de alu versie iig niet het geval zijn.
De originele demper is helaas aan één stuk gelast. :)
Ik heb nog twee losse uitlaten liggen die anders hadden gepast. Eentje vorig jaar nieuw gekocht.

Mocht de voorbocht goed passen dan heb ik daarna de vrije keuze.
EN de lambda sensor past er ook gewoon in. Mits alles klopt als het er is. ;)

Inmiddels een mooie tankpad met zijkanten langs de tank en een langer achterspatbordje besteld.
Met regen is de 310 serie een sproeisysteem die als een tuinslang op je rug spuit. _O-
( Design boven functie )
 
1 cilinder roffel. :t

Het moet ook niet te hard, maar als het eenmaal past dan kan de slip-on ook zo vervangen worden door een andere demper.

De originele demper is helaas aan één stuk gelast. :)
Ik heb nog twee losse uitlaten liggen die anders hadden gepast. Eentje vorig jaar nieuw gekocht.

Mocht de voorbocht goed passen dan heb ik daarna de vrije keuze.
EN de lambda sensor past er ook gewoon in. Mits alles klopt als het er is. ;)

Inmiddels een mooie tankpad met zijkanten langs de tank en een langer achterspatbordje besteld.
Met regen is de 310 serie een sproeisysteem die als een tuinslang op je rug spuit. _O-
( Design boven functie )
Oh ja joh, je zou zeggen dat je daar weinig last van zou hebben met de originele kph en plaat. Is dat een volledig langer spatbordje, verlengstuk, of zo’n deel achter de achterband wat je net als de 1200gs hebt?

Ben wel benieuwd naar je Alipovic systeem, zien de feauteaus wel verschijnen :)
 
Oh ja joh, je zou zeggen dat je daar weinig last van zou hebben met de originele kph en plaat. Is dat een volledig langer spatbordje, verlengstuk, of zo’n deel achter de achterband wat je net als de 1200gs hebt?

Ben wel benieuwd naar je Alipovic systeem, zien de feauteaus wel verschijnen :)
Bij de 310R was het spatbord veel te kort, als ik in de regen op de bestemming aankwam dan kon je de rugzak gewoon uitwringen. :o
Normaal blijft een rugzak toch behoorlijk droog op de rug. Nooit eerder gehad. ;)

Bij de 310GS zit er niet eens een spatbord _O- alleen een kapje om de achterveer tegen stenen te beschermen.

Hieronder zie je op de onderste twee foto's deze verschillende situatie goed. :Y


Links GS - kapje bij de schokbreker. Rechts de R. Geen kapje en standaard wel een ( kort ) spatbord.

En het spatbord past er in het geval van de GS dus ook zo bij. Dubbele bescherming. *O*

Alipovic . _O-:t
 
Ziet er netjes uit :t

Moet voor de MT ook nog een hugger fixen, maar vind ze nogal aan de prijs. Zat aan een verlengstuk te denken, maar weet niet zo goed of dat wel goed vast komt te zitten (wil er ook geen extra boutjes doorheen jassen).
Gaat om deze....

Yamaha MT07 (13-17) XSR700 (ALL) Rear Hugger Mudguard Extension Pyramid Plastics | eBay

Edit: Heb ‘m maar gewoon besteld, heb wat recensies gelezen en die zijn best positief.... :)
 
Laatst bewerkt:
Mensen met grote of kleine voeten.. of damesvoeten moeten NU naar Motozoom.nl *O*

Firefox Sport Motorlaars 1.0.JPG


GRATIS verzending ook nog. :9
 
Dat is geen geld, zien er nog goed uit, zijn ze ook waterdicht?
Ze noemen het racelaarzen, en die zijn eigenlijk nooit waterdicht.

Maar mijn huidige FLM laarzen zijn alweer acht jaar oud en die zijn aan de voorkant wat weggesleten.
( Overgang schoen naar zool is bijna weg :') )
Elk klein beetje regen zit gelijk bij de tenen.

Bovendien is het klittenband wat versleten, in augustus reed ik zo op CPZ met een laars die helemaal open waaide.
Zelf de rits was door 'de flap in de wind' naar beneden gegaan. _O-

Dus dit zal allicht beter zijn. O-)
 
Ik heb ook nog een set Arlen Ness laarzen, maar die horen dan weer bij een andere outfit / witte raceoverall en helm. ;)
En die zijn niet comfortabel voor dagelijks gebruik.
 
Ze noemen het racelaarzen, en die zijn eigenlijk nooit waterdicht.

Maar mijn huidige FLM laarzen zijn alweer acht jaar oud en die zijn aan de voorkant wat weggesleten.
( Overgang schoen naar zool is bijna weg :') )
Elk klein beetje regen zit gelijk bij de tenen.

Bovendien is het klittenband wat versleten, in augustus reed ik zo op CPZ met een laars die helemaal open waaide.
Zelf de rits was door 'de flap in de wind' naar beneden gegaan. _O-

Dus dit zal allicht beter zijn. O-)

Ja dan zijn je laarzen echt op, waarschijnlijk een half jaar geleden al :P.

Het is dat ik al goede laarzen heb en nog race laarzen en zelfs cross laarzen, anders was het echt het aankopen waard.
 
Ja dan zijn je laarzen echt op, waarschijnlijk een half jaar geleden al :P.

Het is dat ik al goede laarzen heb en nog race laarzen en zelfs cross laarzen, anders was het echt het aankopen waard.
Het was wel de beste sessie van het jaar. :+ Niet laten afleiden door het gebeuren gewoon goân. :Y

Komt er nog wat terug voor de SV? O-) ( Ik lees iets van cross laarzen.. )
 
Had vorige maand al lopen zoeken bij Louis in Duitsland naar nieuwe boots ,Bleek de Daytona tour GTX in de reclame te zijn ,299 ipv 399
Passen voor geen meter meer ... Had 46 ,Ik kreeg zelfs de 47 niet de rits dicht ,Te hoge wreef
Blijkt dat ze de Alpine stars voor 220 in de aanbieding hadden ,Zitten als gegoten ,En waterdicht ,Zeggen ze _O-
Alpines 47.jpg
 
Ben benieuwd of de Alpinestars het waarmaken. Hou ons maar op de hoogte.
Ik heb 2 paar Daytona's staan. Wil echt niets anders meer :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan