Het ULTIEME verjaardags kado!!!!

Tcat

MF veteraan
Donateur
17 nov 2002
25.012
20.178
010
Wie zegt dat het ultieme verjaardags kado niet bestaat heeft het mis..

Al wordt ik pas in juni weer een jaartje ouder, maar heb nu al mijn kado in ontvangst mogen nemen *O* *O* *O*

Kan mijn meissie niet genoeg bedanken, woorden schieten te kort :}

Het piccie zegt genoeg lijkt mij :}
DSC00203.jpg
 
Ze wil haar weekenden met een andere knakker doorbrengen.
Dus als jij nou lekker gaat genieten van je motor... _O-
 
Ze wil haar weekenden met een andere knakker doorbrengen.
Dus als jij nou lekker gaat genieten van je motor... _O-

Dan maar er voor zorgen datze ook altijd mee rijdt op haar eigen Brommert O-)
 
Mooie fiets man, gefeliciteerd *O*
En als zij jarig is, gewoon een bosje Verleptia's van de Aldi, vinden die wijven prachtig
En als zij jarig is, een mooi cadeau uitzoeken bij de juwelier van een eurootje of 400,-- :Y





:+
 
hey kerel jij hebt serieus een probleem, jij bent getrouwd hea ?,,, ennuh dik veel cash ;)
ze koopt een motor voor jou met de hoop dat je tegen een boompie aanknalt en zij jou poen vangt:P... hehe

nee geen gekheid wat een vet kado hea jij hebt het super voor elkaar :D alvast gefeliciteerd met je verjaard kerel (K)
 
hey kerel jij hebt serieus een probleem, jij bent getrouwd hea ?,,, ennuh dik veel cash ;)
ze koopt een motor voor jou met de hoop dat je tegen een boompie aanknalt en zij jou poen vangt:P... hehe

nee geen gekheid wat een vet kado hea jij hebt het super voor elkaar :D alvast gefeliciteerd met je verjaard kerel (K)


hahaha, ben ik blij dat we niet getrouwd zijn ;)
Ben er ook ERRUG blij mee!!!!!
 
Wie zegt dat het ultieme verjaardags kado niet bestaat heeft het mis..

Al wordt ik pas in juni weer een jaartje ouder, maar heb nu al mijn kado in ontvangst mogen nemen *O* *O* *O*

Kan mijn meissie niet genoeg bedanken, woorden schieten te kort :}

Het piccie zegt genoeg lijkt mij :}
[http://i58.photobucket.com/albums/g277/mantaton/DSC00203.jpg (afbeelding)]

Damn gefeliciteerd.. *showt topic aan vriendin en merkt op dat ik ook in juni jarig ben*
--> Vriendin krijgt slappe lach. hmmm denk niet dat ik een soortgelijk cadeau hoef te verwachten... |(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan