Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat wel grappig is in dit lijstje, is dat bij Nico Bakker een Sanders and Lewis wordt getoond.
Die ''interesting trackfriend'' is alleen geen big Honda maar een Hayabusa.Een rustig rondje met de “Crooks”….
De gasschuif kan een braampje oplopen van het terugvallen op de stationairschroef. Even nakijken. Als het echt kleven is, wat ie doet, ligt dat aan de olie. Maak de schuif schoon met Remmenreiniger en daarna met WD40 inspuiten en testen op glijden. Zorg dat de vlotterkamer leeg is.Heren! Ik heb een updatetje getypt over de (g)T500 met daarin een vraagje over een hangende schuif bij mijn T500. Jullie toevallig tips of herkenning?
Suzuki (G)T500 (cafe)racer
Ik had ook erg last van plakkende slides en zelfs plakkende zuigerveren (ook vraag over gesteld in het suzuki 2t onderwerp). Misschien was er iets met die benzine aan de hand. Er is afgelopen weekend in ieder geval 10 liter verse V-power ingegaan, kijken of het nu beter blijft.www.motor-forum.nl
De tweetakt olie komt er bij deze motor pas bij in het blok (oliepomp). In het begin mengde ik nog wel wat 2t olie bij, maar dat is nu niet meer. Ik heb wel wat last plakkerige dingen (zuigers, carbs) gehad na een tankje slechte benzine. Omdat de schuif wel weer 'valt' zodra ik de choke of het contact bedien, lijkt me het iets anders? Dit is wat je ook hoort in het filmpje.De gasschuif kan een braampje oplopen van het terugvallen op de stationairschroef. Even nakijken. Als het echt kleven is, wat ie doet, ligt dat aan de olie. Maak de schuif schoon met Remmenreiniger en daarna met WD40 inspuiten en testen op glijden. Zorg dat de vlotterkamer leeg is.
Ik blijf de schuld van het plakken deels in de olie terugvinden. Al wordt het aangevoerd via slangen in het inlaattraject, de motor ontkomt er niet aan om op sommige momenten iets van het mengsel terug te blazen in de carburateur en daarmee de schuiven te smeren.De tweetakt olie komt er bij deze motor pas bij in het blok (oliepomp). In het begin mengde ik nog wel wat 2t olie bij, maar dat is nu niet meer. Ik heb wel wat last plakkerige dingen (zuigers, carbs) gehad na een tankje slechte benzine. Omdat de schuif wel weer 'valt' zodra ik de choke of het contact bedien, lijkt me het iets anders? Dit is wat je ook hoort in het filmpje.
Nee, dat is echt het allerlaatste waar ik aan wil denken .De polyestertank wil je nog niet de schuld geven?
Daar kom je vanzelf wel achter als die andere problemen wel/niet terugkomen. Laten we hopen van niet.
Is die ergens te koop aangeboden?Wel of geen 750?Bekijk bijlage 1999826
Met rechts er van op de grid een Bimota tesi 500 V-due
Geen idee. Toevallig dit plaatje voorbij zien komen.Is die ergens te koop aangeboden?
Vet ding wel, inderdaad een 750 zo te zienGeen idee. Toevallig dit plaatje voorbij zien komen.
Er stonden een paar mooie Suzuki's op het terreinVoor de geïnteresseerden: Aankomende zondag op 21 april is weer de tweetaktdag in Moergestel. Als het even meezit gaan we sowieso met 3 Suzukis (T350, GT380 en GT550) Wellicht sluit een RG250 aan...