Het ULTIEME verjaardags kado!!!!

Damn gefeliciteerd.. *showt topic aan vriendin en merkt op dat ik ook in juni jarig ben*
--> Vriendin krijgt slappe lach. hmmm denk niet dat ik een soortgelijk cadeau hoef te verwachten... |(

jouwe ook al niet? |(
toch tijd om op zoek te gaan naar n andere vriendin?:P
 
Shit he ik zou maar heel zuinig op je meisje wezen.

Zo'n zelfde kom je nooit meer tegen.

Das pas ware liefde

Gefeliciteerd met je vriendin verjaardag en je bike.
 
zijn vriendin heeft de motor gewoon van zijn eigen centen betaald...maar dat weet hij zelf nog niet :+

veel plezier met je nieuwe fiets *O*
 
Volgens mij heeft ze iets uit gespookt, wat ze probeerd goed te maken met een motor :+
 
Volgens mij heeft ze iets uit gespookt, wat ze probeerd goed te maken met een motor :+

Ik heb wel eens iets gelezen over lengte van bepaalde organen en dure auto's ... zou dat voor motoren ook op gaan?

ik heb een niet zo duur motortje, .... en een joekel van een tampeloeris :X

:+

;)

nah, zonder dollen en al eerder gezegd TS: Nice Bike, sweet girlfriend !
 
Laatst bewerkt:
Vrouwen kunnen best wel lief zijn O-)

Mijn ventje krijgt zijn motorrijbewijs cadeau van me.. Eens kijken wat ik daar allemaal voor terug kan vragen :P
 
@TCat: gefeliciteerd. Je hebt gewoon een top-vriendin, wat ze hier ook zeggen. Ik zou er maar zuinig op zijn ;).
 
Wie zegt dat het ultieme verjaardags kado niet bestaat heeft het mis..

Al wordt ik pas in juni weer een jaartje ouder, maar heb nu al mijn kado in ontvangst mogen nemen *O* *O* *O*

Kan mijn meissie niet genoeg bedanken, woorden schieten te kort :}

Het piccie zegt genoeg lijkt mij :}
[afbeelding]
Heb je meissie nog een vrijgezelle zus :? :?

Peter.
 
Ik heb wel eens iets gelezen over lengte van bepaalde organen en dure auto's ... zou dat voor motoren ook op gaan


Bentley-2.jpg
 
Hoop nu niet dat ik dadelijk al jullie vriendinnen in mijn nek krijgt, omdat ik hier het nodige heb los gemaakt ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan